Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נשמע יותר הגיוני שזה זמן שלשמן לוקח לאבד את תוכנותיו(כנראה לגמרי)

בדיקת הזמן ובדיקת צבע השמן מספיקים כדי לאבחן האם דרוש להחליפו או לא.

כל ההמלצות של ה15 אלף, 10 אלף, 30 אלף - אי אפשר להסתמך על זה, זה תלוי בהרבה פרמטרים.

הכי פשוט להציא את המד שמן ולראות בעיניים.

צריך גם לשים לב שאין תופעות כמו נקישות בבוקר\רעש מנוע יותר מהרגיל, זה אומר שהגיע זמן להחליף את השמן.

עריכה אחרונה על ידי Alf3

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במנועים ענקיים כמו גנרטור חירום שכל החלפה זה כמה מאות קילו, והמנוע לא עבד כמעט, שולחים דגימה ליצרן והוא מחליט אם להחליף או לא.

 

בנסועה של 3000 קמ בשנה לא עדיף לשכור רכב?

פורסם

בוקי, ברשותך אני מתעלק עם שאלה נוספת על משה ויוסי.

 

נניח משה (הבחור שנוסע מעט מאוד בשנה) החליט להחליף שמן כל שנתיים.

האם עדיף לו להשתמש בשמנים ברמה של מוטול, RED LINE, ROYAL PURPLE וכו'?

(שמנים בקבוצת שמן בסיס 5)

לא מתייחס בכלל לאם זה משתלם או לא, רק לקטע הטכני.

רועי

פורסם

 

בנסועה של 3000 קמ בשנה לא עדיף לשכור רכב?

לא תשכור רכב בשביל נסיעות לסופר...

יכול להיות שאם היו מזמינים מונית לכל נסיעה זה היה יוצא יותר משתלם, אף אחד לא ממש עשה את החישוב הזה וזו לא הנקודה כאן.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...