Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברוב המכוניות לפי מה שאני יודע יש רמקולים עגולים.

לפי חיפוש בזמן האחרון של רמקולים טובים שמתי לב שכל הרמקולים החזקים והטובים באים בצורה אוהבלית(ביצה), למה זה??

ואם אני יקנה רמקול אובלי, יש מצב שאני יוכל לסדר אותו באוטו לבד אם יש לי באוטו מקום לרמקולל עגול?? הבנתי שצריך לחתוך ולסדר את זה וזה די יקר העסק הזה.

"כל המצב רוח שפתאום עולה, כל המצב רוח בגלל הצינגלה"

http://members.cardomain.com/zingale

פורסם

למה אחי יש מלא רמקולים עגולים

כמו כן יש לך את הקומפוננטים

תאמין לי יש מספיק דברים חוץ מהאליפסות

פורסם

יש לך ברמקול אליפסה תלוי איך הוא הולך הוא בדרך כלל מורכב מ3 רמקולים או 4 וכל זה הולך ביחד ברמקול של האליפסה. וקומפוננטים הם הולכים בניפרד כל הרמקולים שזה בדרך כלל הולך טויטר מי באס והרמקול הרגיל אה ויש גם קרוס אם לא שכחתי כלום זה יאנו הולך לך כ3 רמקולים בנפרד

פורסם
יש לך ברמקול אליפסה תלוי איך הוא הולך הוא בדרך כלל מורכב מ3 רמקולים או 4 וכל זה הולך ביחד ברמקול של האליפסה. וקומפוננטים הם הולכים בניפרד כל הרמקולים שזה בדרך כלל הולך טויטר מי באס והרמקול הרגיל אה ויש גם קרוס אם לא שכחתי כלום זה יאנו הולך לך כ3 רמקולים בנפרד

 

וואו, באמת השתדלת להכניס טעויות בהודעה?

 

דבר ראשון זה לא רמקול אוהבלי, זה אובלי אין רמקולים אהבלים.

דבר שני לא כל האובליים באים בתצורות של 3 WAY או 4WAY. יש גם כאלה שהם פשוט רמקול אחד וזהו. רמקול 3WAY בנוי ככה שזה בעצם שלושה רמקולים באחד, ומעין קבל להפרדה של התדרים וחלוקה לרמקולים.

 

הקומפ' הוא בעצם 2 רמקולים כשאחד אחראי על מיד באס והשני הוא טוויטר שאחראי בעצם על התדרים הגבוהים. את החלוקה בין הרמקולים מבצע קרוסאובר פאסיבי (בד"כ), למה פאסיבי? כי אתה לא יכול לכוון אותו בעצמך. ישנו גם אקטיבי שבו אתה יכול להכניס אי אילו הפרדות.

 

לגבי כמות האובליים והקומפ' בשוק, ברוך השם לא חסר אף אחד מהם. ואפילו בגדלים שונים.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
אתה יכול לתת לי דוגמא לרמקול עגול שהוא מעל 300 וואט??

כי אני לא מצאתי.

ומה זה קומפוננטים??

 

אתה יכול לתת לי דוגמה לרמקול אובלי שמוציא יותר מ 300W RMS ?

Leon Cupra 2009

פורסם

גם אצלי הייתה בעיה להכניס רמקולים אובליים ולכן הייתי צריך למצוא רמקולים עגולים.

 

אם תחפש טוב תמצא. אני מצאתי רמקול עגול 8 אינץ 3way של מאגנט , 360w max ונומינלי 50 .

פורסם
אתה יכול לתת לי דוגמא לרמקול עגול שהוא מעל 300 וואט??

כי אני לא מצאתי.

ומה זה קומפוננטים??

 

אתה יכול לתת לי דוגמה לרמקול אובלי שמוציא יותר מ 300W RMS ?

 

הוא התכוון ל300 וואט max!!!

פורסם
אתה יכול לתת לי דוגמא לרמקול עגול שהוא מעל 300 וואט??

כי אני לא מצאתי.

ומה זה קומפוננטים??

 

אתה יכול לתת לי דוגמה לרמקול אובלי שמוציא יותר מ 300W RMS ?

 

הוא התכוון ל300 וואט max!!!

 

ומה זה משנה בדיוק??

מי מודד ב-MAX!?!

 

אגב פוקו הקדמת אותי בכמה דקות עם התגובה..

:wink:

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

×
×
  • תוכן חדש...