Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי מרצדס C220 דיזל מודל 97

הייתי בכמה מוסכים עקב דפיקה שמגיעה מצד ימין אחורה מכיוון הגלגל או הבולם

החליפו לי כל מיני תושבות ובוקסות ותפוחים בעלות של 3700 ש"ח וצמיגים בעוד 1800 ש"ח

והבעיה בכלל לא נפתרה לצערי סתם עקצו אותי בסכום כזה ועדיין יש דפיקה בבורות ובאמפרים וגם מן רעידה מאחורה מצד ימין ישמח לעזרה

 

בנוסף ביצעתי 4 פעמיים כיוון פרונט החודש עקב שמרגיש משיכה ימינה איך יכול להיות שבלי תאונה ובלי נזקים הפרונט השתנה ועשיתי פרונט דיגיטלי הם גם לא מבינים איך זה

פורסם

יש מכון פרוט מאד טוב בבני ברק. כרמן או קרמן משהו כזה. אם אני לא טועה ברחוב הירקון.

בעל הבית עם אגו בשמיים, לא ממש אהבתי אותו כבן אדם והוא גם לא זול. אבל מקצוען אמיתי. הרכב שלי היה "אוכל צמיגים" ואחרי כמה כיוונים במקומות שונים שלא צלחו החלפתי שוב צמיגים והגעתי אליו עשיתי כיוון גם קדימה וגם אחורה והכל הסתדר.

 

בקשר לרעש בבאמפרים , מאיפה אתה שומע אותו בדיוק?

בעיה דומה היתה אצלי ברכב כמו שלך מרפידות הבלם הקידמיות. שימוש בכאלה לא מקוריות עשוי לעשות רעש בקפיצות.

פורסם

הרעש נשמע מאחורה, מכיוון הצמיג אבל זה לא קשור לצמיג ובמקום אחד שהייתי אמרו שכיוונו גם אחורה בגלל זה היה יקר וב2 המקומות האחרים רק קדימה כיוונו

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אני כבר לא יודע מה לעשות רק זורק כל פעם במקום אחר כסף על איזון פרונט והרכב לא שומר על האיזון

×
×
  • תוכן חדש...