Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כך, הייתי משקיע באי גדול שיש תחתיו מקום אחסון ובהמשכו שולחן אוכל.

משהו בסגנון הזה, רק קטן יותר במקרה שלך. מעל המשטח עבודה באי אפשר ווים לתליית סירים וכאלה.

פינת אוכל במטבח 3.jpg

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בתמונות ניתן לראות את המטבח שהקבלן נותן,

הזיכוי עליו הוא 1900 (כולל כיור,ברז וחיפוי).

 

אותי הכי מטריד המרווח הקטן בין הכיריים לכיור, האים יש תקן למרחק המינימלי בין שניהם?IMG-20170604-WA0020.jpgIMG-20170604-WA0028.jpgIMG-20170604-WA0022.jpg

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ!

קיבלנו הצעה ממטבחי יגל, אילו חברות מומלצות כדאי עוד לפנות לקבלת הצעת מחיר?

 

תודה מראש.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

^ לצערי לא יכול להמליץ עליהם.

קנינו מהם מטבח לפני חמישה חודשים, בעיקר בעקבות ההמלצות כאן בפורום. עשו כמה פאקים וגם ניסו עלינו שיטת מצליח (נדרשת הבנה ועירנות איתם). בסופו של דבר הרוב (לא הכל) טופל אבל לא בלי מריחה וויכוחים.

זה המטבח הראשון שקניתי בחיי כך שאין לי קנה מידה ואולי כולם גרועים באותה מידה או יותר. בהתחשב בזה שהמחיר היה זול רק בכמה אחוזים מחברות כמו סמגל, לא יצאתי עם תחושה שקיבלתי מוצר או שירות שתואמים את המחיר (בחלק של השירות לפני מכירה הם דווקא אחלה).

פורסם

לא מצאתי עדיין חברה שאין נגדה תלונות על השירות לאחר הרכישה.

אשמח אם תפרט על שיטת המצליח שניסו עליכם.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

שיטת המצליח הסתכמה באספקת מנגנוני מגירות לא נכונים (דרגת עומס הכי נמוכה במקום המתאימה לגודל המגירה).

אבל היו עוד הרבה דברים מאכזבים כמו סנדוויץ' טווין בטענה שזה נחשב לאדום, טעויות במבנה ארונות מסוימים שאחד מהם אכן הוחלף אבל אחר עבר שיפוץ על ידי המתקין אצלי, שהשאיר אחריו חורים מיותרים שנאלצתי לסתום בעצמי.

פורסם
בסוף עשינו בהום סנטר עשו עבודה לעילא ולעילא. כל הפרזול של בלום, שיש וכיור אבן קיסר, וברז של ארט דיזיין איטליה.
מה גרם לכם לסגור אצלהם? מחיר הכי זול? המלצות?

תודה.

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם (נערך)

היה מבצע מעולה של פאוור קארד הכרטיס אשראי שלהם, אם אתה עושה את כרטיס האשראי ומזמין מטבח בעלות של מעל 24,000 ש"ח אתה מקבל 5 מטר שיש מסדרה 1 של אבן קיסר, כיור אבן קיסר, וברז תוצרת איטליה. לכל זה אתה מקבל החזר של 3% מסכום הקניה הסופי בתצורת צ'ק שמתאים לכל הרשתות שאיתן עובד פאוור קארד. אתה מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי ואשלח לך תמונות בטלפון אם תרצה לראות.

עריכה אחרונה על ידי agent_amos

התענוג שמוביל אותך

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ!

האם שיש קיסר הוא הכי מומלץ או פשוט הכי מפורסם?

ראיתי במספר מקומות מפרסמים שיש K STONE, מישהו התנסה?

ברשת אין חוות דעת.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בעבר הרחוק היה לי שיש מעץ (!) - זו היתה דירת הרווקים של אשתי והיא "ירשה" אותו מהבעלים הקודמים.

 

מאז זו הדירה השלישית שבה יש לי גרניט - בתי הדירות הקודמות הייתי מרוצה מאד (6 שנים ו-17 שנה), בנוכחית השיש נפגם, אני חושד באשתי שהניחה עליו תבנית לוהטת, אולי גם איזה חומרי ניקוי לא רצויים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...