Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת סיטרואן C3 החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלא שעכשיו מסתבר שהיבואנים לא באמת מורידים מחירים הגלל החלשות המטבעות הזרים, וזו הסיבה שהרווחים, בענף הזה שבו הביקוש באמת פסיכי, קופצים לשמיים. אבל באמת מה שהכי יפה זה שכשיש מישהו שבכל זאת מוריד מחירים, מיד קופצים עליו אלו שקנו במחירים הקודמים בצעקות שוד ושבר ונשבעים שיותר לא ייכנסו לחנות של המנוול הזה.

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מסכים לגמרי אם כל אלה שמברכים את יבואן פיז'ו-סיטרואן על הורדת מחירים. סוף-סוף כל אלה ששנים חלמו על מכוניות צרפתיות יכולים להגשים חלום. כמה שנים של המתנה, של סבל בלתי מתואר וחלומות על יצירות אומנות מוטורית האלה ועכשיו - מהפך! היבואן הסכים למכור כמה יחידות גם לפשוטי העם! רוצו תרשמו לרשימת המתנה, אחרת לא יספיק לכם. המלאי הרי תמיד מוגבל.

פורסם

מענין אבל את הפוסט שלך, שאי אפשר לפספס את הסרקזם הנוטף ממנו, אפשר גם לקרוא כפשוטו, אולי בקיזוז הסבל והאומנות, וגם אז הוא יעשה שכל.

פורסם
מענין אבל את הפוסט שלך, שאי אפשר לפספס את הסרקזם הנוטף ממנו, אפשר גם לקרוא כפשוטו, אולי בקיזוז הסבל והאומנות, וגם אז הוא יעשה שכל.

 

בהחלט יכול להיות. רק רציתי לרמוז בעדינות שכל יבואן, לא רק לובינסקי, רוצה רק דבר אחד - למכור מכוניות וכמה שיותר. ואם הוא מוריד מחיר - זה רק בגלל השאיפה הזאת ולא מתוך טוב לב או התחשבות בקהל הלקוחות.

פורסם

צודק! אז עדיף היה שישאיר מחיר גבוה :roll:.

 

לובנסקי לא היבואן הראשון שהוריד מחירים, מאמין (ומקווה) שגם לא האחרון. כמו כל חברה שמטרתה רווח, הם מנסים למכור יותר. אף אחד לא משלה את עצמו שזה מטוב לב אבל אני כלקוח מרוויח מזה הורדת מחיר אז על מה להתלונן?

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

הלכתי היום לראות באולם התצוגה בת"א את ה C3, כפוטנציאל לרכב שיחליף את ה i20 של אמא שלי - התמורה למחיר נראתה מפתה מכדי לותר על בחינת האופציה.

 

הרושם הראשוני מרכב התצוגה (לבן עם גג אדום) מרשים מאוד - האוטו פשוט נראה טוב, ומסקר לא מיצג שעשיתי הוא נראה טוב גם בעיני גברים וגם בעיני נשים. בהחלט רכב מרשים.

 

כניסה פנימה: הכיסא מכוון כל כך גבוה שהראש שלי תקוע בתקרה. מחפש את ידית כיוונון הגובה - שבורה. אין אפשרות לכוון גובה. קורה. מעבר לזה פנים הרכב היה מקום שמאוד נעים היה להיות בו - לרעה יש לציין את דיפוני הדלתות שעשויים מפלאסטיק קשיח שעושה רושם שריט מאוד,ואת ריפוד הגג שאיכשהו מצליח להזכיר פז'ו 205 מלפני שלושה עשורים. מעבר לזה המושבים רחבים ונעימים (גם בנסיעת המבחן הקצרה שעשינו), המרווח במושב האחורי סביר בהחלט בכל מימד למעט מימד הגובה (175 הס"מ שלי גירדו את התקרה), והמפרט מסמן כמעט את כל הוי הנכונים (היי, לאן נעלם הקיפול החשמלי למראות??). תא המטען נראה סביר בגודלו, אולם אני מעריך שטעינתו תהיה מעט בעייתית עקב סף גבוה מאוד.

 

נסיעת מבחן קצרה מאוד שעשינו (אני לא נהגתי, אבל אם סיטרואן רוצים אני אשמח לקחת אחת ליומיים מבחן) ושכללה בעיקר הלוך-חזור באיילון הוכיחה שהרכב בסה"כ נעים, קשה לפספס שמדובר במשולש צילינדרים (לי לא היה קשה, אימי וזוגתי לא הבינו על מה אני מדבר), הסטופ-סטארט קצת מעצבן (אבל ניתן לביטול בהגדרות הרכב), אבל באופן כללי הרכב היה ממש בסדר.

 

בשורה התחתונה הרכב הזה עדיין "על השולחן" מבחינתנו, כיון שהוא מאוד נוח לנהיגה, מאובזר מאוד, ומתומחר בדיוק באזור שמקשה מאוד להגיד לו לא. מצד שני, התדמית של סיטרואן קצת מדאיגה את אמא שלי, שחושבת ללכת על יאריס, בעיקר בגלל התדמית וירידת הערך הצפויה.

פורסם

אז עדיף שתלך על ג'אז עם כבר, נותנת תמורה טובה יותר מיאריס, במיוחד עם הספסלים שיש ביאריס בתור מושבים קדמיים.

פורסם

ג'אז יש לי בבית, ולכן אני מודע היטב ליתרונותיה (בעיקר המרחב הפנימי הפנומנאלי) וחסרונותיה - והיא אכן נשקלת כאופציה - אבל אני חייב להגיד שהסיטרואן מרגישה יותר נוחה ומפנקת ממנה, בעיקר עם הכורסאות הקדמיות שיש לה.

פורסם

חבל שלובינסקי, עם כל התנופה שלהם בתקופה האחרונה (רק בפורום?), לא השכילו לייבא את הרכב גם עם תיבה ידנית; כבר חשבתי עליה בתור מחליפה לקליאו.

היא בטח תגיע בעוד כמה חודשים, בדומה למה שקרה עם הגרסאות השונות של הקקטוס.

 

למען הסר ספק- הרכב לא עבר תקינה עם מובילאיי, נכון?

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy


×
×
  • תוכן חדש...