Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי ליאנה 2002 1.6 מתחממת


Elie3211
שימו לב! השרשור הזה בן 241 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עדכון :נסעתי לקיסריה מחיפה ,במהלך הנסיעה בשיא החום הרכב נסע פיקס על 95-102 מעלות 

הבעיה התחילה ברמזור שהטמפ התחילה מיד לעלות לאיזור ה107-112 ,איך שהרמזור התחלף והתחלתי לנסוע הטמפ חזרה לטווח התקין 

בנוסף שמתי לב ששתי המאווררים עובדים כאשר הרכב חם מאוד (99 מ'ע) פחות מזה רק אחד מהם עובד אז לדעתי המאווררים תקינים .יכולה להיות בעיה ברדיאטור ? משאבת מים חדשה שהחלפתי לבד  וטרמוסטט נעקף לכן לא רואה עוד משהו שיכול להוות סיבה להתחממות בעמידה 

לגבי היוניט חום די בטוח שהוא גם תקין העלייה של הטמפ עקבית יחסית למרות שיש מדי פעם קפיצות של 5 מע' 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.לא מחייב שיהיה ערבוב של מים ושמן.

 

2.אם המנוע שורף הרבה מים ניתן יהיה לראות את זה בקלות ע"פ הגוון של אלקטרודות הפלאגים.

 

3.צרף תמונות של הברגים שלא הצלחת להוציא ואנסה לסייע.

אני מאזור השרון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טופופ:נכון,אבל הרכב מתחמם לרמה של חימום יתר כמעט 105-110 מע'

טריבל:אני מחיפה אז בעייתי טיפה,המנוע לא שורף את המים,הוא פשוט פולט אותם למיכל עודפים.נתתי לרכב להתקרר והמים שיצאו ממיכל העודפים מילאו כמעט לגמרי את הרדיאטור (עשיתי את זה פעם אחת לצורך הבדיקה) בנוסף שמתי לב שלאחד המאווררים ישנה התנגדות  והשני מסתובב על ריק כמעט,הוא כן עובד כשנותנים לו 12V אבל משהו שם מרגיש מוזר 

 

20230818_112237.thumb.jpg.c3fbb5e2372f10612b769ff0988ed4be.jpg

אחד הברגים הבעייתים,אין שם גישה לבוקסה בגלל הפולי והמרחק מהקורה,משאיר רק אופציה למפתח פתוח שאחד חדש עיגל אותו 

אותו סיפור עם הבורג התחתון של משאבת הגה כוח שצריך להסיר אותה בשביל להוריד את מכסה הטיימינג

 

 

 

 

המאווררים וההבדל בינהם,ממה שקראתי מאוורר בלי התנגדות הוא מאוור שהקלאץ' שלו בדרכו למות 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך בעיה של חדירת לחץ אל מערכת הקירור.

 

יש גישה סבירה לברגים אפשר להסיר אותם בשיטות אחרות.

 

המאוורר זה הדבר האחרון שאתה צריך לטפל בו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת שאין גישה,אולי מהתמונה נראה ככה.בוקסה לא עולה בגלל שהפולי מפריע ,חוץ מזה יש עוד שתי ברגים במיקומים עוד יותר הזוים ששם בכלל אין גישה.יש לי סט חילוץ ואני וחבר ניסינו מלא דרכים יום שלם.

שום דבר לא עזר.המאוורר זה הדבר האחרון שצריך להדאיג אותי זה נכון ואתה צודק אבל אם הוא תקול זה לא יכול לעזור למצב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם פלייר פטנט רגיל נכנס למיקום של הבורג, אין מה לנסות עם שפיץ הוא עושה את אותה עבודה.

כמה פתרונות אפשריים: לשייף את הבורג בצלעות על מנת שהיה בשר לתפוס עם מפתח. אפשר גם לחרוץ חריץ

בראש הבורג ולנסות לפתוח עם מברג שטוח (אבל זה פתרון אחרון כי הוא יכול להרוס את כל מה שנשאר מהברג).

לבסוף אם יש לך דרמל עם פלקס-שאפט. אפשר לנסות לחתוף או לשייף את ראש הבורג עד שלא ישאר ממנו כלום,

אבל אז יכול להיות שתצטרך לחלוץ את שאר הבורג אחרי שתסיר את החלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 241 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...