Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכל חברי הפורום,

 

אני מעוניין ברכישת רכב מיני או סופר-מיני בעל גיר אוטומטי בתקציב של עד 35,000 ש"ח לנהג יחיד.

הרכב ישמש לנסיעות יומיות לעבודה (הלוך חזור) של לערך 80-90 ק"מ ליום, ומידי פעם נסיעות לצפון\דרום לחופשה :)

לגבי סדרי העדיפויות בסדר יורד:

- אמינות

- חסכוני בדלק

- נוחות\בטיחות

 

אופציות שאני שוקל כרגע הן סוזוקי סוויפט שנת 2008, מאזדה 2, ניסאן מיקרה.

המיקרה יותר זולה ולכן אוכל להשיג רכב בשנתון יותר מתקדם, אבל לפי מה שהבנתי היא הכי פחות מומלצת בהשוואה לשתיים האחרות ויש לה גיר רציף לא אמין במיוחד (האמנם?!).

 

אשמח לקבל מכם המלצות והצעות נוספות.

 

 

תודה רבה לכל העוזרים!

עריכה אחרונה על ידי NaC
פורסם

הסוויפט והמזדה לא ממש חיסכוניות,אם אתה רוצה רכב ממש חיסכוני צריך לרדת לקטגורית המיני,למשל 107 רובוטית מאוד חיסכונית,זולה לאחזקה עם אמינות טובה,המנוע לא שקט ואין הרבה איבזור אבל התנהגות כביש לא רעה.

עוד אופציה זאת הסוזוקי ספלאש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה על התגובות!

היום אני נוסע על רכב משפחתי שאותו אני מעוניין להחליף. אני רוצה רכב קטן יותר שיהיה חסכוני יותר אך גם נוח יחסית. אני סבור שקטגוריית הסופר-מיני עדיפה על המיני מהבחינה הזו.

האם המיקרה אופציה ראויה? מה לגבי הגיר- האם הוא אמין?

 

תודה

פורסם

מבחינת נוחות המיקרה בעל מושב הגרוע שיצא לי לשבת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה! אז המיקרה ירדה מהפרק.

אני מתלבט כרגע בין סוויפט 2008 לפיאסטה 2010-2011 (המחירון הנמוך של הפיאסטה מפתה..)

האם שווה לחשוב לכיוון הפיאסטה? מה החסרונות שלה לעומת הסוויפט והאם היא כדאית? לפי קריאה בפורום הבנתי שיש לה בעיה בגיר ובעלת מזגן חלש

פורסם

בשנתונים שאתה מדבר עליהם אין לפיאסטה בעיות גיר, זה רק החל מ2013 ורק בדגם האוטומטי - רובוטי, וגם שם התקלה הרבה פחות חמורה מבפוקוס.

בכל אופן בעיות במזגן אין לה ובכללי זה רכב מאוד אמין ומוצלח, אם כי מעט עצל לעומת הסוויפט.

פנים הרכב של הפיאסטה נראה הרבה יותר טוב ויותר איכותי מאשר הסוויפט שמרגישה די זולה.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

קח בחשבון שהסוויפט תהיה זריזה יותר אך כן,איכות חומרים בפיאסטה עדיפה,תא מטען גדול יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זריזות לא קריטית לי במיוחד, אבל צריכת הדלק כן חשובה לי- בכל זאת נסיעה של 90 ק"מ ביום לעבודה וחזרה. האם יש הבדל משמעותי בין הפיאסטה לסוויפט, או שההבדלים הם מינוריים?

אם ההבדלים לא משמעותיים אעדיף את הפיאסטה שגם נוחה יותר.

 

תודה

פורסם

הבדלים מינורים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אתה היום עם המיצובישי ספייס סטאר?

האם אתה לא מרוצה? כי דווקא חשבתי לרכוש אותה לאותם נסיעות ארוכות לעבודה...

פורסם

לספייס יש כמה יתרונות וחיסרונות,היא חיסכונית איבזור טוב,נוחות טובה בעיר.

במאמץ המנוע רועש,אך אם הנסיעות שלך במישור אז דווקא שם המנוע שקט,ב 100 קמש הסלד כ 2100 שזה נמוך.

בכביש מפותל יש זוית גילגול גדולה בגלל המתלים,טוב בעיר פחות במפותל.

מאחור דווקא המרווח טוב אך מושב אחורי לא נוח.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...