Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השקה מקומית - קיה ספורטאז' החדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בשבוע הבא אני הולך להזמין גם אחד כזה (1.6L)

 

יש המלצות איזה אבזור אפשר להוציא מהיבואן בנוסף?(הבנתי מפוסט של ניב שמקבלים מולטימדיה ואיתורן)

והאם אפשרי לקבל הנחה כלשהי (מבצע השקה?)

 

תודה למגיבים, זה מאוד יעזור לניהול משא ומתן מול הסוכן.

עריכה אחרונה על ידי bzuy
  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בשבוע הבא אני הולך להזמין גם אחד כזה (1.6L)

 

יש המלצות איזה אבזור אפשר להוציא מהיבואן בנוסף?(הבנתי מפוסט של ניב שמקבלים מולטימדיה ואיתורן)

והאם אפשרי לקבל הנחה כלשהי (מבצע השקה?)

 

תודה למגיבים, זה מאוד יעזור לניהול משא ומתן מול הסוכן.

אין משא ומתן יש להם רשימה מה כל לקוח מקבל: איתוראן SAVE, מולטימדיה, חיישני רברס, מגלש קידמי ואחורי. אני נתתי להם באותו הרגע את הכסף ודרשתי מצלמת רוורס וקיבלתי. אין הנחות (לפחות לא על ה1.6)

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
אין משא ומתן יש להם רשימה מה כל לקוח מקבל: איתוראן SAVE, מולטימדיה, חיישני רברס, מגלש קידמי ואחורי. אני נתתי להם באותו הרגע את הכסף ודרשתי מצלמת רוורס וקיבלתי. אין הנחות (לפחות לא על ה1.6)

 

 

שוב תודה ניב,

בדרך כלל כן אפשר להוציא עוד קצת באבזור (למשל מרימי שמשות אוטומטיים), ולקבל הנחה מסוימת (טוב כנראה לא לדגם החדש)

פורסם

מסתבר שאת המצלמה לא מקבלים כחלק מהאבזור אלא רק בתוספת תשלום וזה קצת מבאס כי בכל הביקורות שראיתי (גם זאת שמופיע בcars forum) רשמו שיש מולטימדיה עם מצלמת רוורס וחיישנים.

אני מקווה שזאת תהיה הבעיה היחידה ולא יהיו עוד "הפתעות" בדרך.

פורסם
למה תמורה מעולה לכסף?

מערכות בטיחות שעד היום לא היו נגישות כלל ברמת המחירים הזו.

 

תוסיף על זה את המרווח, ה"פוזה" ושמירת הערך וקיבלת אחלה תמורה לכסף שלך.

 

מסכים איתך. לא חושב שראיתי מערכות בטיחות כאלה ברכבים בסטנדרט כזה (רק ברכבי יוקרה וכו')

בעניין אחר, אנשים עדיין משתמשים היום באייסיקיו? :)


×
×
  • תוכן חדש...