Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי דיסקים חיצוניים,

יש לי ניסיון מאד חיובי עם דיסקים של סמסונג (בקופסא של ורבטים) ודיסקים של LaCie (לא זוכר של מי הדיסק בפנים).

 

 

הנה דילמה, החלטתי להעלות הכל לענן, לצורך העניין לשירות כזה או אחר, אממה, מדובר בחבילה של 400 גיגה.

 

איפה אפשר להתארגן על גישה מהירה? גם בתשלום? כי אחרת זה מעל חצי שנה של upload.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתה מאיזור באר שבע, אוכל להציע לך גישה להעלאה של 200 מגה.

 

Sent from my C6833 using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
השתמשתי בגוגל תמונות במשך תקופה אבל בטלפון הוא חיסל לי סוללה ומילא לי את הכרטיס.

יש לי עשרות אלפי תמונות וגוגל פשוט שמר את כולן ולא איפשר לי למחוק חלק, גם אם רציתי.

בנוסף, הקשקושים של המצגות, התמונות המעוצבות ושאר הדברים שהוא היה מציע לי לייצר מהתמונות - סתם בולשיט.

 

בשורה התחתונה, היתרון היחיד (והמשמעותי מאוד) שלו הוא שאפשר לעשות חיפוש בתמונות לפי מילות מפתח. במקום לחפש במשך דקות ארוכות או יותר אם הייתי צריך משהו, כמה מילות חיפוש והוא שם.

 

עדיין - בינתיים מחקתי הכל ואולי אחזיר אחרי שאעשה סדר בתמונות ובסרטונים (אני בתהליכי צמצום. כרגע יש לי 60000 קבצים ובערך 650 ג'יגה - תוצאה של מצלמות עם 20+ מגהפיקסל ושימוש נרחב בגופרו).

וואוו, כבר מזמן לא יצא לי להשתמש בתוכנה כל כך חסרת מחשבה כמו Google Images.

 

פשוט אדיוטית לחלוטין, לא אופייני להם. אבל לכולם יש נפילות.

 

לא אתחיל לרשום את כל מה שמטומטם שם כי רוני סיכם את זה מעולה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
וואוו, כבר מזמן לא יצא לי להשתמש בתוכנה כל כך חסרת מחשבה כמו Google Images.

 

פשוט אדיוטית לחלוטין, לא אופייני להם. אבל לכולם יש נפילות.

 

לא אתחיל לרשום את כל מה שמטומטם שם כי רוני סיכם את זה מעולה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

דווקא מאד אפייני להם אבל רוב האנשים עוורים ולא רוצים לראות.

פורסם

חבר'ס, קודם כל תודה עבור ההתייחסות של כולכם.

אז לצורך ריכוז או סיכום ראשוני, אני מבין שרובכם לא סומכים על ענן ומגבים על דיסקט כזה או אחר.

נישאלת השאלה מהו אורך החיים של הדיסקים הללו?

האם יש לגבות גם אותם כל כמה שנים או אפילו חודשים?

פורסם

גיבוי כשמו כן הוא. אם הוא מת לך, יש לך את המקור, ואם המקור מת - יש את הגיבוי. אופטימלי שהגיבוי יתגבה על בסיס יומי והיום יש תוכנות שעושות את זה.

 

שמירה בענן היא אופציה בטוחה יותר בכל מקרה, כך שאל תפסול אותה. כמו שכבר כתבתי, אם יש לך חבר עם מקום פנוי על ההרדיסק, מומלץ להשתמש ב-crashplan.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)
חבר'ס, קודם כל תודה עבור ההתייחסות של כולכם.

אז לצורך ריכוז או סיכום ראשוני, אני מבין שרובכם לא סומכים על ענן ומגבים על דיסקט כזה או אחר.

נישאלת השאלה מהו אורך החיים של הדיסקים הללו?

האם יש לגבות גם אותם כל כמה שנים או אפילו חודשים?

מי כתב שהוא לא סומך על הגיבוי ? אנשים כתבו שהגיבוי האוטומטי של התמונות בגוגל לא נוח.

 

אני כבר כמה שנים משתמש בגיבוי סדיר של גוגל ללא שום בעיה כאשר בעבר השתמשתי בשירותי הענן של מיקרוסופט ONEDRIVE ועדיין יש לי בענן שלהם קבצים משנת 2009.

 

אתה יכול לסמוך בעיניים עצומות על הגיבוי בענן. אם אתה עדיין חרד לגורל התמונות של פתח משתמש נוסף בגוגל וגבה פעמים את התמונות לשרותי הענן.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

אני לא טענתי שאני לא סומך, אני חושב שהפתרון שלי לגיבוי של 4T פשוט זול יותר משמעותית מכל ענן כרגע

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

אז לצורך ריכוז או סיכום ראשוני, אני מבין שרובכם לא סומכים על ענן ומגבים על דיסקט כזה או אחר.

 

הפוך.

לא סומך על הדיסק, אז שומר על הענן.

הדיסק הוא הגיבוי, למקרה הפחות סביר, שהענן ייעלם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אתמול ביקר אותי חבר וותיק שהיה איש הייטק בכיר באחת מחברות המיחשוב/תוכנה הידועות בעולם (לפני כשנה עזב הכל ונהיה חקלאי בצפון...).

העליתי בפניו את הסוגיה שלנו כאן והוא חייך חיוך גדול.

לטענתו אין דבר בטוח יותר מענן (של חברה ידועה כמובן, כגון גוגל). הוא הסביר לי שחברות אלו הן בעלות גיבוי על גבי על גיבוי. יותר מגובה ומאובטח מבנקים ומתקרב ואולי אף עובר את הגיבוי של משרדי הבטחון בעולם המערבי. לטענתו הן לא עושות זאת בגלל שהן ממש רוצות לשמור על התמונות של ירחמיאל הנמצא אי שם בישראל, אלא בגלל סיבות אחרות וגלובליות.

זהו, רק רציתי לשתף אתכם במידע.


×
×
  • תוכן חדש...