Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן..

 

לאחרונה אני מתחיל להרגיש את יוקר המחייה ממש בידיים, כמובן שבעיקר בכל מה שקשור לדיור, ובנושא הזה אין צורך להרחיב.

אתמול הייתי בחתונה של חבר, וחזרתי עם כמה תובנות שכבר ראיתי במספר מקומות.

יש קטע כזה של אולמות לשים אוכל יחסית טוב בחוץ שהוא גם כנראה יותר זול ולגרום לנו לשבוע מהר.

סלטים כבר לא מפוזרים על השולחן בכמות כמו פעם, הכל נהיה די מינימלי.

המנה ראשונה מוגשת יחסית בסדר ברוב המקומות.

המנה העיקרית די קטנה ודי חוזרת על עצמה ברוב המקומות, פרגית וסטייק.

הקינוחים כבר לא מוגשים לכולם אלא מפוזרים ממש בקמצנות בכמה שולחנות בודדים.

יש כאלה זוגות שמוסיפים עוד פינוקים לקראת הסוף כמו קבבונים ויאללה נגיד שאפשר לסגור את הפינה.

 

מראש אני אומר, אני לא מאלה שבאים לאכול בחתונה ולצאת "ברווח", אני בא באמת לשמח את החברים והמשפחה.

 

השאלה שלי היא לגבי בעלי האולמות, למה הכל בקמצנות כזו ?

למה יש תחושה שחוסכים עליי באוכל ויחד עם זאת המחירים בשמיים.

Polo 2012

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

הכול תלוי במנה שהזוג מזמין.

הפחד הכי גדול של זוג שמתחתן זה להפסיד כסף, כלומר אם הם לוקחים מנה שעולה 270 שקל ומישהו יביא 250 כבר יש הפסד.

 

כשאני התחתני בחרתי במנה קווקזית, כלומר לשולחן מוגשים כול סוגי הבשרים ללא הפסקה, קינוחים גם כן.

מבחר גדול בבופט.

אבל היא יקרה יחסית.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה ממש תלוי באולם ובמה שמזמינים. אצלנו יצא ממש לא יקר אך עם מנות טעימות ובגודל הגון, פלוס אוכל פתיחה טעים בחוץ (ידענו לקראת מה אנחנו באים כי שנה לפני גם היינו בחתונה שם).

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

התובנה העיקרית היא שהחברים שלך תפרנים :wink:

 

יש חתונות צנועות, יש נורמליות ויש מופעי ענק ראוותניים ומיותרים.

 

ממרומי גילי וברטרוספקטיבה אני יכול להגיד לך שכל מי שאני מכיר שעשה חתונה יקרה ומעלה, אומר היום שזו הייתה אחת ההוצאות המיותרות בחייו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ממרומי גילי וברטרוספקטיבה אני יכול להגיד לך שכל מי שאני מכיר שעשה חתונה יקרה ומעלה, אומר היום שזו הייתה אחת ההוצאות המיותרות בחייו.

לא רק הוצאה מיותרת, אלא גם הסיכויים להתגרש עולים.

 

https://www.calcalist.co.il/money/articles/0,7340,L-3666325,00.html

 

בקיצור, מפסידים מכל הכיוונים.

פורסם

אני חושב שאתמול החתונה הייתה ברמה טובה מאוד, לא הייתה בגבול העליון ולא בתחתון.

הבעיה שלי היא עם בעלי האולמות, כמה אפשר לדרוש עבור מיקום, אוכל, תאורה וכמה מלצרים?

 

זה תמיד מרגיש שאפשר לעשות את זה גם בפחות, נכון, הם לא יעשו את זה והם תמיד יגרמו לך לחשוב שהם לא ממש מרוויחים הרבה בסופו של דבר.

 

טרם הלכתי לברר לגבי אולמות כי לא בשלב הזה.

מה שמציק לי זה שנגיד אתמול לא חילקו לכולם קינוחים, זה משהו שהחתן והכלה ביקשו ? או שזה זלזול מצד האולם?

Polo 2012

פורסם

אתה הולך לחתונה כי אתה רעב, מחפש ריגושים או כי סתם בא לך לכבד חבר?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

 

אמנם הכתבה אמריקאית ואמריקאים נוהגים להתחתן בכנסיה ואח"כ בבית אבל עדיין, מצחיק לראות שנקודת האיזון היא בחתונה ב 5000$.

 

בארץ זה פחות או יותר תקציב חתונה של "מה, אתה תפרן? לא ידעתי, טוב, אני צריכה לחשוב שוב על הקשר בניינו" :wink:

 

הנס,

אני תמיד אומר, חתונה בשבילי זה עונש.

לא רוקד, לא מתחבר למוזיקה הנהוגה כיום בחתונות, לא מתחבר לסאונד ולווליום (אני דווקא חובב ווליום אבל במוזיקה אחרת ובסאונד אחר) ועוד אוכל ארוחה סבירה מינוס במחיר של ארוחת גורמה במסעדה מובילה (מה מביאים היום לחתונה, מינימום 500 ש"ח?)

 

לחתונה הולכים בכדי לכבד את הזוג המתחתן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני חושב שאתמול החתונה הייתה ברמה טובה מאוד, לא הייתה בגבול העליון ולא בתחתון.

הבעיה שלי היא עם בעלי האולמות, כמה אפשר לדרוש עבור מיקום, אוכל, תאורה וכמה מלצרים?

 

זה תמיד מרגיש שאפשר לעשות את זה גם בפחות, נכון, הם לא יעשו את זה והם תמיד יגרמו לך לחשוב שהם לא ממש מרוויחים הרבה בסופו של דבר.

 

 

 

טרם הלכתי לברר לגבי אולמות כי לא בשלב הזה.

מה שמציק לי זה שנגיד אתמול לא חילקו לכולם קינוחים, זה משהו שהחתן והכלה ביקשו ? או שזה זלזול מצד האולם?

לגבי הקינוחים זה תלוי במה שאתה בוחר, או בר קינוחים או שזה מוגש לכול שולחן.

אבל אין דבר כזה ששולחן כן מקבל או שולחן לא, אחרת זה פדיחה של האולם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זאת אותה שיטה מימים ימימה.

בעלי האולם לוקחים בחשבון שעד שמגישים את הקינוח(לרוב בשעות דיי מאוחרות), חלק נכבד מהאורחים כבר לא נמצא בכלל באולם או שהוא כבר התחבר עם שולחן אחר עם אלו שמחפשים קרחנות ...

מי שבאמת יושב בשולחן, כנראה יקבל מהמלצר את הקינוח, מי שלא, ייבקש-ייתנו, לא ייבקש- האולם הרוויח.

פורסם

תלוי במה שהזוג מזמין ולכמה אורחים האירוע מתוכנן.

אנחנו התחתנו ביום שישי האחרון, ודאגנו שלא יגישו אוכל לשולחנות בכלל, אבל מאידך התכוננו לכמות של כ-8% יותר אנשים ממה שאישרו הגעה. הכל היה בעמדות שפוזרו במתחם והאוכל הספיק לכולם ועוד נשאר אקסטרה בסוף האירוע. כנ"ל לגבי הקינוחים.

מאידך, הייתי באירועים אחרים - גם כאלה עם הגשה לשולחנות וגם כאלה עם שירות עצמי - שלא הספיקו הסלטים והעיקריות. השיא היה בחתונה אחת שהסלטים נגמרו בערך 15 דקות אחרי שהגיעו לבופה וכמה דקות אחרי זה נגמרו גם העיקריות.

 

זה גם תלוי מאוד בספקים שלך. אם אתה עובד מול אולם שנותן לך הרגשה של שוק בשר ופס נע, ואתה מזמין כמות מנות שתספיק בדוחק, יש סיכוי לא רע שתישאר רעב. אם אתה עובד עם ספקים טובים ומתכונן לכמות אנשים מעט יותר גדולה, תצא שמח. אצלנו הקייטרינג הוסיף לנו 3 או 4 סוגי אוכל בנוסף למה שהזמנו ללא עלות (בסך הכל היו כ-15 סוגי אוכל), מה שהוריד עוד יותר את העומס מכל מנה בנפרד.

 

 

בקיצור, מה שתזמין - זה מה שתקבל.

 

*אגב, אולי ממה שאני מספר זה נשמע כאילו התפרענו בלי חשבון, אבל בתכלס החתונה הייתה מאוד צנועה והסתכמה בעלות הגיונית מאוד (וכיסתה את עצמה עם טיפ-טיפה רווח).

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

מה שכן, ברוב האולמות, מלצרים זה ילדי תיכון עם משכורת רעב ותנאי העסקה שגובלים בעבדות, ונתקלתי לא פעם באווירת סוף קורס לקראת סוף החתונה.

 

כל המלצרים/יות עומדים ליד המטבח, מעבירים דאחקות וכל שנשאר לך זה באמת לתמוהה ממי עכשיו מבקשים קינוח או קפה ולמה באמת השולחן ליד קיבל.

 

ספייר,

אנקדוטה מצחיקה, ישבנו בלילה אחרי החתונה וסיכמנו צקים, יצאנו ברווח של 17 ש"ח! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הארועים שלי הלכו והצטמקו עם השנים - בחתונה 360 אורחים, בבר המצוה של הבן הצעיר 100 (וגם זה כיון שזו היתה דישת מינימום של האולם).

 

כאורח, אם לא מדובר במישהו ממש קרוב, אני בדרך כלל מוותר על האוכל - סה"כ הארוחות ב-90% מהחתונות הן פחות מבינוניות - ומסתלק לפני הארוחה. לא יודע איך בעל האולם סופר המנות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אמנם הכתבה אמריקאית ואמריקאים נוהגים להתחתן בכנסיה ואח"כ בבית אבל עדיין, מצחיק לראות שנקודת האיזון היא בחתונה ב 5000$.

 

בארץ זה פחות או יותר תקציב חתונה של "מה, אתה תפרן? לא ידעתי, טוב, אני צריכה לחשוב שוב על הקשר בניינו" :wink:

 

אגב, את זה קראת?

 

משעשע. הועבר אלי ע"י אחד העובדים שלי.

 

http://www.mako.co.il/entertainment-weekend/Article-8ed2026549b1c51006.htm

 

החתן שפך מעל מיליון ש"ח על שלוש שעות, ואחרי 3 חודשים היא עקצה לו אפילו את התבלינים.

פורסם

אותי עקצה בת דודה שלי שקיבלה צק של כמה אלפים לחתונה והתגרשה אחרי חודשיים! :evil:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...