Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

ברשותי שברולט אוואו 2008 ידני..

 

כל שנה אני מבצע מילוי גז באביב והוא שורד על תחילת הסתיו..

 

כל פעם שהייתי מפעיל את המזגן באוטו הייתי שומע בצד ימין של האוטו (פנים ) רעש של כמו אוויר שיוצא בלחץ

זה היה ממשיך 3-4 שניות ומפסיק.

לאחרונה אחרי מילוי גז ביולי יש לי את אותו הרעש אבל לא מפסיק..וכמובן שהמזגן לא מקרר אבל מה שכן אני מרגיש שהמדחס נכנס לפעולה.

 

יש למישהו רעיון / כיוון לטיפול בתקלה ?

 

תודה מראש

 

יובל

פורסם

כל שנה ממלא גז וכל שנה בורח הגז....מממ

חשבת אולי שיש לך דליפה של גז ומה שאתה עושה זה פלסטר?

לך לאיש מזגנים שימצא מהיכן הדליפה ויסדר...יעלה לך לאורך זמן פחות מכל שנה למלא מחדש

פורסם (נערך)

חחח, לא חושב שהאוטו יודע מה זה...

 

לא נראה לי...איך אני באמת יכול לדעת ?

 

אההה הבנתי על מה אתה מדבר...

לא זה ידני , לא אלקטרוני

עריכה אחרונה על ידי yuvalmejahez
פורסם

אין לי מה להוסיף. אודה לך אם תעדכן פה איך זה מתקדם.

 

אני סובל מאותה בעיה בפנדה שלי (2005 ידנית) כל שנה וחצי בערך אני ממלא גז. גם אצלי יש את הרעש הזה כמו סילון כל כמה זמן למשך כמה שניות כשהמזגן עובד.

 

השנה לא מלאתי (נחכה עד הקיץ הבא אולי..) אז אצלי המזגן מקרר רק שבחוץ לא מאוד חם או אחרי נסיעה של 15 דקות בערך.

פורסם
שמו לי מלוי של גז עם זרחן כדי לאתר את הדליפה..אבל לא מצאו

 

אם גז בורח ולא מצאו מאיפה אז יכול להיות שיש דליפה ביחידה פנימית.

האם יש ריח שונה פתאום ברכב?

פורסם

עכשיו שאתה אומר ...לפעמים היה ריח שונה מהמזגן אבל חלש לא חזק..

הקטע שהרעש של בריחת אוויר לא מפסיק...בפעמים הקודמות היה הרעש חולף אחרי כמה שניות.

פורסם

לא שמתי לב לשינוי בריח אצלי.

 

בימים הקרובים אני מתכנן להחליף רדיאטור חימום מה שאומר שאני מפרק את היחידה הפנימית.

יש משהו שכדאי לבדוק במיוחד?

×
×
  • תוכן חדש...