Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין אפשרות לשדרג מהקבלן.

 

הארון באורך 2.8 בו יש חור לכיריים וחור לכיור ככה שנשאר בלחץ מטר וחצי שיש.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בשרטוט סימנתי בכחול הארון שנותן הקבלן (ארון תחתון בלבד! עליו ניתן להזדכות ב-1800 שקל).

כמובן שמשטח העבודה הזה לא מספיק לכלום והתוצר הסופי שנרצה הוא ארונות עליונים מעל הארון המסומן, עוד ארון מצד שמאל צמוד למקרר שימשיך מעליו ובנוסף גם אי שייתן משטח עבודה.

 

ככל הנראה גם לא ניתן לשדרג מהקבלן את המטבח (חברת חרש,שבוע הבא אנו אמורים להגיע לאולם לבחור).

אין אפשרות לשנות מיקום תשתיות כרגע אלא רק לאחר המפתח (כמובן שרוצים להמנע משבירת ריצוף ולהעביר נקודות מים וגז וכו).

דירה.JPG

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

עכשיו יותר ברור.

איזה תכנון מחרבן (תסלח לי על הביטוי).

האם יש למקרר נקודת מים?

האם אתם רוצים מקרר עם קיוסק?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מי סיפר לך את זה? מי שמכר לך את הדירה?

 

קודם כל נתחיל מזה שהדלת כניסה לבית נפתחת לכיוון ההפוך (אמורה להיפתח לכיוון הסלון ולא החדרים), להפוך אות לרוב עולה לא מעט כסף אז בתכנון שלי בטלתי את הקיר שתוחם אותה כדי שתוכל להפתח עד הסוף.

בנוסף אני הייתי מוותר על הסגירה של ה"מסדרון". רוב האנשים רוצים חלוקה בין אזור האירוח (סלון/פינת אוכל) לשאר הבית אבל במקרה שלך ההפרדה הזו מיותרת. באחריות שלך לבדוק שאין על הקיר הזה שקעים/מפסקים כי אז ההורדה של הקיר הזה תתייקר.

מיקום של הגז לא אידאלי מבחינת שימוש (למי שמעניין אותו משולש המקרר כיריים כיור) אלא ממוקם כך שתצטרך להרים כמה שפחות בלטות. אני הייתי ממקם אותו בקצה השני של המקביל שבו הוא נמצא.

 

אני יודע שזו נראת תוכנית נורא רדיקלית/משוגעת אבל אצלי בבית יש מטבח כזה (מקבילים) אם אתה רוצה לבוא להתרשם.

 

דירה.JPG

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

האיזור שהורדת נקרא "חלל משפחה",בקיר שהורדת עוברת הצנרת של המזגן.

כשאין עדיין מטבח אפשר להעביר את הנקודת גז לצד השני של הארון, אבל אז מרחיקים אותה מהחלון של המרפסת שירות.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם (נערך)

אם יהיה הנמכה באזור אז תוכל לשים שם קולט אדים ולהעביר את הצנרת שלו בהנמכה (או להשתמש בקולט ללא צנרת. לשיקולך.

 

מוזר מה שאתה רושם לגבי המיזוג. אני יודע שיניקת האוויר לרוב באזור הכניסה, על הקיר הזה לרוב שמים את ארון החמשל והתקשורת.

יש לך תוכנית של ההנמכות?

 

בכל אופן, הזזתי הכיריים כי צנרת גז הכי קל/זול להזיז. אם אתה רוצה להשתגע אפשר להשאיר את הכיריים במקום המקורי ולהעביר את הכיור למקביל השני.

 

חלל משפחה, הרגת אותי. אני מבין שזה הבית הראשון שלך, מומלץ להתייעץ עם בני המשפחה שלך/זוגתך שיש להם קצת ניסיון כדי לכוון אותך.

 

לאחר עריכה, קבל תיקון לגבי ההערה שלי לגבי הדלת כניסה, אני חוזר בי. התבלבלתי עם הדלת של הממ"ד.

עריכה אחרונה על ידי redroze

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

המון תודה על העצות,

האישה דורשת כיור וכיריים באותו משטח.

בקיר שהורדת בוודאות עוברת ההכנה למיזוג, ארון החשמל בכניסה לדירה.

בחלל המשפחה חושבים לעשות ארון אחסנה מכיוון שאין מחסן מוצמד לדירה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני גם בדעה שהקיר הזה מיותר בבית 4 חדרים

אחרי שאתה נכנס לבית והוא מתחיל להתמלא (במיוחד כשיש ילדים), אתה מבין כמה חשוב ורצוי חלל גדול ופתוח, אחרת הבית נראה עמוס בכל פינה שאתה מסתכל.

אבל, מוזר לי שיש את האזור הזה ב 4 חדרים (זה בדרכ ב 5 חדרים כשכל הבית יותר גדול), כמה כל שטח הבית ?

פורסם

שטח הדירה 103.25 מ"ר, מרפסת 25.76 מ"ר.

 

כמו שאמרתי בקיר הזה עוברת הצנרת של המזגן (דרך הרצפה) שמגיע ממסתור הכביסה, להעבירו ידרוש הרבה עבודה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם (נערך)

אני הייתי הולך על משהו בכיוון הזה, למרות שזה אומר להעביר גם את הנקודת גז וגם נקודת מים.

מטבח הוא אחד החדרים שהכי "עובדים" בבית, הוא חייב להיות נוח.

1.jpg

 

התכנון המקורי פשוט לא טוב. את הסגירה של המסדרון לא הייתי מבטל לגמרי, כתבתי בתרשים קיר חצי גובה, אבל במחשבה שניה כדאי קיר עד התקרה. יש שלוש סיבות לכך:

1. אם תוריד אותו לגמרי לא יהיו מספיק קירות בסלון גם לספה וגם לטלוויזיה/ספרייה וכו.

2. אפשר לעשות פינת מחשב/עבודה עליו ועל הקיר המשותף עם האמבטיה.

3. לא נעים שיש קו ראיה מהסלון ישירות לתוך חדר, או תאר לך שאתה יוצא מהמקלחת ויש אורחים בסלון.

בפינת אוכל אפשר לשים ספסלים צמודים לקיר עם שולחן קטן. מתחת לאיזור של הכיור+כיריים כמובן אחסון נוסף.

עריכה אחרונה על ידי SurfHigh

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

המון תודה לכל המגיבים!

התכנון זוועה חד וחלק, אבל זה מה יש ועם זה ננצח!:lol:

אנחנו משתדלים להימנע מהזזת נקודות למיניהם (שיקול כספי כמובן :oops:),

כרגע התכנון הבא הכי נראה לנו:

-מיקום האי ניתן להזזה וגודלו גם (כתבתי מידות בערך).

-חייבת להיות פינת אוכל (עם כיסאות ולא ספסלים).

-סימנתי את מיקום הצנרת במדויק.

-לא חשבתי על הקיר בכניסה לממד,אין לי בעיה להעלים אותו.

מטבח.JPG

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם (נערך)

אם אתם שמים אי במטבח, פינת האוכל תצטרך לעבר לסלון, וזה לא טוב - 370 על 515 קטן מדי לכל הדבר הזה - חצי סלון הלך. הייתי משאיר את הכל כמו בתכנית, ללא אי ועם פינת אוכל במקום המקורי. את הנישה בין הקיר שתקעו לכם בסלון לבין אמבטיה הופך לארון, בו לפחות חלקית יהיו כלי מטבח (מה שמשתמשים פחות , מפות) . 185 זה אחלה ארון.

נכון, המטבח יהיה קטן מאוד, אבל פחות סלון ופינת אוכל יישארו נורמליים.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...