Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פבל

השקה מקומית - קיה ספורטאז' החדש

שימו לב! השרשור הזה בן 1660 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

אחרי שקודמו הפך לסנסציה בן לילה ולסיפור הצלחה מקומי בעקבות תג מחיר שהפך את הג'יפון הקוריאני לחלופה קרובה מאי פעם למשפחתית, חוזר קיה ספורטאז' בדור רביעי.

מחד, הציפיות הן להתקדמות בסעיפי האיכות, המרווח, האבזור והטכנולוגיה ומנגד האתגר היה לשמור על אותו תג מחיר אטרקטיבי שהפך את קודמו לפורץ דרך.

 

נהגנו בספורטאז' החדש ואלו רשמינו משניים מתוך שלושת המנועים איתם ישווק בישראל.

 

האם הוא עדיין אותה עסקה שהריצה כמעט 11,000 לקוחות בשנת 2015 לאולמות התצוגה של קיה? מה זו בעצם "אמת מוצרית" ולמה קר לי באצבעות וכואב לי המרפק?

 

הכתבה המלאה כאן

 

kia-160112-001.jpgkia-160112-075.jpgkia-160112-094.jpgkia-160112-119.jpg


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול הדור הקודם של הספורטאז' תפס אותי בהפתעה - הוא היה הג'יפון הראשון שאשכרה חשבתי לקנות לעצמי בגלל הערך העצום לכסף (הייתי אחד מאלו שהתייחסו לג'יפונים בצורה מאד סקפטית - אפילו ביקורתית). מכל מה שיצא לי להתרשם עד כה, הדור החדש לחלוטין עומד ברף הגבוה שהציב קודמו ומתעלה עליו בכל הנוגע לבטיחות, איבזור ונוחות. אני בכל אופן עומד לחכות לראות קצת איך יתפתחו המכירות שלו, אם כי זה הרכב שסימנתי לעצמי לקנות השנה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי העיצוב הפנימי קצת משמים. מזכיר את הקורולה עם הזויות הישרות. מבחוץ הוא נראה טוב מאוד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בגדול הדור הקודם של הספורטאז' תפס אותי בהפתעה - הוא היה הג'יפון הראשון שאשכרה חשבתי לקנות לעצמי בגלל הערך העצום לכסף (הייתי אחד מאלו שהתייחסו לג'יפונים בצורה מאד סקפטית - אפילו ביקורתית). מכל מה שיצא לי להתרשם עד כה, הדור החדש לחלוטין עומד ברף הגבוה שהציב קודמו ומתעלה עליו בכל הנוגע לבטיחות, איבזור ונוחות. אני בכל אופן עומד לחכות לראות קצת איך יתפתחו המכירות שלו, אם כי זה הרכב שסימנתי לעצמי לקנות השנה.

איזה רף גבוה קודמו הציע ?

איזה ערך עצום לכסף ? בגלל שיש בו הרבה פח ?

ובאמת, שאפו לקאיה על איבזור הבטיחות המקיף, לא שכיח במקומותינו.

במחירו הייתי מעדיף עשרות מונים את האוקטביה 1.4, מכונית מליגה אחרת לגמרי.


VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל שגם בוואלה התעקשו על אותה בחירת מילים "תמורה אדירה לכסף" (שאחרי שמחקו את התגובה שלי שינו קצת את המילים) וגם בגלובס טענו את אותו הדבר, הייתי חייב לבדוק כמה הוא עולה בחוץ.

אז בארץ דגם הבסיס עולה 138 אלף (בוואלה כתבו בתחילת הכתבה 135 ואז בסוף כתבו 138, אין כמו אחידות)

הצצתי למחיר בארהב, שבה דגם הבסיס מתחיל עם המנוע הגדול (ואני משער שעם עוד אופציות שכאן נשלם אקסטרא או שלא יוצעו לנו), שם זה מתחיל ב85 אלף :shock:

לא בדקתי לעומק, אבל נראה שמיוצר בקוריאה, ככה שגם לארה"ב יש עלויות משלוח (גם אם זולות יותר).

 

מה שמוביל אותי לשאלה הבאה - איך אפשר לקנות בארץ רכב חדש בידיעה שזה יעלה לך כמו לקנות 2 בכל מקום אחר?

 

זאת הסיבה שהרכב הכי מודרני שקניתי עד היום הוא שנת 1999 וגם זה היה לפני יותר משנה (אל פחד, יש ABS, כריות אוויר לנהג ולנוסע ובכלליות מתוחזק יותר טוב מהרבה מודרניות על הכביש {עם צמיגים שעולים רבע מהמחירון של הרכב})


כבר חתמתי...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בוא לא נתחיל את הדיון הזה שוב... זה לא משנה מה קורה בחול. מה שמשנה זה כרגע המצב בארץ, וההשוואה היא למה שנמכר בארץ.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ואיך אפשר לקנות רכב משומש, בידיעה שבחו"ל גם הוא עולה פי 2 פחות? אני כבר לא מדבר על המילקי, for fuck's sake...

עריכה אחרונה על ידי RK

I'll take your brains to another dimension

Pay close attention

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יאירוו,

זה שאתה מרשה לעצמך לקנות מקסימום רכב משנת 99' זו הבחירה שלך והשיקול שלך.

לאחרים יש את השיקולים שלהם.


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פי 2 פחות

 

לא יותר קל לומר חצי?


I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה תמורה מעולה לכסף?

מערכות בטיחות שעד היום לא היו נגישות כלל ברמת המחירים הזו.

 

תוסיף על זה את המרווח, ה"פוזה" ושמירת הערך וקיבלת אחלה תמורה לכסף שלך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדגם האורבן יש תחושה פלסטיקית בתא הנוסעים שמועצמת בגלל הצבע השחור השולט. חבל

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד מדובר בתנועה עירונית, אני לגמרי רואה את הערך המוסף בג'יפון על פני אוקטביה נניח. הישיבה הגבוהה הרבה פחות מדכאת בפקקים, יותר נוח להכנס ולצאת וכו'. הפאק העיקרי הוא יחידת הכוח - שם האוקטביה לא רואה אותה ממטר.


למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הספורטאז' הצליח משתי סיבות עיקריות - מאז ומתמיד הישראלים אהבו הרבה פח בקצת כסף, ולפחות מהבחינה הזו ההרגשה היא שאתה מקבל הרבה אוטו בקצת כסף, וכמובן המראה הג'יפי, שאין מה לעשות, עבור הרבה אנשים מהווה סמל הצלחה, גם אם הספורטאז' היה עולה רק 70K.

לא רק שלאוקטביה 1.4 יש יחדית כוח ברמה אחרת לגמרי, היא גם חסכונית מהקאיה ב 50%.


VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חן זה נשמע "רע" שאתה כותב אנשים אוהבים "הרבה פח בפחות כסף", אבל זה לא.

זה מה שהם אוהבים. גם אוהבים דודו אהרון. זה רע? זה פחות טוב מדודו פישר? זה עניין של טעם.

מכלול התכונות שעבורך הופך את הבחירה לקלה לא ממש מעניין את אישתי שנוסעת בספורטאז' אורבן היוצא, והיא בחיים לא היתה מסכימה לקנות אוקטביה, ובעלה היה מסרב לקנות אוקטביה (או כל תוצרת VAG בגלל אתה יודע מה).

אז עם כל הכבוד לאנינות טעם וליתרונות שאתה מוצא באוקטביה על פני הספורטאז' - את הרוב זה לא ממש מעניין, וזה לא הופך את הבחירה שלו לשגויה. התכונות החשובות עבור הרוב שונות משלך.


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להתווכח, וגם אני - תמיד הישראלים אהבו הרבה פח בקצת כסף, וזו הסיבה העיקרית שתמיד, אבל תמיד, בארץ העדיפו מכוניות סדאן על פני קומפקטיות.

למה ? מהסיבה שפורטה שורה למעלה.

ובאמת, בודדים היו צריכים את תא המטען הענק, אם בכלל.

לא טענתי לרגע שהספורטאז' אינה מכונית טובה, נהפוך הוא.

אבל האוקטביה בליגה אחרת, אבל לגמרי.

יש לה יחידת הינע מהמאה ה 21 ושלדה מצויינת, וכמכונית עולה על הספורטאז' במרבית האספקטים.

וכן, אם הייתי צריך לקנות מכונית בסכום הזה לא הייתי חושב פעמיים, ולמרות ה "סיכון" הייתי בוחר בסקודה.

אבל מצד שני תמיד הייתי מיעוט..

זה מזכיר לי שאבא שלי קנה ב 82' אלפא סוד חדשה בזמן שכולם קנו סובארו.

אז נכון, הוא היה פעם או פעמיים במוסך, וגם קיבל פחות במעמד המכירה.

אבל הוא נסע 3 שנים במכונית שנסעה כמו מכונית ולא בעגלה רעועה.


VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 1660 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...