Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

נשאלתי מה ההבדל בין שני הדגמים הנ"ל של DELL:

https://www.pc365.co.il/product-14963-Dell_Vostro_Desktop_3668_V3668_3075_%D7%9C%D7%9C%D7%90_%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA_%D7%94%D7%A4%D7%A2%D7%9C%D7%94?utm_source=zap&utm_medium=cpc&utm_campaign=zap

 

https://www.pc365.co.il/product-15093-Dell_Vostro_Desktop_3668_VM_RD09_10200_%D7%9C%D7%9C%D7%90_%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA_%D7%94%D7%A4%D7%A2%D7%9C%D7%94?utm_source=zap&utm_medium=cpc&utm_campaign=zap

 

 

לא מוצא הבדל ביניהם, מישהו יכול לסייע?

 

ועוד שאלה -

אם מישהו מוסיף בעצמו לאחר הרכישה SSD, האם זה פוגע באחריות?

 

תודה.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פתח 2 TABים ותעבור ביניהם, זה ישר יקפוץ לך לעין.

ההבדל הוא במק"ט, לכל יבואן יש מק"ט שונה - גם רשום מק"ט נוסף ואז המק"ט הנגדי.

המחשב אותו מחשב.

 

יכול להוסיף מה שבא לך, כשהאחריות באתר לקוח הדיאגנוסיטקה נעשית בטלפון מול השירות של דל ושולחים לך טכנאי להחלפה של מה שצריך, את הטכנאי לא מעניין מה עשית עם המחשב.

 

כמובן שהאחריות תוספת רק למחשב.

פורסם

חבל שאין מחשבי מותג זולים עם מעבדי רייזן החדשים, מעבדי הDUAL CORE של אינטל זוועה לשנת 2018, יש לי את ה6100 I3, לא מאמין ששילמתי עליו מעל 600 שקל.

 

4 ליביות פיזיות זה המינימום למחשב שקונים היום ואמור להחזיק לפחות 3 שנים. מספיק שהכרום פתוח ועוד משהו וכבר מרגישים את הפיהוקים של המערכת הפעלה כי 2 ליבות לא עומדות בעומס.

 

מערכת מבוססת 2200G הייתה עדיפה פי כמה וכמה על הI3-7100.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לא נראה שיש הבדל ביניהם, אבל לך תדע, אולי אחד (או יותר) מהרכיבים מגיעים מיצרנים שונים.

השאלה שצריכה להישאל היא אחרת - אתה, או מי שזה לא יהיה שרוצה לקנות את ה...דבר הזה, מודע שהוא לא יוכל להריץ שום דבר יותר מסובך משעון קיר, נכון?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
תודה.

אגב, למה שיהיו 2 מק״טים לאותו מחשב במחירים שונים?

 

מחירים זהים.

מק"טים שונים כי יש 2 יבואנים, לכל אחד המק"ט שלו.

פורסם

מוסיף אלפייה ומקבל מחשב נייד עם 8G, SSD זיכרון ואפילו מערכת הפעלה.

סתם לינק הכי מקרי מגוגל: https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=25475

אפילו כלול מסך.

 

אני בחיים לא אבין את ההתעקשות על קניית בררה ביוקר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

אם עדיין חייב נייח: אני הייתי קונה את זה:

https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=22639

 

גם כולל SSD וחומרה איכותית פי כמה וכמה.

 

עריכה: הינה ההבדלים להמחשה:

https://www.anandtech.com/bench/product/2104?vs=1889

 

עם 2400G אפילו אפשר לשחק בהגדרות בינוניות על 1080P לרוב.

ומבחינת מעבד זה כמו I7 בערך, 4C/8T.

את אינטל זרוק לפח הקרוב :-).

 

אם לחוצים בתקציב אז יש בלי SSD ועם מעבד 2200G שזה 4C/4T וכרטיס מסך טיפה חלש יותר, גם בתקציב וגם עם 8GB זיכרון.

https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=12793

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
תודה.

 

זה סתם מחשב לאינטרנט וword.

מחליף איזה i5 עתיק.

 

יוסיפו לו ssd.

 

נכון? זה בדיוק מה שחשבתי כשקנינו לאשתי איזה אולטראבוק עם 4 ג'יגות ראם ומעבד חלושס. היום אני יכול להכניס אותה להריון ולקבל תאומים עד שהוא עושה משהו כשיש לה יותר מחמישה טאבים פתוחים.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)

יכול להוסיף מה שבא לך, כשהאחריות באתר לקוח הדיאגנוסיטקה נעשית בטלפון מול השירות של דל ושולחים לך טכנאי להחלפה של מה שצריך, את הטכנאי לא מעניין מה עשית עם המחשב.

 

כמובן שהאחריות תוספת רק למחשב.

 

למיטב זכרוני המחשב מגיע עם מדבקות שנקרעות אם פותחים, ואז האחריות מתבטלת... לא כך?

 

בכל אופן, מחיר כל כך נמוך למחשב ממותג מעלה חשד שניתן למצוא מחשב לא ממותג עם ביצועים זהים במחיר טוב יותר, או לחילופין ביצועים טובים יותר במחיר זהה. (המלצה שלי - לבדוק אצל זיגזג פתרונות ביהוד). המחשב לגור פה בא"י או באי השכן? (אני שואל בגלל עניין האחריות ומימושה.)

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם

תודה.

 

פחות מודאג מהביצועים.

סתם בדקתי רגע איזה מעבד יש לי במחשב -

I3 4010

זה מספק אותי מעל ומעבר.

וה- 7100 חזק יותר.

 

כאמור יש גם ssd חדש שאפשר להתקין בו.

אז אני די בטוח שזה יעשה את העבודה

 

במקרה הכי גרוע נזרוק לו עוד 4 גיגה ראם

 

קורן - המחשב לשימוש בארץ.

להגדיל את התקציב אי אפשר.

אם תמצא משהו עדיף באותו סדר גודל של מחיר אפשר לשקול.

יתרון של המחשב הזה - 3 שנות אחריות.

אני בדקתי בksp ואייבורי ולא מצאתי משהו עדיף עד 1300₪ (זה המחיר שהם יכולים לרכוש את המחשב הזה)

פורסם
חבל שאין מחשבי מותג זולים עם מעבדי רייזן החדשים, מעבדי הDUAL CORE של אינטל זוועה לשנת 2018, יש לי את ה6100 I3, לא מאמין ששילמתי עליו מעל 600 שקל.

 

4 ליביות פיזיות זה המינימום למחשב שקונים היום ואמור להחזיק לפחות 3 שנים. מספיק שהכרום פתוח ועוד משהו וכבר מרגישים את הפיהוקים של המערכת הפעלה כי 2 ליבות לא עומדות בעומס.

 

מערכת מבוססת 2200G הייתה עדיפה פי כמה וכמה על הI3-7100.

 

בדרך כלל מחשבי מותג באים עם מעבדי אינטל, במיוחד המחשבים המשרדיים הלא יקרים לאפליקציות של אופיס.

I3 לגמרי מספק את הצרכים האלה ולגלישה כללית, גם כאשר הרבה טאבים פתוחים - זה פונקציה של זיכרון.

 

הסיבה לאיטיות בדרך כלל בגלל פלאגינים שונים ומשונים שטוחנים לך את המעבד.

למשתמש ממוצע I3 יהיה מספק לגלישה ב3+ שנים הקרובות. דור 8 זה 4 ליבות.

 

מעבר ל4~6 ליבות היום למשתמש ממוצע לא יתן הרבה. מי שמרנדר וידיאו וכד' שיקנה טרד ריפר 16 ליבות. אבל לשימושים ביתיים - ביזבוז כסף. לגלישה גם 2 ליבות יעשו עבודה סבירה בלי איטיות מורגשת.

אפילו רוב המשחקים היום יודעים לנצל בדרך כלל לא יותר מ4 ליבות. מה אכפת כמה ליבות פנויות יש אם לא מנצלים?

 

דור 7 זה דור לפני אחרון. אני לא רואה משמעות לקנות דור לא אחרון לכמה שנים קדימה.

 

יתרה מזאת, עכשיו כדאי להמתין עם רכישה עד שאינטל יוציאו תיקון לspectre/meltdown כי עדכון תוכנה עבור מעבדים נוכחיים פוגע בביצועים. בוינדוס 10 קצת פחות וב7 יותר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

4 ליביות פיזיות זה המינימום למחשב שקונים היום ואמור להחזיק לפחות 3 שנים. מספיק שהכרום פתוח ועוד משהו וכבר מרגישים את הפיהוקים של המערכת הפעלה כי 2 ליבות לא עומדות בעומס.

 

מערכת מבוססת 2200G הייתה עדיפה פי כמה וכמה על הI3-7100.

 

I highly doubt it.

מעבד בימינו הוא כמעט אף פעם לא הגורם המאט. (אני שם בצד את כל הבדיחות באולטראבוקים כן?)

SSD טוב ומספיק ראם - ואתה על הסוס.

 

כמו שאמרו - אם אתה לא מקודד וידאויים או משחק העומס על המעבד הוא משני לגמרי ברוב השימושים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...