Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאח שלי יש סוזוקי סוויפט 2007 שעושה 1:14 בבינעירוני. לאחר שיחה עם בעל פיאסטה הבנתי שהיא עושה 1:12 בבינעירוני. האם שווה להקריב את נושא הנוחות (פיאסטה) לטובת צריכת דלק טובה יותר (סוויפט)?

מה אתם חושבים?

אם יש לכם הצעות נוספות לרכבים דומים אני כמובן אשמח לשמוע..

פורסם

אי אפשר להסתמך רק על זה,כי מסלול של הפיאסטה אולי אחר מהסוויפט,בפועל הצריכה ביניהם ללא הפרש הגדול,גם היו בעלי סוויפט שדיווחו על 1/13.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לי יש סוויפט אוטומטית 2013, לאחר 3 שנים איתה -לא הצלחתי להשיג צריכת דלק יותר טובה מ1/13.

(רוב הנסיעות בין עירוניות)

פורסם

תודה לכם על התשובות. אגב- פרמטר טכני ששכחתי ממנו- האם בפיאסטה יש רצועה או שרשרת טיימינג?

בסוויפט אני יודע שיש שרשרת..

פורסם

אתה מדבר על פיאסטה 1.4 ולא 1.6 באיזה מחיר מוזל עם בעיות בגיר הרובוטי נכון?

מנסיעה ארוכה בה לצפון לא הצלחתי להוציא יותר מ-1:13, עם רגל לא כבדה (אבל ממש לא נהיגת סבתא).

פורסם

תודה על התגובות!

אני חושב שאתמקד בסופו של דבר בסוויפט. לפי מה שהבנתי הפיאסטה בעלת רצועת טיימינג ולא שרשרת.

האם כדאי לקנות סוויפט 2009 שעשתה 115,000 ק"מ?

פורסם

אנשים- סליחה על החפירה :)

ראיתי היום כמה פיאסטות וסה"כ זה אחלה אוטו, עונה לי כמעט על כל הדרישות. דבר אחד מטריד אותי- נושא האמינות של הרכב. האם אפשר להיות רגוע בקשר לאמינות של פיאסטה 2011 עם גיר אוטומאטי רגיל? הרבה בעלי מקצוע אמרו לי להתרחק..

האם היא רחוקה באמינותה מהסוויפט?

 

תודה שוב

פורסם

בעלי איזה מקצוע? שיפוצניקים?

לא ידוע לי על בעיות אמינות מיוחדות בפיאסטה 1.4.

אגב, למה לא לקחת את בת הדודה הרחוקה- מאזדה 2 דינמיק?

פורסם

בעלי מקצוע = מוסכניק ופחח. באופן כללי ידוע שרכבי פורד לא אמינים כמו היפניות החביבות על המוסכניקים. לא מכיר רכבי פורד, אבל כנראה שהחברה לא הוכיחה את עצמה לאורך השנים ולכן הסטיגמה עדיין נשארת גם אם יש דגמים יחסית אמינים כמו הפיאסטה.

באשר למאזדה 2 - המרחב הפנימי שלה מקדימה מרגיש צפוף לעומת הסוויפט והפיאסטה.

×
×
  • תוכן חדש...