Jump to content

evgest

  • הודעות

    157
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי evgest

  1. תודה רבה! האם מישהו ידוע עוד פרטים (ממקורבי מכשירי תנועה אולי )?
  2. חיפשתי וחיפשתי וחיפשתי ברשת וחוץ ממבחן בזק של 90 שניות של autocar הבריטי לא מצאתי משהו באמת מעניין. באירופה הבנתי השיווק מתחיל ממש עכשיו. השאלה היא האם מישהו יודע מה הכיוון פה בארצנו הקטנה? מתי מגיע? וכל פרט אחר יתקבל בברכה. זה המבחן אגב אם מישהו מעוניין. תודות לעוזרים!
  3. למה אתה כל כך בטוח שחברת השכרה\ליסינג משלמת ביטוח על אלפי רכבים שברשותה? הרי ההבדל הוא במקיף מבחינת גילאים לא? מה שיותר הגיוני הוא שהם מניחים שבן 22 יהרוס את הרכב וסטטיסטית זה נכון מה לעשות.
  4. חוות דעתי הכנה על מה שמכון רשם לך היא שתיקח את זה תחלק ב 2... תצא מנקודת הנחה שהרכב היום בן 12 עם קילומטרז' לא גבוה מדי, אם הוא נשמע בסדר ונוסע בסדר כנראה שהוא בסדר. שוב אני לא אומר שהכל פיקס, וכל רכב משומש שתקנה תיקח בחשבון שתשים לך 5 אלף בצד ותעשה ישור קו אם אתה רוצה ראש שקט.. רכבים כאלה עם טיפול נכון ורגיל(לא מפנק ומלקק את הרכב) יכולים לנסוע גם 500 אלף קילומטר בשקט. ואני לא אומר את זה כי אני מנחש. כי אני מכיר רכבים כאלה ולא אחד או שתיים. בתור בעל בלנו 97 שעברה אליי מאבא שלי לפני 3 אני יכול להגיד לך שבשביל להגיע מ א' לב' בצורה טובה ובלי לחשוב אם הוא יניע בבוקר או לא.. אז את העבודה הזו הוא עושה לי ללא עוררין וגם טיול לצפון הוא מחזיק מעולה. והתחזוקה לא יקרה וגם הביטוח. מבחינת דלק בין עירוני שלי עושה אחד ל14 ועירוני אחד ל 12. אני הייתי מיישר קו לרכב והולך על זה. ושוב אני מצטער שאולי אני חוזר על עצמי אבל בתור אחד שעוד חודשיים מתכנן למכור את הרכב שלו אם יבוא לי בנאדם לבדוק את הרכב והרעשי חגורות יפריעו לו אז אני אשלח אותו לאלף אזעזל. בחיי.
  5. כן הא. ואולי יברח לך איזה ניצוץ מהמגעים של המצבר ועם עוד טיפה של מזל גם תפוצץ את התחנה. ידידי לך תתדלק בתחנה אחרת.
  6. אין מה לעשות. לרמות את חוקי הפיזיקה אי אפשר, בדיוק כמו עם כל המערכות העזר האלקטרוניות למיניהן (esp, abs...) מה גם שהמבחנים של ncap בודקים עמידות של רכב בהתנגשות חזיתית (ועוד) בקיר. מה שרואים בסירטונים הם מבחנים של התנגשות חזיתית של 2 רכבים שבהם עוצמת הפגיע לפחות מוכפלת. בכל אופן לעולם הרכב הגדול והכבד יותר יפגע פחות בגלל המסה היותר גדולה ונגזר מכך כוח ההתמדה הגדול יותר. אני נוהג בסוזוקי באלנו ואני מפחד לחשוב איך היה נראה מבחן ריסוק של הסוזוקי שלי מול איזה אאודי q7 או S קלאס. מפחיד
  7. האיש צודק בקשר לנמלים ולממסרים. היה לי בדיוק אותה בעיה רק שאצלי הלך הממסר של המחשב מנוע. אם אני לא טועה ברגע שתפתח את הקופסא של הפיוזים ליד כל ממסר רשום פחות או יותר למה הוא משמש. החשמלאי הסביר לי שבממסרים יש איזשהו חומר שהוא דומה לדבש ומושך את הנמלים..
×
×
  • תוכן חדש...