-
הודעות
157 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי evgest
-
אני הייתי מודאג כמוך ולחלוטין מסכים עם כל מה שאמרת. אבל, היבואן והמוסכים שלו עובדים בצורה מטופשת של "שחור - לבן" לא באמת יודעים לעשות דיאגנוסטיקה ולהסיק מסקנות וכו... אני ראיתי את ההתפרקות במבט וכל אדם סביר יכול לראות את הבעיה בעין בלתי מזויינת, עם זאת לדרוש החלפה על הבסיס הזה פשוט חסר טעם. אני דאגתי שהתקלות יצוצו על ידי לא הרבה נהיגה נמרצת ובילוי של מספר דקות במהירויות שהשתיקה יפה להם עם דוושה שמחבקת את הקיר אש. אני באופן אישי לא הייתי מוכן להשלם על החלפה של חלק שאין בכלל ספק שיצא תקול מהמפעל וצריך להיות מכוסה באחריות. אם היה הולך מנוע כתוצאה מלחץ שמן נמוך לא הייתה לחברה ברירה אלא להחליף את המנוע. הם בסך הכל לא מתחמקים מאחריות אבל מצד שני לא רצים להחליף את הטיימינג וכל הנלווה לכך. היצרן הכתיב להם סט של תנאים שרק אם כולם מתקיימים הם מבצעים את הטיפול בגיבוי מלא של היצרן, ככה הוסבר לי בכל אופן וזה סך הכל נשמע מאוד הגיוני. ולהעניין של הפוסט אני חושב שזה לא צריך לפסול קניה של הרכב. הוא נותן תמורה מצויינת לכסף
-
אחריות לרצועת תזמון הוארכה לשבע שנים ו 150 אלף ק"מ. ללא שני קודי תקלה, אחד על לחץ שמן נמוך והשני על בעיה במערכת התזמון, לא יחליפו. (לא בטוח 100% לגבי השילוב של קודי התקלהת אצלי קודם הופיעה רק תזמון ולא הסכימו להחליף) אני קניתי מהם שנת 2016 עם 35 אלף קמ. אחרי החלפה של רצועת תזמון ב 41 אלף קמ
-
אני מקנא, זה כל מה שיש לי להגיד. רכישה גאונית! שיהי רק בדרכים טובות!
-
תודה לכולם על התגובות, בדקתי עם המוסך ואכן לא בוצעה בדיקה לגז. בדיקה כזאת במוסך המורשה של לובינסקי עולה 290 ש"ח לפני מע"מ (ביררתי היום שוב מול היועץ שירות במוסך שכן מנסה לעזור ולתת שירות) ולפני השלמת גז שתהיה בעלות נוספת אני מאמין. אני כרגע בקשר עם לובינסקי ולובינסקי טרייד כדי להבין אם הם לוקחים על זה אחריות. אם הנציגים של לובינסקי קוראים פה אני חושב שראוי לשמוע את תגובתם לענין, גז מזגנים במקרה ואין דליפה הוא לא משהו שמצריך תחזוקה או החלפה בטח לא אחרי שלוש שנים ו40 אלף ק"מ (בגסות אפשר לומר שהרכב חדש). במקרה הזה כשמדובר בגז כל כך יקר אני חושב שראוי ליידע את הלקוחות במידה וזה לא משהו שמכוסה באחריות ולא להחריג את זה באותיות הקטנות כמו שעושים. אעדכן בהתפתחויות...
-
אני יודע ועשיתי את זה עשרות פעמים. אבל אחד מהמוסכים הפחות מוצלח מביניהם אמר לי "אם נצטרך למשוך את הגז ולשקול זה יעלה לך עוד 450 שקלים לפני מע"מ" זה השירות המוסכי רשת כנראה.. זה גם המוסך שהחליף את הריליי. אבל לא על זה הדיון רפי אני מאיזור המרכז (תל אביב - כפר סבא)
-
GS156611 יגאל בנושא הגז, בפיג'ו שלי יש גז "חדש" - R-1234yf וידידותי יותר לסביבה ובעיקר הרבה הרבה יותר יקר... אני מנחש שלא בדקו אבל שלחתי הודעה למוסך האחרון לוודא. מישהו מכיר מקום שיש לו מכונה עם הגז הזה? ויודע למשוך לשקול לעשות וואקום ולהשלים את החסר מבלי שזה יעלה אלפי שקלים?
-
שלום לכולם, אנסה להסביר את התופעה למרות שההתנהגות לא ממש אחידה. ברוב הגדול של הזמן המזגן עובד נהדר ואפילו מקפיא כמו שאומרים, אז איפה הבעיה? לרוב זה קורה בנסיעות ארוכות (מעל 30 דק של כביש בין עירוני) לאט לאט המזגן מתחיל פחות ופחות לקרר ועוצמת האוורור יורדת בהדרגה גם כן כאילו ללא קשר למספרים המוגדרים בבקרת האקלים. כאשר זה קורה בעוצמת מפוח מירבית מתקבלת עוצמה של לכל היותר חצי עוצמה (בהרגשה כמובן) והאוויר שיוצא מפתחי המיזוג לכל היותר פושר. דבר נוסף ששמתי אליו לב הוא שכאשר המזגן עובד תקין יש מין רעש תסיסה (של הגז) לפרקים ובעיקר בהפעלה, כשהתופעה קורית אותו צליל לא קיים כאילו המדחס מתנתק מאיזשהי סיבה. ממבט נראה שמדחס מסתובב והקלאץ' לא פתוח בזמן התופעה. הרכב היה כבר בשני מוסכי רשת שלא מצליחים לעלות על הבעיה וגם לא ממש מצליחים לשחזר אותה כי היא לא קורית בצורה קונסיסטנטית. האחד מהם איבחנו ריליי של מאורר במהירות נמוכה לא היה נכנס לפעולה עם המזגן, הוחלף אבל ללא שום השפעה. ניסיתי לחפור ברשת ומצאתי את זה - https://www.peugeotforums.com/forums/308-2007-2014-178/air-con-not-working-slow-speed-fan-228089/ לא מצליח לראות שום חיישנים על צינורות המיזוג במבט ראשון.. אבל כל הבעיה מאוד נשמעת לי כמו בעיית חשמל כלשהי ובהחלט ייתכן שהמחשב מנתק את המדחס מאיזושהי סיבה :\ אשמח לכל פיסת מידע או כיוון או עצה ואולי מישהו חווה משהו דומה ברכבים האלה. תודה מראש!
-
כנראה שזו לא שמועה. אני הסבתי את תשומת הלב של המוסך שלי לרצועה הם הזמינו אותי לבדיקה וכמובן שבבדיקה מבחינתם הכל תקין כי כל עוד אין קודי תקלות הם לא יכולים להצדיק מול היצרן את ההחלפה של הטיימינג באחריות אבל כן אמרו לי שהיצרן האריך אחריות לטיימינג לשבע שנים ו150 אלף ק"מ כך ששלחו אותי לדרכי ואמרו לא לדאוג. מקווה שלא יהיה יותר מדי נזק הקפי אם וכשהרצועה תתחיל באמת להתפרק ולסתום מעברים ושהם אכן יקחו אחריות כמובטח. כרגע אין לי סיבה להאמין שלא. 308 שנת 2016 עם 40,000 ק"מ
-
מצטרף להמלצה ביקורות אכן צריכות להיות ענייניות אבל מעצם הפלטפורמה היותה כמו שהיא כדאי לכם לקרוא את סעיפים 14 ו 15 בחוק לשון הרע ולהתייעץ עם עו"ד. קשה לי ממש לראות איפה פה אתם נשארים חשופים גם אם נכתב פוסט מבולבל שמעליל עלילות אלף לילה ולילה.
-
נהיה לי דה ג'ה וו סחתיין על הכתיבה
-
חבל שלא צילמתי אותך אתמול יוצא שמאלה איפה שאסור מהתחנת דלק של דור אלון
-
תקלה כחודשיים לאחר החלפת רצועת תזמון בסובארו B3 2.0
evgest פרסם הודעה בנושא של avraham91 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כל מנועי סובארו משנת 2005 הם interference -
דעתכם על הצעת מחיר מהמוסך לתיקון נזילת שמן (במאזדה 2 2009):
evgest פרסם הודעה בנושא של img770 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שליש מהמחיר בהצעה מורכב מפירוק הרכבה והחלפת גומיית הצריה. השאר זה חלקים של טיפול שגרתי ופירוק והרכבה של אגן השמן ושטיפה של הכל בסוף. לא זה לא יקר, ומצד שני השאלה שלך לא ממוקדת בעליל בטח לא עם הצעת המחיר הזאת. בהצלחה -
דעתכם על הצעת מחיר מהמוסך לתיקון נזילת שמן (במאזדה 2 2009):
evgest פרסם הודעה בנושא של img770 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קצת סדר... ההצעת מחיר שקיבלת היא עבור טיפול 150,000 או 10 שנים (מה שבא קודם) בנוסף על זה בהצעת המחיר ישנו תמחור להחלפת גומיה פנימית (הקרובה יותר לתיבת ההילוכים) בצד הנוסע (ימין) העלות שמן תיבת ההילוכים האוטומטית הוא הגיוני כי ברוב הרכבים כאשר מוציאים ציריה אז חלק מהשמן יוצא ויש להשלים אותו. ברכבים אוטומטיים אני מכיר שזה לא ככה אבל אולי במאזדה זה כן ואם כך אז זהו ההסבר. החלפת גומי ציריה הוא לא משהו שדוחים אותו משום שבתוך הגומי ישנו גריז שמאוד חיוני לשמירה על חיי הצריה וכאשר הוא איננו (כי יש חור) הציריה תעבוד בלעדיו וחלקיה ישחקו וזה ידרוש החלפה או שיפוץ של הציריה בעלות גבוהה הרבה יותר. העלות להחלפת גומיה לא גבוהה בעיניי והייתי מבצע בהקדם. שאר הדברים הם בגדר טיפול סביר לרכב עם ק"מ כזה. דבר אחרון, בעבודות אני רואה "פירוק אגן שמן" ובחלקים רואה סיליקון לאיטום אגן שמן מנוע. לא ברור לי לאיזה צורך זה נעשה והאם ישנה נזילה או הזעה מאגן השמן. -
לגופו של עניין, מחירי העבודה הם שערוריה בעיניי במיוחד ה 150 ש"ח עבור סריקת תקלות ואיפוסן (WTF) זה לוקח בדיוק 3 דקות.. שישה ימים (או ארבעה ימי עבודה) לטיפול בתקלה כזאת גם הם לא סבירים, למכונאי מנוסה ובמיוחד כזה שרואה בעיקר את אותם מנועים כל יום כלל העבודה לא צריכה לקחת יותר מיום עבודה אחד וגם פה אני מפרגן לו בשעתיים הפסקה. גם אם נדרשת הסכמה של היבואן או היצרן להשתתפות בנזק(מה שקורה ב90% מהמקרים בסגנון הזה) לא צריכה לבוא על חשבון הלקוח, הנזק הרי היה מתוקן כך או כך וכמו שאמרו לי במוסך מורשה אחר במקרה דומה, "אל תשלם ונעשה הכל כדי שיכירו בנזק וישתתפו כמחווה של רצון טוב" וכך היה, מיותר לציין שאת הרכב קיבלתי כעבור כמה שעות. בנושא המוסך הספציפי כי מאוד צרם לי לראות את המחמאות האלה על גבי דפי הפורום, הדבר האחרון שאני יכול להגיד עליו הוא שהוא מקצועי ובייחוד מנהל המוסך. הייתה לי פיג'ו 208 GTI שרכשתי חדשה מהחברה באוגוסט 2016 - אחרי 2500 ק"מ של נסועה עם הרצה לפי הספר קיבלתי התרעה של מפלס שמן נמוך, בדקתי את המדיד ואכן היה יבש לחלוטין אחרי שיחה עם השירות לקוחות שלחו גרר על חשבון החברה והרכב נגרר למוסך (עד כאן שירות נהדר אם נתעלם מהאכזבה הקלה) הרכב נגרר למוסך המוביל ושם בדקו את הכל והשלימו קילו שמן וקראו לי לאסוף את הרכב. עד כאן בסדר. מכאן הכל התחיל להיות לא סימפטי, מנהל המוסך טען בפניי שצריכה של קילו שמן כל 2000 עד 3000 ק"מ היא צריכה תקינה יותר מזה הסביר לי כי המנוע הוא מנוע טורבו ולכן הוא שורף שמן בכמויות גדולות (WTF-2) מקצועיות לא הייתה הצד החזק שם. הציג בפניי מסמך מהיבואן שמנחה את המוסכים להסביר את מה שהסביר לי אבל כשביקשתי לצלם את המסמך כדי שאדבר עם היבואן על זה הוא לא הסכים משום פנים ואופן. בסופו של עניין חייבו אותי 50 שקלים על קילו שמן שהשלימו לי (שזה בפני עצמו אבסורד לרכב שעוד לא נסע) ומיותר לציין שלא חזרתי לשם יותר. הדבר הכי גרוע בעיניי הוא למכור לוקשים ללקוחות מקום להסביר בצורה הגיוני שאו שהרכב הגיע עם שמן בצמיגות נמוכה יותר לארץ מהמפעם בשביל ההרצה ויש צורך להחליפו או שהרכב לא נבדק טרם מסירה כמו שצריך ולא היה מלכתחילה מספיק שמן או כל סיבה הגיונית אחרת הייתה מתקבלת באהבה. קשקושים על כמה שמנועי טורבו שורפים שמן בכמויות מסחריות ממש לא. בהצלחה עם הרכב ומאחל לך שלא תדע עוד תקלות, ואם כן חלילה אז תעשה לעצמך טובה וסע למוסך גבע
-
vw golf mk7 2015 150 hp הורדת כוח לכביש
evgest פרסם הודעה בנושא של maorela555 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כמו שרבים וטובים אמרו כבר. אם אכן הקלאצ'ים תקינים אז לך ותחליף לצמיגים מיצרן מוכר ובאיכות טובה שכן תדע מה הטיב שלהם ולא כמו אלה שיש לך עכשיו -
תודה, הלינק הורדה פותח את חנות האפליקציות והיישום אינו זמין בארצנו. איך מתגברים על זה?
-
מה זה האתר שלהם?
-
פיזו 208GTI חדשה 5,000 ק"מ ראשונים - צריכת שמן
evgest פרסם הודעה בנושא של shwekwek בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קרה לי בדיוק אותו הדבר רק הרבה יותר מהר. הרכב שלי היה מאוגוסט 2016, הודעת מפלס השמן קפצה אחרי כ 3000 ק"מ שמתכם כמחצית היו הרצה. לי זה קרה בהנעה אחרי העבודה, התקשרתי לשירות הנחו אותי לכבות את הרכב ולא להניע. הרכב נגרר על חשבונם למוסך כמובן שהמוסך טען (וגם הראה לי מסמכים מטעם היבואן) שזו צריכה תקינה לחלוטין של שמן לכל רכב (שטות גמורה כמובן). מיותר לציין שלא חזרתי לטפל במוסכי היבואן בעקבות היחס והחובבנות שלהם. לאחר השלמת שמן התופעה חזרה על עצמה פעם אחת בלבד וממש סמוך להחלפה (הייתי מחליף כל 10,000 ק"מ) סגנון הנהיגה שלי לא השתנה ואם כבר נהיה אגרסיבי וטובעני יותר מבחינת הרכב כולל לא מעט ימי מסלול וטיולי נהיגה. ההשערה שלי היא שהרכב מגיע מלכתחילה עם מפלס לא ממש מלא או שהשמן שנמצא במנוע הוא שמן בצמיגות נמוכה יותר להרצה ולכן גם "נשרף" מהר יותר. לגבי סוג ותקן השמן אתה צריך לפנות ליבואן ולקבל מהם מסמך המפרט שגרת טיפולים ובו מצויין תקן השמן הדרוש. בשנתון שלי זה היה PSA B71 2312, בתחילה השתמשתי בשמן של TOTAL בתקן המתאים ולאחר שני טיפולים עברתי ל MOTUL SPECIFIC שניהם בצמיגות 0W30. -
לא תמצא משהו מהנה יותר מהפיג'ו במחירים האלה לדעתי. יש פה הרבה שאלות אחרות, עד כמה הרכב יומיומי? מה אתה באמת מחפש בכלל ברכב? הדרישות שהצגת לא יכולות להיות יותר כלליות, ידני הנעה קדמית או אחורית ולא יוקרה עם 3 או חמש דלתות. זה מכסה 80 אחוז מהיצע הרכבים בארץ בקיצור, תפרט יותר...
-
ברוך הבא למדינת ישראל לא חושב שכדאי לערב ביטוח כי הנזק לא גדול ולא שווה את עליית הפרמיה. פוליש טוב אמור להעלים את רוב הסימנים הלבנים אם לא את כולם, תשאר עם מעיכות עדינות שאפשר לסדר עם PDR כל הסיפור לא אמור להיות יקר מדי.
-
זה עניין אוירודינמי למיטב ידיעתי, ברכבי סדאן הרוח יורדת מעט בזווית לכיוון התא מטען ולכן החלון האחורי בעיקרון פחות מתלכלכך. ברכבי האצ'בק המצב הוא שונה כי הרוח יורדת למטה הרבה אחרי הרכב ולכן דרוש ניקוי לשמשה האחורית להמחשה: תצורת סדאן (3 קופסאות) האצ'בק (2 קופסאות) לא התמונות הכי טובות אבל זה מה שגוגל מציע רואים דיי בברור שבסדאן הרוח "עוזרת" לניקוי השמשה ובהאצ' פחות. אני מניח שיוכלו להרחיב עליי בהמשך..
-
אני באמת לא מבין למה לא מדובר בתאונה כי הרי יש גורם ויש נזק. אם רכב נוסע ונכנס לבור בכביש ושובר ג'אנט או מתלה או את שניהם? זה גם לא תאונה? על הפנצ'ריה הייתי מגיש תלונה בלי לחשוב פעמיים, במיוחד לאור ההתנהלות שלו לאחר המקרה. כדאי שהוא יחשוב על מה היה קורה אם היית מאבד שליטה במהירות גבוהה יותר ונפגע או חלילה פוגע במישהו.
-
אז השאלה בכותרת.. היבואן לא טרח לפרט בניירת של הרכב, ברשת אני לא ממש מוצא.. אולי מכאן יבוא מושיע
