Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה גורם לחיכוך מוגבר של הצמיג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קל וחומר ממורשה אל תצפה לכלום.

 

כל החלפה או שיפוץ של חלק מתלה קדמי או היגוי מחייבת לכל הפחות בדיקת פרונט לאו דווקא תמיד יש צורך לכוון.

עם זאת אחת לכמה זמן לא מזין לבצע בדיקה וכיוון של פרונט. (כמובן תלוי באופי הנסיעות)

אני נוהג אגרסיבי יחסית לא מעט. לכן מעדיף לעשות פעם בשנה-+ לכל רכב שהיה לי

Subaru BRZ 2018 MT

פורסם

עדכון,

עשיתי פרונט ממוחשב לפי הניירת פלט מהמחשב היתה סטיה קטנה וזה כנראה סודר. אני אומר כנראה כי לא יצא לי לנהוג בכביש ארוך וישר. אדע טוב יותר בהמשך אבל על פניו עושה רושם טוב.

הבחור שם אמר לי שהצמיגים עייפים לא יודע מה היתה כוונתו המדויקת אבל הוא אמר לי הצמיגים 2013 .

הוא גם אמר שכמו שהכתף החיצונית משופשפת (כמו בתמונה) כך גם הפנימי.

אז האם להסיק מזה שכך פשוט הצמיג? זה ה wear שלו וזה לא נאכל בגלל פרונט?

פורסם

אם השחיקה היא בשתי הדפנות אז כנראה שלא מדובר בתוצאה של בעיות בכיוון הגלגלים. תיתכן בעיה של עומס על הגלגלים או מחסור רב בלחץ אוויר, אך אני מניח ששני התנאים הללו לא מתקיימים אצלך.

 

סגנון הנהיגה יכול להיות שותף מאוד גדול לפשע. ייתכן מאוד שאפשר לשפר אותו כך שתשיג מהרכב את אותם ביצועים בלי לדרוש כל כך הרבה מהצמיגים האומללים.

 

נ.ב. לצמיג שנוהגים עליו אגרסיבי, שנה וחצי זה לא מעט בכלל.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

צדקת. אין עומס על הרכב ואני מקפיד מידי שבוע לבדוק לחץ אויר. עד רבה ,מנפח 2psi יותר מהמלצת יצרן.

לגבי נהיגה אגרסיבית אני נוטה להאמין שזה לא המקרה שלי מכיוון שאני לא נוהג כך באופן קבוע. רק סופ"ש פעם בחודש בדרך להורים של האשה בצפון. וגם זה מאוד מוגבל ולא קיצוני כי אני מרכיב 2 קטנים.

כך שגם התדירות היא מאוד מאוד נמוכה, וגם רמת הארגסיביות נמוכה.

אני נוטה להאמין שמדובר על רמת חיכוך הצמיג שכנראה רך יחסית.

אולי אלמנט הפורנט חידד זאת מעט יותר.

 

האם כדאי להחליף בין הזוג הקדמי לאחורי?

האחוריים במצב טוב.

×
×
  • תוכן חדש...