Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז מה כן? איזה 7 מקומות אמינה ובטוחה לשנים רבות ונעימות של 10 שנים + ?

כמו שנאמר יש לי 60K מזומן , רואים הצדקה לקחת עוד 40K + הלוואה כדי לקנות אווטלנדר 2014+-תודה חברים :ladysman:

 

כפי שכתבתי לו אני במקומך - הייתי הולך על האאוטלנדר מדובר ברכב די פשוט מכנית ללא טורבו, מרווח, שלדעתי יחזיק שנים רבות.

 

אגב - איזה רכב היה לכם 19 שנים?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא משוכנע שהייתי פוסל את הצרפתיות כל כך מהר, כיון שמי שמעבר לתקלות, רכב גם צריך לשרת את הצרכים של אלו שמחזיקים בו: האאוטלנדר והטויוטה צפופים לעומת הדואו הצרפתי (סניק ו C4), והסניק עם מנוע בנזין נטול טורבו - יש כאלו גם 2014-2015, לא חייבים להרחיק עד 2012 - יתנו גם מרווח פנימי עדיף (כולל 3 כיסאות נפרדים בשורה השניה), גם יציאות מיזוג לשורה השניה (מאוד נוח לילדים שנוסעים בה), וגם נוחות נסיעה מוצלחת יותר (איך אמר מישהו מוכר: אשתי היתה לוחצת עלי להימנע מעקיפות באאוטלנדר בגלל הרעש).

 

אז כן, יש כנראה יתרונות קלים באמינות לאאוטלנדר ולטויוטה, אבל מה עם מרווח ואיכות חיים?

פורסם
פורד SMAX 2012, אחלה אוטו.

 

7 מקומות, חפש בפורום עליו - לא חסר לקוחות מרוצים.

+1

המליצו לי גם ללכת על ה s-max ואני מודה למי שהמליץ לי.

כמה דברים חשובים לזכור לפני רכישה:

1- לדרוש גליון טיפול ברכב ממוסך מורשה/ראשי, אין גיליון? לא להתקרב.

2- לראות שהרכב טופל כל 15000 ולא היו יותר מדי כניסות יציאות מהמוסך.

3- עדיפות ליד ראשונה פרטית או יד ראשונה ליסינג (בהתאם לסעיף 1)

4- מכוניות שנמצאות הרבה זמן על המדף ביד 2, לא מומלץ להתקרב עליהם, לרוב רכב איכותי נחטף תוך 24 שעות גג.

5- אתה קונה רכב לזמן רב (זה היה השיקול שלי) אל תחסוך בשנתון וק"מ נמוך, ישתלם לך בעתיד.

בהצלחה

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

פורסם

לסניק בנזין אפשר לרדת ל 2011-2012 כדי לא להיכנס לחובות והלוואות, ולהשתמש רק בתקציב המזומן שעומד לרשותם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אל תפסול את כל הצרפתיות - רנו גרנד סניק בנזין 2011 לדעתי האופציה הטובה ביותר בשבילך ובתקציב שלך. יש לה את אתם מנוע וגיר כמו בניסאן קשקאי, והחסרון הידוע של הרכב הזה הוא צריכת דלק 1:9. אבל בכמות הנסיעות שלך זה לא צריך להיות שיקול מכריע.

עכשיו בקשר אאוטלנדר - זה לא מיני וואן, והספסל בשורה השניה מחולק כמו במזרה 5 - שני מושבים מלאים וביניהם פס קטן של 25 ס"מ. גם צריכת דלק של מיצובישי באיזור 1:10 במקרה הטוב.

 

איזה שנתונים של רנו לחפש?

ראיתי את זה ביד2 עכשיו

http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CarID=4540147

פורסם
כפי שכתבתי לו אני במקומך - הייתי הולך על האאוטלנדר מדובר ברכב די פשוט מכנית ללא טורבו, מרווח, שלדעתי יחזיק שנים רבות.

 

אגב - איזה רכב היה לכם 19 שנים?

 

מבין כל ה7 מקומות מתחבר לאוטלנדר יותר גם מבחינת המראה החיצונית.

 

הונדה סיוויק ידני 98

פורסם (נערך)

זה הרכב ( גרנד סניק III ). מנוע 2000 סמ"ק וגיר רציף. היה כזה לקרובי המשפחה שלי מ 2011 ועד לפני חצי שנה - 0 תקלות ב 120 אלף קילומטרים.

2011 נכנס לכם בול לתקציב, 2012 קצת מעל.

הרבה יותר שימושי למשפחה עם 4 ילדים מאשר אאוטלנדר.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
זה הרכב ( גרנד סניק III ). מנוע 2000 סמ"ק וגיר רציף. היה כזה לקרובי המשפחה שלי מ 2011 ועד לפני חצי שנה - 0 תקלות ב 120 אלף קילומטרים.

2011 נכנס לכם בול לתקציב, 2012 קצת מעל.

הרבה יותר שימושי למשפחה עם 4 ילדים מאשר אאוטלנדר.

 

1. הטיפולים ברנו יקרים יותר משמעותית.

2. מנסיון כואב - זה רכב שמזדקן בצורה לא טובה, ולכן לא ממליץ עליו למישהו שמתכוון להחזיק תקופה ארוכה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

מניסיון עם 2005? זה לא אותו הרכב. אין שום דבר לא שגרתי במחירים של הטיפולים בגרנד סניק בנזין 2011, אין גם רצועת טיימינג ( שרשרת ).

הם נוסעים 15 אלף בשנה, אם יקנו רכב עם 50 אלף קילומטרים, לא תהיה בעיה להחזיק אותו 8 שנים נוספות.

כאשר יש 4 ילדים, הלוואה של 60 אלף₪ זה יכול להיות לא נעים ומלחיץ על תקציב משפחתי.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא מצליח להבין למה לא מיצובישי גרנדיס - אמינה, מרווחת, נהנית מביקוש ער כמשומשת ונכנסת לתקציב של 60K סביב 2010-2011.

החיסרון היחידי שלה הוא צריכת דלק, אבל לא מדובר בפער מהותית לעומת מתחרות עם מנועי בנזין.

פורסם (נערך)

נכון, גם גרנדיס אופציה טובה ( עם קילומטראז' שפוי, ויש כמה כאלה למכירה ובתקציב ).

למשל:

https://m.yad2.co.il/ad/seafsb?utm_campaign=m-ToAd&utm_source=clipboard&utm_content

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הצורת ספסל אמצעי של הגרנדיס היא כמו של האאוטלנדר (כיסא אמצעי צר מאוד), מה שאומר שתא מטען אין שם ממש, אם רוצים לשים עגלה ותיק יש בעיה קטנה.....

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

פורסם
מניסיון עם 2005? זה לא אותו הרכב. אין שום דבר לא שגרתי במחירים של הטיפולים בגרנד סניק בנזין 2011, אין גם רצועת טיימינג ( שרשרת ).

 

היו לי שני סניק (ה-2005 לא היה לי) שניהם נקנו חדשים. הטיפול בשניהם לא היה זול, האמינות של השני היתה קטסטרופה. הטיפול גם בדגמים החדשים לא זול, ויש בעיות עם הגיר הרציף בגיל מתקדם - ומכיוון שיש אלטרנטיבות ראויות אחרות, פשוט לא חושב ששווה לקחת את הסיכון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה האלטרנטיבות ב 50 אלף ( לא ב 110)?

המשותף בין סניק שהיו לך לבין גרנד סניק 2011 זה בערך השם והסמל על הרכב. לכל השאר אין שום קשר. גם מיצובישי אאוטלנדר זה עם גיר רציף ( נדמה לי שאפילו מאותו יצרן הגירים ). מכיר גם כמה בעלי קשקאי עם קילומטראז' מכובד - אין להם שום בעיות גיר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...