Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

הגיע הזמן להחליף את הרכב ועומדים בפני התלבטות.

התקציב סדר גודל של 130,000 ש"ח

נוסעים כ- 17,000 ק"מ בשנה.

חשוב לנו אמינות, כמה שפחות מוסך ותקלות.

צריכת דלק נמוכה  (לא מצליח להבין מה הצריכת דלק בפועל שלהם, בכל מקום כתוב משהו אחר)

באג' גדול 

 

סקודה אוקטביה 22

או

פולקסווגן טיגואן 21

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)

לגבי צריכת דלק - תלוי בסגנון נהיגה + תוואי נסיעה.

באופן גס:

אוקטביה 1.5 כנראה תצרוך בממוצע 1:13 קילומטרים לליטר, טיגואן 1.5 סביב 1:10.5.

מה שצריך לדעת לגבי השוני בין שני הדגמים , יש להם תיבות הילוכים לא זהות:

באוקטביה גיר רובוטי 7 הילוכים "יבש", בטיגואן 7 הילוכים "רטוב"

המצמדים בטיגואן נשחקים פחות, הגיר נחשב גם מוצלח יותר באופן תיפקודו.

אבל כל 4 שנים/ 60 אלף קילומטרים הרכב זקוק להחלפת.שמן גיר ( סיפור של כ 2000₪).

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

 

Just now, רועי5 כתב:

נזכרתי בשירשור קודם, בו בקשתי קישור לסוג הגיר שבטיגואן 1.5. אני לא הצלחתי למצוא כזה וגם לא קבלתי מענה מהחבר שהצהיר כמוך בבטחון על גיר "רטוב" בטיגואן. אשמח לקישור כזה. תודה

 

עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם

בטיגואן מנוע 1500 יש גיר רטוב מסוג שמצריך החלפת שמן כל 120 אלף קמ ולא כל 60 אלף 

 

אחרי 3 שנים עם הרכב הזה זה רכב פצצה  מפנק וחזק מספיק  אבל צריכת דלק ממוצעת של 1 ל9.5 אלא אם כן אתה נוהג ממש רגוע ותגיע גם לצריכה ממוצעת של 1ל11 

 

 

פורסם

טיגואן תהיה יותר אמינה מבחינת הגיר , צריכת דלק בשתיהם לא נחשבת חסכונית (ממוצעת לרכב בנזין) 

אם אתה מחפש חיסכון בדלק תסתכל על רכבים היברידיים או עם מנועי טורבו קטנים

פורסם

נוהג עכשיו בעבודה על אוקטביה 2019 מנוע 1.5,  ממש לא בצורה חסכונית. 

צריכת דלק 1:12 משולב עיר, פקקים, עליות לירושלים וגם כבישים פתוחים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 14 שעות, חגאי א כתב:

בטיגואן מנוע 1500 יש גיר רטוב מסוג שמצריך החלפת שמן כל 120 אלף קמ ולא כל 60 אלף 

 

אחרי 3 שנים עם הרכב הזה זה רכב פצצה  מפנק וחזק מספיק  אבל צריכת דלק ממוצעת של 1 ל9.5 אלא אם כן אתה נוהג ממש רגוע ותגיע גם לצריכה ממוצעת של 1ל11 

 

 

חוזר שוב, אשמח למקור טכני מהימן בקשר לסוג הגיר שבטיגואן 1.5. אני חפשתי ולא מצאתי. ככל שאני יודע כל מנועי 1.5 150 סוסים של וואג, ודאי בגירסאות המקבילות לטיגואן, מצוידים באותה הגירסה של DSG. 

פורסם (נערך)
בתאריך 2.5.2024 בשעה 10:30, רועי5 כתב:

חוזר שוב, אשמח למקור טכני מהימן בקשר לסוג הגיר שבטיגואן 1.5. אני חפשתי ולא מצאתי. ככל שאני יודע כל מנועי 1.5 150 סוסים של וואג, ודאי בגירסאות המקבילות לטיגואן, מצוידים באותה הגירסה של DSG. 

https://partsouq.com/en/catalog/genuine/vehicle?c=VW1519&ssd=%24*KwF_S1pIGi8kATQLfzhgKiczExQKe3R5eGpFdj44Cx8DBwUGQ1R4Ejw4PA0bAhNVSEJ_dh8jKjkqJzQrKnhsYx4fCQUNWFNICGU1KSQoCzI2biR3bhFoYW4iay4pezM6LiINN2krNjo8bW4dHW9ga2tndyRtdmtoHwgcazg6JC5ua3BtdHN9ODokIG5rcG1uHwBTOCptbjgpb2xxaTZbQnx-CRJvYGtrcXkkbXZraAkcCAg2NiZvOChobXZra0BNSm8xAAAAAFgWGj0%3D%24&vid=1912&cid=3&cname=Gearbox&q=
 

קיבלת. הנושא עמום יחסית כי פולקסווגן לא מראים במקומות איזה גיר יש בדיוק. אבל דוגמה של שרטוטי הרכב המקוריים פה מראה שהרכב מגיע עם גיר רטוב 7 הילוכים dq500 בגרסת אוטומט ו4x4 האירופאי , ועם גרסת 6 הילוכים ידנית שלא נמכרת פה.

בנוסף ההנחייה להחליף שמן גיר ב טיגואן נובעת מזה שהגיר בהכרח רטוב כי dq200 היבש מוגדר על ידי פולקסווגן כגיר ״אטום״ שלא מחליפים בו שמן ולא פותחים אותו עד שהמצמדים נופחים את נשמתם. בנוסף מוכרים בחול לטיגואן ערכות של כמה ליטרים טובים של שמן גיר ופילטרים ככה שזה בהכרח גיר רטוב. צעד מובן מצידם לרכבים הכבדים שהיו שוחקים את היבש מהר מאוד 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
×
×
  • תוכן חדש...