Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לשיטה השויצרית הגיון לא קטן. אחרת העשיר יוכל "להרשות לעצמו" לעבור עבירות כיון שהמחיר בשבילו קטן. העני יספוג מכה הרבה יותר קשה.

 

בשיטה השויצרית יש למדרג השה משמעות נוספת - אאל"ט עבירות מהירות אינן גורמות צבירת נקודות שליליות לרשיון, כך שעבירת המהירות אינה גוררת ענישה נוספת, כגון שלילת רשיון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כי הצדק עיוור

 

ושתי ציפורים בקנקנן טובות מחלב שנשפך בתוכו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מתוך הכתבה: "הסעת ילד במושב בטיחות או מושב מגביה במקום שיש מולו כרית אויר שלא נותק מנגנון הפעלתה - 250 ₪ קנס ו-8 נקודות (6 בעבר)."

 

מישהו יודע עד איזה גיל נקראים ילד?

פורסם
אם הכמות תאונות דרכים חובה לעלות הילוך...

 

אין שום סיבה לחשוב שהחמרה בענישה מונעת תאונות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מתוך הכתבה: "הסעת ילד במושב בטיחות או מושב מגביה במקום שיש מולו כרית אויר שלא נותק מנגנון הפעלתה - 250 ₪ קנס ו-8 נקודות (6 בעבר)."

 

מישהו יודע עד איזה גיל נקראים ילד?

 

עד גיל שנה לא יישב ילד במושב בטיחות אלא כשגבו לכיוון הנסיעה

 

עד 3 חייב לשבת בכסא בטיחות

 

בין 3 ל שמונה שנים או בכסא בטיחות או בכסא מגביה.

 

כמובן עם הישיבה בכסא הקדמי יש לנתק את מנגנון ההפעלה של כרית האויר.

 

לכן המגבלה היא עד 8 שנים או אם הוא ישוב על כסא מגביה גם מעבר לגיל הזה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אם הכמות תאונות דרכים חובה לעלות הילוך...

 

כלומר לנהוג יותר מהר

 

אין שום סיבה לחשוב שהחמרה בענישה מונעת תאונות.

 

אכיפה שענישה בצידה יכולה למנוע תאונות.

 

קח לדוגמה צומת מרומזרת , מצויידת במצלמה.

 

רמת הציות עולה פלאים בצומת שכזו, (1500 ש"ח ועוד 10 נקודות , לא ניתן לקבל אזהרה פועלת ) ממילא מקטינה את הסיכוי לתאונה בצומת, כאשר אחד הנהגים מחליט לעבור באדום.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

קח לדוגמה צומת מרומזרת , מצויידת במצלמה.

 

רמת הציות עולה פלאים בצומת שכזו, (1500 ש"ח ועוד 10 נקודות , לא ניתן לקבל אזהרה פועלת ) ממילא מקטינה את הסיכוי לתאונה בצומת, כאשר אחד הנהגים מחליט לעבור באדום.

 

זו דווקא דוגמא מצויינת לאכיפה שלא משנה, אלא אם אתה מוכיח שרב מי שעובר באור אדום עושה זאת בכוונה תחילה ותוך סיכון עצמי מודע. כי מי שעובר בטעות... המצלמה לא מרתיעה אותו

או לחילופין, אם יש לך סטטיסטיקה על תאונות בצומת לפני התקנת מצלמה ואחריה (גם אז צריך ביקורת של התקנת מצלמה שלא מחלקת דוחות... כי יכול להיות שעצם קיומה של המצלמה וההתראה עליה מסבה את תשומת הלב של הנהגים לצומת, ומונעת מעבר בשגגה ברמזור אדום).

 

אני טוען שלרב מעבר צומת באור אדום הוא תוצאה של שגיאה, לא של עבריינות מכוונת, ושדווקא מי שעובר באדום במודע, לפחות יודעה שהוא צריך לבדוק את הצומת לפני שהוא נכנס...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

15 שנה אני נהג בלי עבירה אחת , תמיד עם חגורה , תמיד במהירות המותרת , שומר חוק !

 

מצחיק שאני יכול להפוך לעבריין תנועה בגלל כוס כפה :roll::-P:crazyeyes

פורסם
זו דווקא דוגמא מצויינת לאכיפה שלא משנה, אלא אם אתה מוכיח שרב מי שעובר באור אדום עושה זאת בכוונה תחילה ותוך סיכון עצמי מודע. כי מי שעובר בטעות... המצלמה לא מרתיעה אותו

או לחילופין, אם יש לך סטטיסטיקה על תאונות בצומת לפני התקנת מצלמה ואחריה (גם אז צריך ביקורת של התקנת מצלמה שלא מחלקת דוחות... כי יכול להיות שעצם קיומה של המצלמה וההתראה עליה מסבה את תשומת הלב של הנהגים לצומת, ומונעת מעבר בשגגה ברמזור אדום).

 

אני טוען שלרב מעבר צומת באור אדום הוא תוצאה של שגיאה, לא של עבריינות מכוונת, ושדווקא מי שעובר באדום במודע, לפחות יודעה שהוא צריך לבדוק את הצומת לפני שהוא נכנס...

 

אני גר במערב הפרוע אזור ואדי ערה.

 

בצומת מרומזרת ללא מצלמה המגזר עובר בקלות באדום לעומת בצומת מרומזרת עם מצלמה , אתה שומע בלימות חירום, כדי לא להיתפס.

 

מי שנוהג ללא תשומת לב אבל עם וייז מקבל התראה על כל מצלמה, כך שגם כאן המצלמה עושה את שלה.

 

ונכון שיש שעוברים בשוגג אבל הם המיעוט שבמיעוט.

 

אכיפה- משמעותה לאו דווקא חלוקת דוחות אלא ציות לחוק. עצם קיומה של המצלמה משנה את התייחסות הנהגים קל וחומר אם הוא מרגיש זאת בכיסו.

 

ניידת נוסעת על הכביש בו המהירות המותרת 90 קמ"ש במהירות 100 קמ"ש.

 

תראה לי את הגבר שיעקוף אותה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ונכון שיש שעוברים בשוגג אבל הם המיעוט שבמיעוט.

 

אתה טועה, הם הרב המוחלט.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בעבירה שניה כזו יש להורידם מהכביש לאלתר, אם לא הורדו על ידי המשאית שהיה לה ירוק באותו זמן.

 

כמובן שהבחנתך מבוססת על....

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...