חוות דעתי הכנה על מה שמכון רשם לך היא שתיקח את זה תחלק ב 2...
תצא מנקודת הנחה שהרכב היום בן 12 עם קילומטרז' לא גבוה מדי, אם הוא נשמע בסדר ונוסע בסדר כנראה שהוא בסדר.
שוב אני לא אומר שהכל פיקס, וכל רכב משומש שתקנה תיקח בחשבון שתשים לך 5 אלף בצד ותעשה ישור קו אם אתה רוצה ראש שקט..
רכבים כאלה עם טיפול נכון ורגיל(לא מפנק ומלקק את הרכב) יכולים לנסוע גם 500 אלף קילומטר בשקט. ואני לא אומר את זה כי אני מנחש. כי אני מכיר רכבים כאלה ולא אחד או שתיים.
בתור בעל בלנו 97 שעברה אליי מאבא שלי לפני 3 אני יכול להגיד לך שבשביל להגיע מ א' לב' בצורה טובה ובלי לחשוב אם הוא יניע בבוקר או לא.. אז את העבודה הזו הוא עושה לי ללא עוררין וגם טיול לצפון הוא מחזיק מעולה. והתחזוקה לא יקרה וגם הביטוח. מבחינת דלק בין עירוני שלי עושה אחד ל14 ועירוני אחד ל 12.
אני הייתי מיישר קו לרכב והולך על זה.
ושוב אני מצטער שאולי אני חוזר על עצמי אבל בתור אחד שעוד חודשיים מתכנן למכור את הרכב שלו אם יבוא לי בנאדם לבדוק את הרכב והרעשי חגורות יפריעו לו אז אני אשלח אותו לאלף אזעזל. בחיי.