Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החל מה-5.1.18 יחולו מספר שינויים בניקוד שניתן עד כה למספר עבירות תנועה. דאגנו לכם לרשימה מסודרת של השינויים.

 

MAIN.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

האם דחפור או טרקטור עם מספר שחור נחשב רכב תפעולי? אני רואה אותם כמעט כל בוקר נוסעים על כביש 2 דרומה משפיים על הנת"צ או 4 ממחלף דרור לכיוון רעננה וגורמים גם לפקקים נוראיים. האם מספר שחור מותר לו לנסוע על כביש מהיר או דרך פרברית?

פורסם

איזו הגזמה. מה הלאה? ישר לגיליוטינה? :|

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

יופי של עבודה.

 

ואכן תוקנו לא מעט מצבים תמוהים בו היית מוזמן לבית משפט ומקבל אפס נקודות.

 

שווה גם לערוך השוואה בין העבירות שבגינן לא ניתן לקבל אזהרה בחנ"א הזו לעומת חנ"א קודמת מאפריל 2017.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

למי שיותר נוח להשתמש, יש טבלה של שינויים.IMG-20180103-WA0000.jpg

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מעניין הסעיף בנושא תצוגה, נהיגה ברכב בזמן שהופעלה בו תצוגה הנראית ממושב הנהג בניגוד לתקנה 28א לתקנות התעבורה - ינתנו כעת גם 4 נקודות.

אני מקווה שישנה הבהרה ופרוט בתקנה. אני מניח שהכוונה היא לתצוגת וידאו/סרט בצג הקידמי.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
איזו הגזמה. מה הלאה? ישר לגיליוטינה? :|
25. נהיגה ברכב תוך כדי החזקת כוס שתייה |2556| הזמנה לדין + 10,000₪ | 2 -> 10 עריכה אחרונה על ידי Turbulence
פורסם

לדעתי קנס, על מנת שיהיה אפקטיבי, צריך להוות אחוז מסויים מההכנסה השנתית נטו של הנהג.בנוסף מוסיף סעיף "הידחפות לפקק תנועה" של 1000 שקל + 6 נק' לכל החכמולוגים שחותכים לתחנת דלק כדי להידחף לאותו פקק רק 3 מכוניות קדימה.ובשביל לפלפל את הדיון,הייתי מכפיל את הקנס על אותו סעיף לבעלי מאזדה 3, ומשלש לבעלי BMW, ומרבע (יש מילה כזאת?) לנהגי מונית.בשביל לפלפל עוד יותר, מכיל שלילת רישיון והזמנה לדין רטרואקטיבית לכל נהגי הליסינג של אלביט. אבל האחרון לא חובה, רק המלצה.

פורסם (נערך)

יש כל כך הרבה נהגים ומכוניות בארץ שכבר מרשים לעצמם להחמיר את הענישה, תאכלס בצדק. בסופו של דבר ייצא מזה פחות התעסקות בדברים שמסיחים דעת בנהיגה.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם
לדעתי קנס, על מנת שיהיה אפקטיבי, צריך להוות אחוז מסויים מההכנסה השנתית נטו של הנהג.בנוסף מוסיף סעיף "הידחפות לפקק תנועה" של 1000 שקל + 6 נק' לכל החכמולוגים שחותכים לתחנת דלק כדי להידחף לאותו פקק רק 3 מכוניות קדימה.ובשביל לפלפל את הדיון,הייתי מכפיל את הקנס על אותו סעיף לבעלי מאזדה 3, ומשלש לבעלי BMW, ומרבע (יש מילה כזאת?) לנהגי מונית.בשביל לפלפל עוד יותר, מכיל שלילת רישיון והזמנה לדין רטרואקטיבית לכל נהגי הליסינג של אלביט. אבל האחרון לא חובה, רק המלצה.

 

זה רעיון גרוע. כולם צריכים להיות שווים בפני החוק והענישה צריכה להיות זהה. אם אתה קובע קנסות לפי הכנסה, אולי לבכירים שמועלים בכספים ניתן עונשים מופחתים, כי הם מובילים חברות ומייצרים מקומות עבודה?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

קייזר יש מדינות שמפעילות מנגנון כזה למשל שויצריה: לעבירות מהירות קלות קנס קבוע כנגזר מהחריגה ומסוג הדרך, אבל מעל גבול מסויים הקנס הינו אחוז מסויים מההכנסה השנתית.

בנורווגיה כולם שוים לפני החוק - בחריגה של 40 קמ"ש ויותר מהמהירות המותרת נכנסים ל-18 ימי מחבוש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בשוויץ גם יש המתות חסד ממוסדות.

אני מעדיף את השיטה הנרווגית. עדיף עונש אחיד על עבירה מאשר סקאלה שנקבעת לפי מצב רוח של יותר מדי אנשים

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
זה רעיון גרוע. כולם צריכים להיות שווים בפני החוק והענישה צריכה להיות זהה.

 

למה זהות צריכה להיות נומינלית ולא ריאלית?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...