Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות - הסתכלות קצת שונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני רואה לאחרונה הרבה דיונים ודיבורים על זוגיות, ועל הקושי בהשגת זוגיות בעיקר לגברים.

עד לא מזמן גם אני הייתי נואש לזוגיות ולבת-זוג, ולמעשה אני חושב שזה רק הרחיק ממני את זה. עכשיו ההסתכלות שלי היא שונה, ורוח הדברים מגיעה מהספר הזה דרך הגבר.

דבר ראשון ליצור לעצמי את החיים שאני רוצה ולגרום לכך שהחיים שלי יהיו טובים ומעניינים בפני עצמם, מבלי להיות תלוי בבת-זוג. כך שלמעשה, אוכל להסתדר מעולה גם בלעדיה.

אני חושב שקשר זוגי עם אישה צריך להגיע ממקום בריא ולא תלותי, להיות סוג של בונוס או תוספת ולא יעד או שאיפה עיקרית לחיים.

לא להשען על כך שקשר זוגי יפתור לך את הבעיות בחיים.

להתמקד בעיקר בעצמך ובמטרות האישיות שלך שלך ולא בבחורה.

אני חושב שברגע שהחיים הם כאלה, "החיפוש" אחר בת זוג יגיע יותר בקלות והקשר יהיה בריא יותר.

 

*** לא הייתי אף פעם במערכת יחסים.

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • תגובות 322
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא קראתי את הספר, אבל אני מרשה לעצמי להניח שמרבית הדברים שכתובים בו רלוונטיים גם לנשים. באופן כללי אני לא רואה הבדל משמעותי בין נשים לגברים בהקשר הזה, וכל מה שכתבת אפשר לכתוב בדיוק לכיוון השני.

 

עם זאת, וזה עניין אינדיבידואלי, לדעתי למרבית האנשים קשר זוגי הוא ממש לא בונוס או תוספת אלא בהחלט שאיפה משמעותית לחיים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה הולך להיות ארוך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כל אחד ומה שמתאים לו, אין נוסחה מדויקת. מניסיוני שמתי לב שככל שמחכים יותר (ומזדקנים יותר) זה נהיה לאנשים יותר קשה כי הם פחות מוכנים להתגמש לטובת הצד השני.

 

תעשה מה שמרגיש לך טוב אבל אל תשכח שלא תמיד תצליח להגיע לחיים שאתה רוצה, מתי שאתה רוצה ואולי חבל לחכות עד אז.

 

לטעמי זוגיות טובה היא אחת שמשאירה מקום גם לך עצמך.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
על הקושי בהשגת זוגיות בעיקר לגברים.

מה שאני לא מבין זה אם יש חצי חצי נשים/גברים ומונוגמיות, אז איך הקושי הוא רק של מין אחד, לפי מספרים יבשים מספרי הרווקים והרווקות די זהים, האם רק מין אחד מחפש קרבה והשני לא?

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
לא הייתי אף פעם במערכת יחסים.

 

תשמע,

אני יודע שמרחוק זה נראה מדהים כזה, וכשאתה הולך לסופר אתה רואה זוגות שעושים קניות יחד ו"מאמי, תביאי שישיית בירות" וגם "נסיך, תביא שמפו פנטן לשיער זוהר ורך מחלקיקים" וכד' מתיקות כזו מוחצנת. תדע שזו לא אישתו הרשמית, איתה לא כיף לו.

 

במערכת יחסים זוגית יש דיאלוגים שונים "הסתכלת על הבחורה בסובארו! ראיתי את המבט, והזונה גם חייכה אליך! ראיתי! " ואתה מנסה לענות "מי? באיזה אוטו? זו היתה טויוטה, איזה סובארו? היתה כוסית בפנים? לבד?" וגם "גם אם יש לך ביקורת על אביגיל, תזכור שהיא החברה הכי טובה שלי ותתנהג יפה ותהיה סלחני לבעיות האכילה שלה", ואתה עונה בעדינות "הבעיה היא לא עם הרגלי האכילה אלא שההפסקות בין הרגל אכילה אחד לשני קצרים מדי" ומוצא עצמך ישן בסלון לבד, ומגלה שזה סבבה לחלוטין.

 

עם האישה לא דוהרים על סוסים על חוף הים בשקיעה, ומחזיקים ידיים ומסתכלים אחד על השניה במבט מצועף. עזוב.

 

מה שכן, אני בהחלט בעד לפתח חיים באופן עצמאי, לבד, תחומי עניין וכד'. ולו רק בשביל המשפט שתמיד יגיע "תקשיבי טוב, היו לי חבר'ה לפוקר עם חשפניות כל יום חמישי בערב לפניך, ויהיה גם אחריך! ".

 

שורה תחתונה בנאדם, שחרר. מה שצריך להגיע - יגיע.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אגיד בזהירות ובגאווה מנקודה מבט שלי:

אילו אני יכלתי לעשות הכל, ולהסתפק מעצמי בכל שעות היממה לבד: לא הייתה לא בת זוג, לא חברים, ולא חברים לעבודה, ואולי גם לא משפחה.

יש הרבה כאבי ראש בזוגיות שלדעתי נובעים "מקצרים" בתקשורת בין בני הזוג (ולא, אני לא מדבר על הקנאה מצד הבת זוג שמעצבנת שהסתכלת על בחורה, היא יודעת מצוין שאתה מסתכל על בחורות גם כשאתה לידה או לא). אלא שזוגיות יכולה גם להגיע משתי עולמות: אם בתרבות, בסביבה או כל דבר אחר.

במקרה של הזגויות שלי התחילו בעיות רציניות כאשר עברתי לגור יחד עם החברה. עד היום אני לא יודע אם עשיתי את הצד הנכון.

פורסם

במקרה של הזגויות שלי התחילו בעיות רציניות כאשר עברתי לגור יחד עם החברה. עד היום אני לא יודע אם עשיתי את הצד הנכון.

נישואין זו דרך לפתור ביחד בעיות שלא היו צצות אם היית נשאר רווק.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כן, אם לא היה לך אוטו, איך היית מספיק להגיע גם למוסך, גם לפנצ'ריה וגם לטסט?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

רגע. אני רוצה לחזור שניה למקורות וסיבות. למה אתם צריכים זוגיות בכלל? יש לי חבר גרוש שבשבילו זה דרך להשיג הרבה סקס בלי גומי זמין בכל עת. מה איתכם? אולי בעצם ההגדרה של מה זה זוגיות ומה מטרתה תבינו למה צריך את זה אם בכלל.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

בני זוג שלא מסוגלים לאמר אחד לשני "בן [צונזר]" ו"שרMוטה מתהה" בלי לריב לפני ואחרי אז זו לא זוגיות אמיתית.

 

;)

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...