Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

ברשותי סוזוקי ליאנה 1.6 אוטומט שנת 2002

באמצע נסיעה המנוע איבד כח. המנוע מרעיש ובקושי זז

מסתבר שהוא עובד על 2 בוכנות והשתיים אחרות לא עובדות (בוכנות 2 ו-3 עובדות, 1 ו-4 לא עובדות)

לעיתים לאחר כיבוי והנעה המנוע חוזר לעצמו אבל לא להרבה זמן.

כידוע ברכב זה שני קויילים. כל קוייל שולח ניצוץ ל-2 פלגים באמצעות מוביל נוסף.

איפה להתחיל? האם זה בוודאות הקויל?. אולי זה ברכיב ששולח זרם לקוייל??

איך מאתרים את הרכיב הבעייתי??

תודה מראש לעוזרים :king:

SKODA ROOMSTER 1.6L AUTOMATIC 2009 :evil:

CHEVROLET CAVALIER CS 2.2L AUTOMATIC 1998 - R.I.P :shock:

פורסם

מרבית הסיכויים שזה אכן אחד הסלילים. החלק הזה משותף להרבה רכבי סוזוקי, גם עם מנוע 1.3.

יש חלק תחליפי תוצרת אנגליה, אין לי ניסיון איתו. יש חלק מקורי, יקר יותר.

 

אם תוכל לשאול כזה חלק מחבר עם סוזוקי, לא חייבת להיות אותה סוזוקי, תוכל לדעת בוודאות שאין בעיות מגע או מחשב.

אם לא, לך תקנה את החלק בכמה מאות שקלים, וקח בחשבון שגם הסליל השני יסיים את חייו בקרוב.

 

מכסה: 4 ברגים 7 או 8 מ"מ, החלק עצמו 2 ברגים 10 מ"מ, שים לב להחזיר את הכל למקום, כולל חיבורים.

דווקא שליפת הכבל ללא ההברגה עלולה להיות קשה יותר.

פורסם (נערך)

עשיתי בדיקה נוספת...

את המחבר שמספק זרם לקויל התקין העברתי לקויל שלא עובד ואת הקויל התקין השארתי מנותק - הרכב לא הניע.

הבעיה כנראה באמת בקויל

בנוגע לקויל חדש יש מקורי שהוא יקר. והחליפיים פחות מחצי מחיר

יש אירופאי, יש יפני. מה אתם ממליצים? חנות מומלצת? קויל ספציפי שיש איתו נסיון טוב??

או אולי חנות חלקי חילוף שאפשר למצוא בה מקורי זול?

 

- הציעו לי בפרוזחאד קויל של חברת אינטרמוטור (אנגליה) - מה דעתכם??

עריכה אחרונה על ידי D driver

SKODA ROOMSTER 1.6L AUTOMATIC 2009 :evil:

CHEVROLET CAVALIER CS 2.2L AUTOMATIC 1998 - R.I.P :shock:

פורסם

הבדיקה שעשית לא שווה כלום...

להצתה ישנו תזמון מאוד מסויים לכל צלינדר ואין להחליף בין המחברים.

הבדיקה הנכונה היא לנתק בכל פעם מחבר אחד כאשר המנוע פועל ואם ניתוק של מחבר כלשהו לא משפיע על פעולת המנוע אז זה הקוייל התקול. החלף את הקוייל בהקדם.

 

דבר עם אבי חלקי חילוף לגבי רכישת קוייל חדש.

יום טוב גם לך

פורסם

נשמע כמו כויל הצתה... אם הרכב מזייף באופן קבוע, אתה יכול לנסות להוציא קוד תקלה... ולראות לפי זה.

 

או כמו שאמרו מקודם, פשוט להוציא את אחד הכוילים ולראות תגובת מנוע. במידה ואין תגובה חזקה מספיק, להחליף ולראות איך מגיב.

 

מציע לך להחליף במהרה, אחרת אתה עלול לפגום בממיר הקטליטי ושות' ..

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...