Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מיתמם, אני מציע למתוח את התקציב

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אאוטלנדר 2013 אכן לא מתאים ללקוח הקפדן שחשוב לו איכות הפלסטיקה, איכות ההרכבה והיעדר רשרושים וקשקושים תוך כדי נסיעה.

הרכב יעיל וכו', אבל הוא לא שקט, לא מרגיש איכותי ובאופן כללי פחות מתאים לחובבי נהיגה.

האאוטלנדר החדש משופר בהרבה מאוד בחינות, במיוחד בסוגיית הרעש והבידוד, אבל עדיין לא מדובר ברכב לחובבי הגה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

שלום לכולם,

במידה ואני מוצא רכב כזה מליסינג במצב מצויין מהם אחוזי ההפחתה??

היום הייתי בחברה של ליסינג שהציעו לי אאוטלנדר 2013 דגם instile בהוזלה של 2000 שח ממחיר המחירון(121000).

הגיוני?

 

תודה.

פורסם (נערך)

השאלה החשובה פה האם "מחיר המחירון" שהצגת כולל הפחתת יד ליסינג והפחתת ק"מ כנדרש? אם לא:

רכב עם עבר ליסינג מתחיל בהוזלה של 10% . אלא אם כן הוא מאד נדיר ומבוקש (והרכב הזה לא) .

ההוזלה צריכה להיות למעשה גדולה מ 10% מהמחירון. יותר קרובה ל 20% בגלל שאף חברת ביטוח לא תבטח אותך בעתיד לפי מחיר המחירון המלא (כן רק בגלל שהיתה יד ליסינג הביטוח יהיה עד 80% משווי ממחירון).

האם חברת הליסינג מוכנה לתת לך מכתב רישמי שהרכב היה אצל נהג יחיד ?

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

שנה ניסיון עם הרכב 7 מקומות... רכב בינוני. כניראה הוא יהיה אמין וימכר בקלות אבל כמו שאמרו קודמי - פלסטיקה זולה גיר רועש דלק אחד לעשר. סה"כ רכב פרקטי גדול מרווח. עושה את העבודה למשפחה. מי שחובב רכב ופדנט לא יהנה ממנו. אני נהנה לנסוע על הפולו שלי מאשר על המיצובישי.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

ואתה כמובן מדבר על הדגם הישן.

 

כחובב רכב וכפדנט אני נהנה להסתכל על הדגם החדש ונהנה לשייט עליו בנינוחות. לא נראה גם שחסר לו כוח כשצריך.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

הכי חשוב שכל אחד יהנה מהרכב שברשותו :wink:

 

נ.ב.

מרבית השיפורים שיש בדגם הנוכחי (הפחתת רעשים וכו') כבר קיימים בדגם הביניים של שנת 2014 (ניתן להבחין לפי הריילסים הכסופים בגג במקום בצבע שחור), ככה שחשוב לשים לב שכשמדברים על הדגם "הישן" זה בעיקר רלוונטי לרכבים הראשונים שהגיעו בשנת 2013.

Cupra Leon VZ 2025

×
×
  • תוכן חדש...