Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כך, המחירים שקיבלתי מסתדרים לי יותר טוב. זה כלל 22 מגירות, שלוש קלפות כפולות+אחת רגילה+קלפת מיקרוגל, ידיות אינטרגליות, פרזול מסידרה גבוהה של בלום. שיש לא נכלל אך נדרש כמעט שמונה מטר (תימחרתי לפי סדרות ביניים של אבן קיסר).

בסוף סגרתי אצל יגל מטבחים. הפרש המחיר בינהם לבין סמגל היה אומנם קטן ממה שציפיתי, אך מכיוון שעל סמגל, פרט לשם, לא היו לי איזה המלצות מיוחדות העדפתי ללכת על יגל מטבחים (גם 5% הפרש זה כסף).

דרך אגב הם התחייבו ל-35 ימי עסקים לאחר מדידות וסגירת התוכנית הסופית. אחזור לעדכן לאחר ההתקנה ובכלל אם יהיה משהו מעניין.

 

לגבי מה שכתבת על ברזים וכיורים... ציינת את חברת שוני (Shony) - זה מותג מוכר? איכותי?

לא מצאתי עליהם מידע באינרנט שהוא לא חומר שיווקי של חנויות שמוכרות את מוצריהם. באנגלית בכלל אין תוצאות. קיבלתי את הרושם שזה פשוט יבואן ישראלי שמייבא השד יודע מה. השאלה אם הרושם שקיבלתי שגוי?

פשוט יש להם דגם של כיור שממש מתאים לנו. אנחנו מעדיפים פינות עגולות יותר כדי להקל על הניקיון. בלאנקו הולכים על עיצובים חדים יותר, הם יקרים, וגם על השירות של היבואן שלהם יש תלונות באינטרנט.

 

ברז ראינו אחד שאהבנו של חברה לא מוכרת, אך אני מוכן לקחת סיכון כי זה לא כזו בעיה להחליף במידה ולא נהיה מרוצים.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מילה קטנה על ברז

יש לנו ברז שקיבלנו מהקבלן של מדגל, אמר הנציג של הקבלן שזה בדיחה מפלסטיק ושתוך חצי שנה נצטרך להחליף.

אז אמר. כבר 5 שנים וממשיך. בשלב כלשהוא נסדקה השייבה שתופסת אותו במקום, התקשרתי לשרות (לאחר 3 ומשהו שנים) ולמחרת כבר הגיע איש שרות שלהם ללא עלות, פירק את השייבה, אמר שבכלל לא היו צריכים להתקין אותה ועד היום יש שקט.

פורסם

מצטרף לפוסט אבל מעט שונה: צריך נגריה שחוץ מלמכור לי חלקי עץ תוכל גם להרכיב לי אותם (לא רק לחתוך ולתת לי להכין בעצמי)

אני צריך לבנות תושבת מסוימת לפי מידה, הנגר אמור לחתוך ולחבר את כל החלקים.

יש מקומות שעושים את זה? במחיר נורמלי?

פורסם

אני קבלתי עם המטבח בלנקו silgranit פלוס ברז תואם של בלנקו בחינם.

אני לא יודע איך השירות בארץ, אבל כשהייתי צריך קרש חיתוך שישב על הכיור, טלפון אחד לשירות לקוחות ולאחר יומיים קבלתי את הקרש בעלות די מצחיקה.

 

 

Sent from my SM-A310F using Tapatalk

פורסם
9. ברגל מטבחים- 36,800 שהפכו לאחר מיקוח ל21,700, ללא שיש.

 

ברגל מתחת לכל ביקורת. איכות ירודה ושירות לקוחות מזעזע. ההורים שלי אכלו מרורים מהם.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

כיצד עליי לחשב את גודל המטבח?

מצורף שרטוט המטבח העתידי,

-היכן שמסומן ארון נרצה שימשיך מעל המקרר.

-ברוחב 280 ס"מ נרצה גם ארון עליון לכל האורך.

kitchen.JPG

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

מטבח דומה לשלי, רק שאצלי בקיר של ה-280 הוא 375.

הבעיה העיקרית שאני רואה זה מחסור באזורי עבודה על השיש.

 

מבחינת לחשב גודל, לחשב למי? שיש זה 280. והשאר זה בהתאם לארונות עצמם.

פורסם

"הצעות למטבח 10 מטר" הכוונה היא 10 מטר שיש?

 

מבחינת מקום עבודה, מתכננים להוסיף מקום ע"י אי.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

זה לא רציני לבקש הצעה למטבח של 10 מטר.

לאחד מטבח 10 מטר זה ארונות מדפים תחתונים וארונות עליונים של מדפים גם.

לאחר מטבח 10 מטר זה יחידת בילד אין + מזווה + יחידות תחתונות + קלאפות + פרזול הטיש\בלום והכל במגירות.

 

מחיר של מטבח א' יכול להיות נמוך פי 3 ממחיר של מטבח ב'. שניהם 10 מטר.

פורסם

משיטוט בכמה אתרי מטבחים ראיתי "מטבח 10 מטר-רק 15 אלף שקל" וכו.

אני מבין שהאורך אינו המדד היחיד ואינו קובע את המחיר.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
כיצד עליי לחשב את גודל המטבח?

מצורף שרטוט המטבח העתידי,

-היכן שמסומן ארון נרצה שימשיך מעל המקרר.

-ברוחב 280 ס"מ נרצה גם ארון עליון לכל האורך.

יש סיכוי שתוכל לעשות "זום אאוט" לשרטוט?

האם ניתן עדיין לבצע שינויים בנקודות אינסטלציה/חמשל/גז או שמאוחר מדיי?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

קח בחשבון שאם יש לך מטבח בצורת ר' ויש בכולו שיש, הפינה מחושבת פעמיים ע"י אנשי השיש כי הוא מגיע בפלטות.

 

דני מידת השיש שונה ממידת הארונות, 10 מטר מטבח יכול להיות 5 מטר ארונות למעלה ועוד 5 למטה לצורך העניין.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

אין לנו אופציה לשינויים כלל.

מגיע לנו מהקבלן ארון תחתון (זה שמשורטט באורך 2.8) עם שיש.

ניתן להזדכות על הארון והשיש ב-1800 שקל,האם כדאי לדעתכם?

בכל אופן מה שמגיע מהקבלן לא יספק אותנו ונצטרך להוסיף ארונות ומשטחי עבודה.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

תלוי.

 

אם השדרוג דרך הקבלן יוצא יקר יותר מאשר מטבח קומפלט במקום אחר אז הייתי מוותר.

 

אגב - בעיקרון, אם יש לך אפשרות להשתמש בארון מהקבלן במקום אחר (חדר כביסה לדוגמא) אז עדיף לך שיתקינו שם במקום להזדכות, כי רק 3 מטר שיש שווים יותר מ-1800₪.


×
×
  • תוכן חדש...