Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השקה מקומית - קיה ספורטאז' החדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מבאסים אותי כמה דברים -

התקנה מקומית של המערכת.

חוסר ברמת גימור גבוהה יותר ל 1.6 הרגיל.

צריכות הדלק של הKIA שהיו במשפחה שלי פשוט מזעזעות.

פורסם
איזה דגם קנית?

 

מברוק8)

1.6 אורבן

צריכת דלק בינתיים 1/9 בעיר

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

לפחות בדגם הקודם, כמו בכל משפחתית 1.6 אטמוספרית.

לא מקור להנאה, אך גם לא ממש מעכבת את התנועה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
לפחות בדגם הקודם, כמו בכל משפחתית 1.6 אטמוספרית.

לא מקור להנאה, אך גם לא ממש מעכבת את התנועה.

בול 12345

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

ההתנהגות פחות טובה משמעותית בסיבובים וכיכרות, יש נטיית מרכב מובחנת לעומת הקורולה.

לא רואה שום סיבה למה לקחת משפחתית רגילה ולא את הספורטאז', היא נותנת נוק אאוט למבחר הקיים בליסינג.

מצחיק שמייד אחרי שכתבת שההתנהגות משמעותית פחות טובה, כתבת שאתה לא רואה סיבה לקחת משפחתית רגילה ולא ספורטאז׳...

פורסם
מצחיק שמייד אחרי שכתבת שההתנהגות משמעותית פחות טובה, כתבת שאתה לא רואה סיבה לקחת משפחתית רגילה ולא ספורטאז׳...

אני לא חושב שהספורטאג החדש מתנהג פחות טוב מרכב רגיל, רכב הזה ממש הפתיעה אותי

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

איך המערכת מולטימדיה ניב?

אני שומע לא מעט תלונות על המערכת בסורנטו החדשה גם פה וגם מחברים שקנו.

לא מבין את העניין הזה של התקנה המקומית.

הרכבים האלא מגיעים בחו״ל עם מערכת טובה, אינטואיטיבית ומקורית, ופה הם מתקינים משהו זול ולא איכותי, פשוט חבל.

 

מנסיון של שבועיים בסנטה פה שכורה בחו״ל לאחרונה התרשמתי ממערכת ממש מצויינת, אבל אני מניח שגם במקרה הזה בארץ מדובר בהתקנה מקומית?

פורסם

את המולטימדיה נקבל רק במרץ, בינתיים יש מערכת פשוטה עם דיבורית בלוטוס

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
מצחיק שמייד אחרי שכתבת שההתנהגות משמעותית פחות טובה, כתבת שאתה לא רואה סיבה לקחת משפחתית רגילה ולא ספורטאז׳...

 

אתה צודק, לא הסברתי את עצמי נכון...

אני נהג מאוד אגרסיבי בפניות וכיכרות (כשהכביש ריק והתנאים מאפשרים זאת) ואכן לספורטאז יש נטיית מרכב גדולה מאוד לעומת הקורולה.

הנהג היום יומי כמעט ולא ירגיש זאת, לא מכיר הרבה נהגים שבאמת אכפת להם האם אפשר להיכנס עם הרכב לכיכר ב57 במקום ב63 קמ"ש...

 

אבל, וזה אבל גדול- היא לא רוכנת יותר מאשר המתחרות ואני לא מכיר ג'יפון ברמת מחיר עממי שבאמת כיף לנהוג אותו אגרסיבי.

פורסם
כיף לשמוע! תבלו בנעימים.

ושתף איזה תמונה או שתיים ☺

אתה בטוח שאתה צריך תמונות של מה שעוד מעט קט ( בעצם כבר, עם הגירסה הקודמת ) ימלא את הכבישים עד זרא ?

פורסם
אתה יכול להתווכח, וגם אני - תמיד הישראלים אהבו הרבה פח בקצת כסף, וזו הסיבה העיקרית שתמיד, אבל תמיד, בארץ העדיפו מכוניות סדאן על פני קומפקטיות.

למה ? מהסיבה שפורטה שורה למעלה.

ובאמת, בודדים היו צריכים את תא המטען הענק, אם בכלל.

לא טענתי לרגע שהספורטאז' אינה מכונית טובה, נהפוך הוא.

אבל האוקטביה בליגה אחרת, אבל לגמרי.

יש לה יחידת הינע מהמאה ה 21 ושלדה מצויינת, וכמכונית עולה על הספורטאז' במרבית האספקטים.

וכן, אם הייתי צריך לקנות מכונית בסכום הזה לא הייתי חושב פעמיים, ולמרות ה "סיכון" הייתי בוחר בסקודה.

אבל מצד שני תמיד הייתי מיעוט..

זה מזכיר לי שאבא שלי קנה ב 82' אלפא סוד חדשה בזמן שכולם קנו סובארו.

אז נכון, הוא היה פעם או פעמיים במוסך, וגם קיבל פחות במעמד המכירה.

אבל הוא נסע 3 שנים במכונית שנסעה כמו מכונית ולא בעגלה רעועה.

מסכים , עם ישראל עם הספר לא הרכב


×
×
  • תוכן חדש...