Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תודה למר שאנקלי על ההסבר המעמיק!

סתם הדלקת אותי והתחלתי לחפש סרטונים, עד שהגעתי לאחד בו נראה כי נהגי השינוע לא ממש מרחמים על הרכבים (משיכת בלם יד תוך כדי תנועה, הכנסת הילוך אחורי בזמן שהרכב עדיין בתנועה קדימה..). צפיה נעימה!

 

 

עריכה : מצאתי משהו יותר מדליק

עריכה אחרונה על ידי LEGACY 1.8

Mazda CX5

Škoda FABIA

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חוליגנים תמיד יהיו, מקווה שהם שילמו על כך.

לשמחתי לא נתקלתי בדברים כאלה אצלנו.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אולי הדבר הזה ששמים שם עם ואקום על השמשה מבפנים הוא התשובה לסימני ואקום מהשרשור הזה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?627107-קניתי-רכב-חדש-מהיבואן-חושש-שהוא-לא-באמת-חדש&highlight=%D7%A1%D7%99%D7%9E%D7%A0%D7%99+%D7%95%D7%90%D7%A7%D7%95%D7%9D

פורסם

 

 

עריכה : מצאתי משהו יותר מדליק

 

מתסכל... גורם לי לתהות אם בכלל יש טעם להשקיע בהרצה לרכב החדש ; יש סיכוי לא מבוטל שהוא כבר "נשחט" קודם-לכן.

פורסם
תודה על התשובות.

עוד שאלה קטנה ברשותך - אם כל ההתקנות המקומיות נעשות בשטח הנמל איך זה קורה שעל רכבים חדשים יש כמה וכמה ק"מ על השעון?

זה מרחק כזה גדול בין הבונדד להתקנות? יש כאלה שקיבלו את הרכב גם עם 15-20 ק"מ.

לפהי המסירה, מבצעים נסיעת מבחן קצרה ברכב, בכדי לוודא שאין רעשים מוזרים, או רעידוץ כלשהן. על אחת כמה וכמה ברכב ששכב מס׳ חודשים.

 

 

אם כך אז נציג המכירות חירטט אותי כשהוא אמר שברכב הסתיימו כל ההתקנות ועכשיו הוא "עובר רישוי"? :|

 

ממש לא.

השלבים של הרכב בבונדד הם: שטיפה והכנה קוסמטית, אח״כ התקנות מקומיות, העברת רישוי (בתוך הבונדד יש עמדה לכך), נסיעת מבחן קצרה ואז מסירה ללקוח.

חשוב לציין שחלק מהרכבים מגיעים לארץ במצב ״מפעל״, כך שאין אפשרות לנהוג בהן במהירות של מעל ל-30 קמ״ש.

פורסם

תודה למר שאנקלי על הכתבה המעניינת !

עד שהגיעו המוביליות הראשונות, בתחילת שנות ה 80', המכוניות היו מגיעות מהנמל למרכז המסירה בנסיעה.

קבוצה של צעירים, לרוב סטודנטים שחיפשו הכנסה צדדית, היו יורדים לאילת בטיסה וחוזרים ממנה עם סובארו חדשות.

הלקוח היה מקבל את המכונית עם 380-390 ק"מ על מד המרחק.

הביטוח ליום אחד היה נעשה ע"י הפול, כך שהדלק לרכב וביטוח חושבו במחיר המכונית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תודה על פוסט מעניין.

 

בחודש ינואר ביקרתי בגרמניה במספר פסי ייצור, גם של פורשה. שם ישנם עובדים שתפקידם להעלות את הרכב החדש על מובילית, מדובר בנסיעה של כמה עשרות מטרים בלבד.

 

גם להם היו בעיות עם עובדים מתלהבים יתר על המידה שהחליטו לבחון את כלי הרכב החדשים בנסיעה הקצרה אל המובילית.

 

הפתרון - כלי הרכב שלהם יוצאים מהמפעל כשהם מוגבלים דרך מחשב הרכב למהירות של 30 קמ"ש בלבד.


×
×
  • תוכן חדש...