Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה גורם לחיכוך מוגבר של הצמיג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסט נרכש לפני כשנה וחצי. החיכוך נמצא זהה בשני הצמיגים הקידמיים.

מצרף תמונות של הזוג האחורי והקדמי להשוואה.

אחורי

uploadfromtaptalk1448130265234.jpg35cb74ecc3dc03bc7ead9caab4bd0da7.jpg

קדמי

5a4b485553cfab0cbb09ec580e3e76e2.jpg7d355202a54accda6b39d9b5e4bc0abe.jpg

פורסם

מידע שאולי קשור ואולי לא,

כשאני מסובב הגה עד לנעילה ונוסע מורגשת תחושת החלקה קלה לרגעים ולסירוגין . לא רוצה להגזים אבל תחושה שמזכירה פניה על כתם קטן של שמן.

קצת קשה לי להעביר את התחושות אבל משהו כזה.

פורסם

אני רואה שיש לך צמיגי ניטו, האם זה דגם NT830 ? מה המידה ?

אם תוכל לתת חוות דעת קצרה עליהם זה יהיה מעולה, שוקל לקנות כאלה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

מהו אופי הנסיעה ברכב?

האם הנסיעה הנה מנהלתית/רגועה בפניות או שהנך "תוקף" את הפניה?

במידה ואופן הנסיעה הנו אגרסיבי בפניות, אזי זוהי מהות השחיקה שנוצרה בכתף הצמיג החיצוני.

במידה והנך מתנהל ברגוע, אז גש לביצוע כיוון פרונט + בד' חופשים במע' ההיגוי והמתלים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אני רואה שיש לך צמיגי ניטו, האם זה דגם NT830 ? מה המידה ?

אם תוכל לתת חוות דעת קצרה עליהם זה יהיה מעולה, שוקל לקנות כאלה.

אכן אלו הצמיגים.

חוות דעת של 25k קמ.

שקטים ומצמצמים רעשי כביש, אוחזים מצוין על יבש שזה לא חכמה

אבל אחוזים טוב גם על רטוב. יצא לי לנהוג מעט אגרסיבי על רטוב ולא נתקלתי בתת היגוי או בהחלקות ביציאה מהמקום קצת יותר פזיזה מהרגיל.

ה wear הוא אישיו ולמעשה חלק מהעניין של השרשור הזה ואני מנסה להבין האם יש בעיה של פרונט או פשוט זו השחיקה של הצמיג כתוצאה מנהיגה אגרסיבית בפניות.

מאידך, זה קורה רק לעיתים ממש רחוקות .

לגבי רכישה חוזרת, לא אקנה אותם שוב. הסט הבא ככל הנראה יהיה t1 ספורט.

מתוך עניין של גיוון .

מהו אופי הנסיעה ברכב?

האם הנסיעה הנה מנהלתית/רגועה בפניות או שהנך "תוקף" את הפניה?

במידה ואופן הנסיעה הנו אגרסיבי בפניות, אזי זוהי מהות השחיקה שנוצרה בכתף הצמיג החיצוני.

במידה והנך מתנהל ברגוע, אז גש לביצוע כיוון פרונט + בד' חופשים במע' ההיגוי והמתלים.

כמו שעניתי בציטוט למעלה. ושוב זה רק לעיתים רחוקות. אבצע בדיקה ופרונט.

האם כדאי לאחר הפרונט לבצע החלפה בין הקדמיים לאחוריים?

פורסם

השחיקה הנה תוצאה של נהיגה אגרסיבית בפניות ולא תוצאה כיוון פרונט לקוי.

אם אינך שקט, גש לבדיקה.

מדוע להחליף לאחר הכיוון? אם רצונך בהחלפה וזאת ע"מ לא לשחוק את הצמיגים הללו יתר על המידה, עשה זאת לפני הכיוון.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לא חייב להיות נהיגה אגרסיבית, יכול להיות גם TOE לקוי, שזו הסיבה העיקרית לשחיקה "לא מוסברת" של צמיגים לנהגים נורמלים.

TOE IN כותש דפנות

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

יש מצב שלהחלפת מסרק ההגה מלפני 4 חודשים יש קשר לעניין?

עשיתי בדיקה של נסיעה בקו ישר, ההגה נוטה ממש בעדינות שמאלה. ז"א אם אסע כשההגה ישר פלס, הרכב יזלוג בעדינות ימינה .

אני מנסה להעלות כל אפשרות

פורסם

בהחלט יתכן קשר בין הח' המסרק לבין השחיקה וכפי שאליקו הסביר, כוון התכנסות גלגלים לקוי יתן תוצאה דומה.

*חבל שהנך מטפטף מידע ולא מוסרו בחבילה אחת.

כוון התכנסות הנו אחד מזוויות ההיגוי אשר מתקנים בכיוון פרונט. יתכן והרכב זקוק רק לכיוון זה שעלותו כמחצית מכיוון מלא.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
בהחלט יתכן קשר בין הח' המסרק לבין השחיקה וכפי שאליקו הסביר, כוון התכנסות גלגלים לקוי יתן תוצאה דומה.

*חבל שהנך מטפטף מידע ולא מוסרו בחבילה אחת.

כוון התכנסות הנו אחד מזוויות ההיגוי אשר מתקנים בכיוון פרונט. יתכן והרכב זקוק רק לכיוון זה שעלותו כמחצית מכיוון מלא.

 

הוא בונה את המתח.

 

גש לכיוון פרונט. אם לא עשו לך כיוון אחרי החלפת מסרק זה חוסר מקצועיות ברמה גבוהה מאוד.

Subaru BRZ 2018 MT

פורסם

ההחלפה בוצעה במורשה. לא זכור לי שביצעו או שלחו אותי לבצע.

גם אני הייתי מצפה שיעדכנו אותי על המשך התהליך. קל וחומר ממורשה. מאכזב מאוד

×
×
  • תוכן חדש...