Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחותי ה"זהירה" גרמה איכשהו לחור בממיר הקטליטי של הפונטו שלה .

(פונטו S75 שנת 96) ומאוד יקר להחליף אותו (1300 שח במוסך של פיאט אחרי קומבינה) אני רוצה להוריד אותו אבל יש לי שאלה קודם..

א) אני עובר טסט בלי ממיר?

ב) איפה הכי כדאי וכמה זה בכלל עולה?

תודה מראש גיל.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

שלום.

בוא נעזוב רגע לחלוטין את הצד של השיפור בביצועים ונתמקד במחיר שמשלמים על זה.ריח מסריח,קירטועים,חוסר יכולת לעבוד על הרכב עם מחשב דיאגנוזה של פיאט,טסטים ,קומבינות וכו וכו וכו.

אז נכון-גם לי אין ממיר,אבל למה שאחותך ואתה תאכלו ח** עם טסטים,קומבינות,רעש וכו?

לך לכל מתקין אגזוזים וקנה ממיר משומש.זה בערך 300 שקל.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

מנסיון, הסרת ממיר לא גרמה לשום בעיה משמעותית ואולי אף הביצועים השתפרו.

 

עברתי עד כה שלושה טסטים ללא שום בעיה.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
מנסיון, הסרת ממיר לא גרמה לשום בעיה משמעותית ואולי אף הביצועים השתפרו.

 

עברתי עד כה שלושה טסטים ללא שום בעיה.

 

שי

 

:mm_yeah:

 

החיסרון היחידי שיש מהורדת הממיר זה באמת הריח המסריח :roll:

 

בנתיים עברתי טסט אחד בלי בעיות.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
ובאיזו צורה הסרתם את הממיר רוקנתם או שהחלפתם בדוד???

 

אני ממליץ להחליף את הממיר לדוד מעבר ולא לשים צינור

 

1. דוד מעבר עולה קצת יותר מלשים צינור

2. הממיר המקורי נשאר ולא נהרס (לך תדע למי תמכור את הרכב אחר כך)

3. אתה נוסע ברכב שלא נשמע כמו אלפא 33 (רעש מתכתי איום ונורא)

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
ובאיזו צורה הסרתם את הממיר רוקנתם או שהחלפתם בדוד???

 

אצלי הממיר רוקן. הסאונד דווקא חביב בהחלט.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

יש לי אגזוז לחץ ואמרו ליש שאם אני מוריד את הממיר רק אז אני יקבל את האפקט של האגזוז

 

ושלא נדבר על הרעש שיצא לי ..

לא הכפת לי מהסירחון תמאת אבל מה הכוונה של הקרטועים שאמרו פה באחת הכתבות??

 

איזה תחלופה יש לממיר שמעתי בערך ששמים צינור מדה שנראה בדיוק כמו הממיר זה נכון?

(רק שהוא ריק כמובן)

 

אפשר לשמור את הממיר בצד אחרי נגיד שאני יוריד אותו הוא לא יקבל ריקבון או משהוא??

1.6 206

פורסם

אם אתה מוציא פחות מ 0.5% בבדיקת CO בטסט אין בעיה שאין ממיר.

א ב ל , תהיה בעיה אם יהיה יותר מידי רעש..כי יש להם סעיף לפסילה .

אלפא רומיאו , הנעה אחורית V6 24v Twin-Turbo

פורסם
ובאיזו צורה הסרתם את הממיר רוקנתם או שהחלפתם בדוד???

 

אצלי הממיר רוקן. הסאונד דווקא חביב בהחלט.

 

שי

 

איפה רוקנת את הממיר ? כמה זה עלה לך?

אצלי הבעיה אחרת.. הממיר לא מחובר כמו שצריך והמוסכניק שניסה לרתך אותו

רק הרס...

אז אני צריך להוריד אותו לגמרי ..

תגיד כמה עולה לשים דוד מעבר?

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
איפה רוקנת את הממיר ? כמה זה עלה לך?

אצלי הבעיה אחרת.. הממיר לא מחובר כמו שצריך והמוסכניק שניסה לרתך אותו

רק הרס...

אז אני צריך להוריד אותו לגמרי ..

תגיד כמה עולה לשים דוד מעבר?

 

בחולון, אצל אגזוזן בשם אלי בן עזרא.

 

הוא לקח בערך 300 ש"ח, אבל זה היה לפני יותר משלוש שנים.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
איפה רוקנת את הממיר ? כמה זה עלה לך?

אצלי הבעיה אחרת.. הממיר לא מחובר כמו שצריך והמוסכניק שניסה לרתך אותו

רק הרס...

אז אני צריך להוריד אותו לגמרי ..

תגיד כמה עולה לשים דוד מעבר?

 

בחולון, אצל אגזוזן בשם אלי בן עזרא.

 

הוא לקח בערך 300 ש"ח, אבל זה היה לפני יותר משלוש שנים.

 

שי

זה שוד,

לי לקחו 225 ש"ח לפני שנה בפ"ת.

ובכל מקרה אני לא ממליץ לעשות את מה שאני עשיתי, כלומר לרוקן את הממיר,

אלא אני ממליץ לקנות דוד מעבר, או De-cat כמו שהוא נקרא באנגלית

(אל תשאל בעלי הסדנאות שיפורים מה זה, כי כשאני ניסית אף אחד לא הבין על מה אני מדבר :shock: )

×
×
  • תוכן חדש...