Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אין מה לפחד. תרים את הרכב על בוקים, תפתח בורג ריקון 19 מ"מ ובזמן שהשמן מתרוקן נסה להגיע אל הפילטר בלי לפרק את כל המגן התחתון.

 

יש חור גישה לפילטר במגן אבל הוא מתאים רק למנוע 1.6. במנוע שלך הפילטר לא מול החור, לכן פחות נוח.

 

תמלא מעט שמן לתוך הפילטר החדש, ותשמן גם את הגומיה שלו.

 

במנוע תמלא 4.3 ליטר.

 

https://teon.co/cars/mazda-3-petrol-2-dot-0/manuals/51b71df7a1146032750000cd/chapters/interim-service/chapter_parts/renew-oil-filter

 

https://teon.co/cars/mazda-3-petrol-2-dot-0/manuals/51b71df7a1146032750000cd/chapters/interim-service/chapter_parts/oil-change

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

בדיוק מה שאסף אמר,

רק המלצה קטנה, אני כן הייתי מפרק את המגן התחתון, נכון שהגישה ל3 הברגים בפנים היא לא הכי נוחה,

אבל סה"כ זה 6 ברגים (אם אני לא טועה), וככה תלמד להכיר את האוטו יותר טוב (אני יודע שהוא חדש,תתחדש),

ובנוסף, אם יהיו נזילות (חס וחלילה) תוכל לראות בבירור.

דרך אגב, איזה שמן מתכוון להשתמש ?

 

בהצלחה.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם
בדיוק מה שאסף אמר,

רק המלצה קטנה, אני כן הייתי מפרק את המגן התחתון, נכון שהגישה ל3 הברגים בפנים היא לא הכי נוחה,

אבל סה"כ זה 6 ברגים (אם אני לא טועה), וככה תלמד להכיר את האוטו יותר טוב (אני יודע שהוא חדש,תתחדש),

ובנוסף, אם יהיו נזילות (חס וחלילה) תוכל לראות בבירור.

דרך אגב, איזה שמן מתכוון להשתמש ?

 

בהצלחה.

 

זה בדיוק מה שבאתי לשאול .

תכננתי לשים קסטרול 5w30 בתקן a5 אם אני צודק.

ואיזה מה3 סוגים שלו הכי כדי ....

אז רציתי לברר לגבי זה ולגבי התקן .

פילטר שמן מקורי כמובן.

פורסם
לא עדיף את האדג לקחת?

אני משתמש במאזדה 3 בקסטרול מגנטיק כבר חצי שנה אחרי שעברתי מהמוטוקרפט...והמנוע שקט בהרבה ממה שהיה במיוחד בהנעות בוקר...

×
×
  • תוכן חדש...