Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקנתי מצלמת אבטחה אנלוגית בבית אותה חיברתי ל-DVR.

 

יש בבית ראוטר / מודם. לראוטר / מודם מחובר בחיבור קווי ראוטר שהוגדר כ-AP שמחובר ב-WIFI לראוטר שהוא מחובר ישירות ל-DVR.

אני מצליח להתחבר ל-DVR שאני ברשת הפנימית אבל ברשת החיצונית - נאדה!

נסיתי להפנות פורטים, להשתמש ב-DMZ וכל דבר שאני מצליח לחשוב עליו. הדבר היחיד שאני מצליח לקבל זה 502.

 

DVR של provision

ראוטר / מודם של NETGEAR (של בזק)

AP של edimax

ראוטר לDVR גם של edimax

 

עצה או עזרה איך אפשר לאתר את מקור הבעיה?

פורסם (נערך)

ניסית לסגור את הפיירוול המובנה של הנתב ?

 

בכל מקרה,

אני הייתי מתחיל "מהקל אל הכבד".

 

כלומר קודם כל מנסה להגיע למצב בו אפשר להגיע מבחוץ לממשק ווב של הנתב,

לאחר מכן להגיע מבחוץ לאחד המחשבים ולאחר שכל זה מוגדר ועובד תקין הייתי מתעסק עם המצלמה.

ככה תוכל לדעת לאן לכוון את המאמצים שלך בכל פעם או היכן נמצאת הבעיה.

עריכה אחרונה על ידי train
פורסם (נערך)

לפי מה שכתבת יש לך 2 ראוטרים והם משורשרים

אם כך אז את הראשון אם לא הגדרת כ bridge זה הזמן לעשות זאת.

אם אתה משאיר אותו כראוטר תגדיר בו dmz לכתובת מסויימת

את אותה כתובת אתה נותן לwan של הראוטר השני

בראוטר השני תגדיר שוב רק פורטים ולא dmz

תבדוק באתר yougetsignal.com אם הפורטים אכן נגישים מיבחוץ

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...