Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לקחנו היום קיה סיד סטיישן 01/2012 לבדיקה לפני קנייה והתברר שהרכב עבר תאונה (קלה, בינונית?) כמתואר בצילום המצורף. לדברי הבעלים זה כתוצאה משער כניסה לבניין שדפק את החלק האחורי.

שתי שאלות..

המחיר שהבעלים רוצה הוא 55,000 (מחירון). כמה תאונה כזו יכולה להוריד והאם שווה בכלל להתעסק עם הרכב הזה?

הרכב עבר 52,000 ק"מ.

תבורכו!car.jpg

פורסם

ברכב יש נזק שדורש הורדת ערך ע"י שמאי - אין מצב שמדובר בתאונה מאוד קלה משער חשמלי.

 

הרכב לא שווה מחירון ובטח לא משהו שמתקרב לזה - ולדעתי? קיה סייד יש מספיק בשוק - תחפש אחת במצב טוב יותר.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

הסיבה לתאונה אינה הקובעת - אלא התוצאה.

 

כתוצאה מהתאונה וכדי לתקן את הנזק בוצעו חיתוכים וריתוכים שפגעו בחוזקו המבני של המרכב - ולכן לא בטוח שהייתי מסיע את היקרים לי ברכב הזה, שכן אם תקרה לרכב תאונה באותו צד שתוקן - אני מעדיף לא לחשוב על התוצאות.

 

לדעתי יש להמנע מרכישת רכב זה, גם אם יוצע בהנחה גדולה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לא שייך לשלדה בתשובתי בכוונה כתבתי מרכב

 

 

אל תתפתה לדברי חלקות וסיפורי סבתא - הרכב הזה ימכר לקונה מרצון שמבין עניין ב30-40% פחות מהמחירון,

וגם במחיר כזה לא הייתי נוגע בו במקל.

 

כתוב לך שחור על גבי עיתון לקויים בעלי משמעות גבוהה

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני לא מצליח להבין מדוע הפגיעה מוגדרת במשמעות גבוהה - בסיד הכנף, סף והדופן הם חלק אחד. האם הוחלפו או תוקנו? ואיזה תיקון בוצע בהם, פחחות וצבע קלים או יישור, חיתוך והלחמה כמו שצבי חושד? על פניו נשמע תמוה שנדרשו תיקונים במשמעות גבוהה ברכב שלא הוחלפו בו פגוש אחורי ודלת אחורית. בכל מקרה, הייתי מאוד שמח לראות איך בעל הרכב המוכשר הצליח לגרום לנזק כ"כ נקודתי עם משמעות גבוהה...

פורסם

כשיש פגיעה בסף לדוגמא - אפשר לתקן בעזרת פחחות ללא חיתוכים אבל זה מסובך יחסית. פחח ממוצע פשוט יחתוך את פחח וירתך אחר, והרי לך פגיעה במשמעות גבוהה על כלום.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מסכים איתך לגמרי, השאלה היא מה נעשה בפועל. אריאל, האם במכון הבדיקה הסבירו לך מהו הליקוי המשמעותי או מה היה התיקון בפועל?

הסיפור הוא כזה..

כשבאנו לראות את הרכב לראשונה, ראינו שהפס פלסטיק הדק מעל ללוחית הרישוי האחורית מוצמד עם חומר איטום/דבק. בעלת הרכב אמרה שזה ידוע ונפוץ בקיה. על פניו הרכב נראה מעולה, רכב שני של משפחה וכיו"ב. גם המוכרת נראית מאוד אמינה.

אמאמהה..

לתוצאות הבדיקה אמרה שזה כלום וששער הכניסה פגע בחלק האחורי (מה שבכלל לא ציינה בפעם הראשונה כשבאנו לראות את הרכב).

אז מבחינת אמינות היא נכשלה ואם אתם אומרים שהבעיה היא מאוד משמעותית אז על אחת וכמה אתרחק ממנה

תודה!!

פורסם
הסיפור הוא כזה..

כשבאנו לראות את הרכב לראשונה, ראינו שהפס פלסטיק הדק מעל ללוחית הרישוי האחורית מוצמד עם חומר איטום/דבק. בעלת הרכב אמרה שזה ידוע ונפוץ בקיה. על פניו הרכב נראה מעולה, רכב שני של משפחה וכיו"ב. גם המוכרת נראית מאוד אמינה.

אמאמהה..

לתוצאות הבדיקה אמרה שזה כלום וששער הכניסה פגע בחלק האחורי (מה שבכלל לא ציינה בפעם הראשונה כשבאנו לראות את הרכב).

אז מבחינת אמינות היא נכשלה ואם אתם אומרים שהבעיה היא מאוד משמעותית אז על אחת וכמה אתרחק ממנה

תודה!!

אם אתה באמת רוצה להיות שלם עם ההחלטה תבקש ממנה להציג את דוח השמאי של התאונה.

כשיתחילו התירוצים וההתחמקויות תבין שעשית החלטה נבונה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אם אתה באמת רוצה להיות שלם עם ההחלטה תבקש ממנה להציג את דוח השמאי של התאונה.

כשיתחילו התירוצים וההתחמקויות תבין שעשית החלטה נבונה.

תברח, ולו רק כי מדובר בשקרנית. שתמכור לפראייר אחר.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...