Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

 

משפחה של הורים עם 4 ילדים קטנים שיהיו בריאים.

מתלבטים בין קניית רכב 7 מקומות יד שניה ואו רכישת סטיישן חדשה כדוגמת

הונדה סיוויק טורו והוספת כסא מאחורה.

בכל אופן הרכב ישאר אצלנו שנים רבות רבות , האוטו הקודם נמכר אחרי 19 שנה.

אופציה הראשונה הייתה לקנות 7 מקומות יד שניה בתקציב של 50K ואז ראיתי שאפשר לקנות את הונדה סיוויק טורו במחיר של 110K מ0 קילומטר מחברת ליסינג.

יש לי 60 % מהסכום נזיל ואת השאר יכול לארגן בריבית כמעט אפסית.

האם זה חוקי להתקין כסא ילדים בחלק האחורי?

יש לכם הצעות אחרות?

אנחנו לא רוצים להוציא יותר מ50K על רכב יד שניה. ורק במקרה של רכב חדש מוכנים לקחת את ההלוואה.

נסיעות של כ15 אלף בשנה . גיר אוטומט.

 

תודה

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קצת סדר בסלט: לא חוקי להתקין או להושיב בשום צורה. צמצם את החיפושים למכוניות עם 7 מקומות ברישיון. יש מבחר מספק.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא חוקי להוסיף כסאות לסיוויק סטיישן או כל סטיישן חדשה אחרת שאני מכיר.

תחפשו מזדה 5 משומשת, אם אחד הילדים כבר יושב ללא בוסטר הגבהה.

אם בשורה השניה חייבים מקום ל 4 מושבי בטיחות, וצריך גם מקום לעגלת תינוק, תחפשו רנו גרנד סניק בנזין מודל 2011 או אולי טויוטה ורסו ( כנראה האחרונה מעל התקציב ). אופציה נוספת - סיטרואן c4 פיקאסו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא חוקי להוסיף כסא אבל גם אם כן, תאונה של אי שמירת מרחק כמו שקרתה לי שנכנסו בי לפני כמה ימים, הרכב הפוגע יפגוש חס וחלילה את הילד שלך.

אתה לא רוצה - נכון ?

פורסם
היי חברים

 

משפחה של הורים עם 4 ילדים קטנים שיהיו בריאים.

מתלבטים בין קניית רכב 7 מקומות יד שניה ואו רכישת סטיישן חדשה כדוגמת

הונדה סיוויק טורו והוספת כסא מאחורה.

בכל אופן הרכב ישאר אצלנו שנים רבות רבות , האוטו הקודם נמכר אחרי 19 שנה.

אופציה הראשונה הייתה לקנות 7 מקומות יד שניה בתקציב של 50K ואז ראיתי שאפשר לקנות את הונדה סיוויק טורו במחיר של 110K מ0 קילומטר מחברת ליסינג.

יש לי 60 % מהסכום נזיל ואת השאר יכול לארגן בריבית כמעט אפסית.

האם זה חוקי להתקין כסא ילדים בחלק האחורי?

יש לכם הצעות אחרות?

אנחנו לא רוצים להוציא יותר מ50K על רכב יד שניה. ורק במקרה של רכב חדש מוכנים לקחת את ההלוואה.

נסיעות של כ15 אלף בשנה . גיר אוטומט.

 

תודה

לחלוטין תרד מהאופציה של התקנת כיסא מאחור, אני בטוח שזה לא בטיחותי בעליל וגם אם חוקי (מאמין שלא ובטח שלא יהיה פשוט במדינת הבירוקרטיה) לא הגיוני לעשות את זה, מה התקציב שלך?
פורסם

משפחה של הורים עם 4 ילדים קטנים שיהיו בריאים.

מתלבטים בין קניית רכב 7 מקומות יד שניה ואו רכישת סטיישן חדשה כדוגמת

הונדה סיוויק טורו והוספת כסא מאחורה.

בכל אופן הרכב ישאר אצלנו שנים רבות רבות , האוטו הקודם נמכר אחרי 19 שנה.

אופציה הראשונה הייתה לקנות 7 מקומות יד שניה בתקציב של 50K ואז ראיתי שאפשר לקנות את הונדה סיוויק טורו במחיר של 110K מ0 קילומטר מחברת ליסינג.

יש לי 60 % מהסכום נזיל ואת השאר יכול לארגן בריבית כמעט אפסית.

האם זה חוקי להתקין כסא ילדים בחלק האחורי?

יש לכם הצעות אחרות?

אנחנו לא רוצים להוציא יותר מ50K על רכב יד שניה. ורק במקרה של רכב חדש מוכנים לקחת את ההלוואה.

נסיעות של כ15 אלף בשנה . גיר אוטומט.

תודה

 

כפי שאמרו לפניי התקנת כסא בסטיישן לא חוקית, ובעיקר מסכנת את בריאות הילדים.

 

המלצתי לך לרכוש מיצובישי אאוטלנדר בן שלוש שנים ולמרות שאתה לא חשבת להוציא 110K על רכב משומש - כן לעשות את זה, כי הבטיחות של משפחתך קודמת לכל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

1. אם הוא בן-אדם של "מכונית אחת ל-19 שנה" לא הייתי נכנס להרפתקאות.

2. ספציפית לגבי 5008 - רכב טורבו לנסיעות קצרות לא מתכון טוב לאמינות וחסכון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ולדעתי, לא לגעת ב 5008 לאור ה"הצלחה " של המנוע שלו (156כ"ס ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אוקי אוקי אוקי

 

א. אז סטיישן OUT

ב. 7 מקומות צרפתיות OUT

ג. אז מה כן? איזה 7 מקומות אמינה ובטוחה לשנים רבות ונעימות של 10 שנים + ?

ד. כמו שנאמר יש לי 60K מזומן , רואים הצדקה לקחת עוד 40K + הלוואה כדי לקנות אווטלנדר 2014+- ?

 

תודה חברים :ladysman:

פורסם (נערך)

אל תפסול את כל הצרפתיות - רנו גרנד סניק בנזין 2011 לדעתי האופציה הטובה ביותר בשבילך ובתקציב שלך. יש לה את אתם מנוע וגיר כמו בניסאן קשקאי, והחסרון הידוע של הרכב הזה הוא צריכת דלק 1:9. אבל בכמות הנסיעות שלך זה לא צריך להיות שיקול מכריע.

עכשיו בקשר אאוטלנדר - זה לא מיני וואן, והספסל בשורה השניה מחולק כמו במזרה 5 - שני מושבים מלאים וביניהם פס קטן של 25 ס"מ. גם צריכת דלק של מיצובישי באיזור 1:10 במקרה הטוב.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...