Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת סיטרואן C3 החדשה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2642 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שים לב התלונה היא על השיטה,

 

המחירון לא ירד פתאום בגלל שער היורו! עובדה שהרכבים נמכרו ב"הנחות"(כי כולם קנו בהנחה) את הרכב - וייצרו מצב של מחירון ווירטואלי שיוצר ירידה תלולה של המחירון,

המצב שסלבה מתאר זה בעצם הורדת המחירון הווירטואלי(שגם ככה יצר ירידת ערך תלולה יותר) ופוגע שוב! בבעלי הרכב שכבר קנו.

 

גם לי יהיה קשה להוציא רכב חדש שוב מלובינסקי לאחר המהלך הזה.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להוציא איביזה/ליאון (והרשימה יכולה להיות עוד ארוכה - לא חסר מבצעים) מהחברה לא יהיה קשה?

 

השוק היום נותן הרבה אופציות לקנית רכב חדש, בין אם זה במבצעים ובין אם זה 0 ק"מ.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולמי שרשם שם שזה מבצע זמני אז המחיר של 135 זה מחיר קבוע, המחיר של 129 זה מבצע זמני.

 

אם אתה מתלונן על 135 אתה רומז שרכשת ב 150 או שאתה נלחם את מלחמתם של אלה ששילמו (לכאורה) 150?

 

כי אני בספק גדול אם בכלל יש כאלה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נלחם על זה שכרגע המחירון של האוטו שלי הוא 128, ככה שחודש הבא הוא בטוח לא יהיה 128 עם הירידת מחיר הנוכחית.

מה שיוצר מצב שאני בתור לקוח שקנה כבר את האוטו הולך מאוד להיפגע מזה שהמחיר מחירון ירד, וזה לא משנה בכמה קניתי, זה משנה כמה אני מפסיד מהמהלך הזה של לובינסקיי.

ושוב אין בעייה שיורידו מחיר ושיעשו מבצעים והנחות אבל שלא יפגעו במחיר מחירון של האוטו, כי אין סיבה כזו, לא נכנס דגם מחליף ושאר הדגמים לא הוזלו בצורה אגרסיבית כזו.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחירון לא באמת משנה. לא מדובר בכסף נזיל, והתמחור של 128,000 לפי המחירון הוא רק אמת מידה. השאלה שאתה צריך לשאול היא בכמה היית מוכר את הרכב בפועל – וזה בטח לא 128,000 ש"ח, גם לפני ירידת המחיר. זה לא 128,000 כי מי שהיה מתעניין ברכישת רכב בן שנה היה בודק בכמה יוכל לרכוש אחד חדש, ויודע שהמחיר שכתוב בקטלוג רחוק ממחיר הסגירה.

אין ארוחות חינם, ואם קנית בהנחה לפני הורדת המחיר, הרי שההפסד שאתה כ"כ כועס עליו הוא הרבה הרבה יותר קטן ממה שאתה מתאר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כן משנה, כי אם המחירון לא היה מתרסק בין לילה לי ולשאר האנשים היה "בשר" במחירון שממנו זה היה יורד עם השנים, עכשיו אחרי שזה צנח אז אותה חתיכת הבשר קטנה ולאורך השנים אנחנו ניפגע מזה עוד יותר.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שלך הוא לא מניה בבורסה, והמחירון שלו לא באמת משקף את השווי שלו בכל רגע נתון. הירידה במחיר על הרכב החדש נובעת מכוחות השוק, כלומר מירידה בביקוש (או יותר נכון, התאמת המחיר לביקוש הקיים). אותם כוחות שוק גורמים גם לירידה הריאלית של שווי הרכב שלך, וזה לא משנה אם מחיר הרכב החדש ישאר או ירד, ולמעשה לא כ״כ משנה מה יהיה מחיר המחירון שלו. המחיר הריאלי יקבע לפי הביקוש וההיצע.

 

כלומר, אם לא יהיה ביקוש לרכב שלך, גם ב-128K לא תמכור אותו. ואם יהיה ביקוש, כל הסיפור הזה לא ישנה כי המחיר יעלה ותוכל לצורך העניין למכור אותו גם מעל המחירון.

 

אתה צריך להבין, שההחלטה להוריד את מחיר הרכב החדש לא באמת משפיעה על שווי הרכב המשומש שלך. מה שמשפיע עליו הוא הגורם להחלטה הזו - ביקוש נמוך - וזה ישפיע על שווי הרכב שלך בלי קשר להחלטה שתתקבל בלובינסקי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק אבל םה זה לא המקרה, אתה יכול לתת את הדוגמא שלך על הונדה טייפ אר החדשה אבל לא על 208GTi, אם תסתכל בסטטיסטיקות רכב שמפרסמים פה כל פעם ותסכם את כל השנים מאז שהרכב נמכר בארץ אתה תראה שנמכרו פה יותר מ 300 יחידות, כלומר ביחס להוט האץ' זה רכב עם ביקוש די גבוהה, לעומת רכבים אחרים שתומחרו מראש במחיר גבוהה ולא היו מכירות והורידו את המחיר בגלל זה, פה זה לא המקרה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נמכרו אבל כפי שנכתב, לא במחיר ה״רשמי״ אלא בהרבה פחות, כלומר המחיר הריאלי נמוך הרבה יותר מהמחיר ה״רשמי״. וזה כמובן מתגלגל למחיר המשומשות. מה שקרה עכשיו סה״כ הוא שהמחיר ה״רשמי״ השלים את הפער עם המחיר הריאלי. לכן זה לא באמת משנה לשווי של המשומשות, שכבר גילם את הפער הזה.

 

ד״א, מעבר לכך, ביקוש הוא דבר דינמי שיכול להשתנות בכל רגע. יכול להיות שיהיה ביקוש גבוה, אבל ברגע שירד יגרום לירידת מחירים. לצפות שמחיר הרכב שאתה קונה ישאר סטטי לאורך זמן (כחדש, כמובן) - זו ציפיה לא ריאלית. לא אומר שזה לא קורה לפעמים (עם רכבים מבוקשים מאוד), אבל לפעמים הביקוש יורד ואיתו המחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בינתיים נמכרו כל הלבנים עם גג אדום שהביאו להשקה.

באשר למחיר מחירון ליבי עם כל מי שלקח מימון מטורף כדי לממן רכב חדש מהניילון ומתאכזב לגלות שהוא מעבד 30% בשנה ראשונה. אבל באמת שזה לא המצאה של לובטנסקי או צ׳מפיון.

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כן משנה, כי אם המחירון לא היה מתרסק בין לילה לי ולשאר האנשים היה "בשר" במחירון שממנו זה היה יורד עם השנים, עכשיו אחרי שזה צנח אז אותה חתיכת הבשר קטנה ולאורך השנים אנחנו ניפגע מזה עוד יותר.

 

 

בקיצור, רצית לקנות ב 129, שהמחירון ישאר על 150 וכשתמכור עוד שנתיים לקבל יותר מאשר שילמת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שכולם בשלב זה או אחר קנו רכב חדש בהנחה בתקווה שירידת מחירון לא תגיע למחיר הקניה ויצא שנסעו בלי לשם על רכב חדש.

אני מאמין שלכולם זה התפוצץ בפרצוף.

במרץ 11 נכנסנו לאולם תצוגה של במוו בתל-אביב. רצינו לבדוק 525 כי חיפשנו משהו ייצוגי יותר מטויוטה קאמרי שהייתה לנו לפני כן ולקסוס GS עוד לא הגיע.

מפה לשם קנינו 730 עם הנחה של 200 (מאתיים, zweihundert) אלף שקל. כאילו מה כבר צריך לקרות כדי שלא נסע על האוטו שנה ונמכור באותו מחיר?

מה שקרה זה שגיל אגמון קנה את קמור והוריד מחיר של הדגם בכמה? נכון. 200 אלף שקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתנחם בזה שאין שום קשר לרכישת דלק את הזכיון.

 

ההנחות באולם התצוגה ידועות ואף פראייר לא יקנה ממך ב.מ.וו משומשת במחיר שיכול לקנות חדשה לחלוטין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, רצית לקנות ב 129, שהמחירון ישאר על 150 וכשתמכור עוד שנתיים לקבל יותר מאשר שילמת.

 

אתה אופטימי אהה? שכחת שפה מדובר על צרפתייה שמאבדת מחירון יותר מהר מכל אוטו אחר. חשבתי וחישבתי שאחרי שנתיים שלוש כשאמכור אז אמכור במחיר סביר כי המחירון של הרכב יחסית גבוהה כי ידעתי שצרפתיות מאבדות במחיר המון, אבל עכשיו עם הירידה הנוספת זה בכלל יוריד את המחיר של הרכב כיד 2 למחיר זנות.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2642 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...