-
הודעות
157 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי evgest
-
פילטר (טורבו) חשמלי זה עובד? פרטים בפנים
evgest פרסם הודעה בנושא של Uno1.4 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
עובד גם עובד. כמו המאווררים הקטנים שהיו מבריגים לדשבורד פעם -
מצטער לאכזב אותך אבל מנסיון אישי אתה יכול לדבר ללמפה. גם אני קיבלתי קנס כאשר חניתי על "מדרכה" מתחת לבית. כאשר ידוע ומוכר גם לעיריה שיש מצוקת חניה ואני בעל תו חניה כדת וכדין. בפועל החניה על מדרכה הייתה חניה על הגישה לחלקה האחורי של המכולת השכונתית (שביל זה אכן נחתך ע"י מעבר הולכי רגל כלשהו) ולא לא חסמתי לא את המעבר של הולכי הרגל וגם לא את המעבר של שום משאית שהייתה אולי רוצה לעבור כדי לפרוק סחורה או משהו. בכל אופן ניסיתי לבטל אבל כמו שכבר אמרתי אתה יכול לדבר ללמפה. הסיפורים של מעניינים להם את הב**צ*ם. מה שכן, אם אתה רוצה למשוך את מועד תשלום הקנס אז שלח מכתב ערעור ותקבל הארכה לתשלום אוטומאטית. בהצלחה אגב, גם לי זה היה הדוח חניה הראשון שלי ואני נוהג כבר 7 שנים
-
אני מודע לזה שאני עלול לחטוף בראש על התגובה שאני רושם אבל אני מחליט לקחת את חופש הביטוי שלי בעניין לגבי הבחור בסרטון.. אם (ותסלחו לי על הביטוי) הצואה האנושית הזה היה נהרג היו מאשימים את המשטרה הרי ברור שהם אשמים הוא הרי רק נבהל בתומו כי רדפו אחריו המון שוטרים מפחידים. ובלי קשר אליו יצא לי להיתקל בצורה לא נעימה עם רוכב טרקטורון דווקא באיזור אשקלון והתגובות פה הזכירו לי את האירוע הבא: הייתי בצבא ואני והפלוגה שלי טווחנו בשטחי האש של בסיס ניצנים ,בשטח פתוח לא במטווחים, תוך כדי תרגיל חוליה של 4 חברה נכנס טרקטורון בדיונה ממש בין ה ג"ג ,כמובן שחדלנו מיד, ונוסע לכיווננו. ניגשתי אליו בשיא האדיבות כדי להסביר לו שהוא היה ממש קרוב ללחטוף כדור בתחת והסברתי לו איך לצאת מהשטח וביקשתי ממנו להתפנות משם (ממש במילים האלה) לא עברו יותר מ 2 רגעים כאשר הוא מתחיל לצעוק עליי ולקלל אותי שמי אני בכלל שאגיד לו איפה לנסוע ואיפה לא... אני תוך כדי סיננתי בין השיניים שזאת תהיה בעיה שלו אם הוא יפגע מהאש והסתובבתי, אז הוא קם ומוציא עליי סכין תוך כדי איומים וקללות שונות (להזכירכם הייתי חייל) אני באיזשהו אינסטינקט מרים את הנשק ומכניס מחסנית (קיבלתי על זה בראש אחר כך) ואז חבר שלו המורכב צעק עליו משהו בסגנון "סע סע יא דפוק" והם כמובן ברחו. הסיפור פה לא בא להראות שאני גיבור על ילדים בני 18 על טרקטורון אבל לצערי ויסלחו לי כל אלה שנעלבים בשם כולם אבל זה הרושם שקיבלתי אז והמשכתי לקבל מסוג האנשים שרוכבים על הכלים האלה. אני באמת ובתמים מנסה להבין מה עובר לבנאדם בראש באותו שבריר שניה שאומר לו תברח גבר.. יהיה בסדר. שוחחתי על זה עם אבא שלי היום ממש במקרה בהקשר של אותה תאונה שהייתה בכפר סבא כתוצאה ממרדף משטרתי וחריגה מסמכות של מתנדבים וכו' כו'. ככה נראית תרבות הנהיגה בארץ שלנו ככה נראה החינוך בארץ שלנו וככה נראית המדינה שלנו. מזל שיש עוד צדיקים בסדום, ההרגשה שלי היא שפשוט הם פוחתים מדור לדור. בברכה, וסליחה במידה ומישהו נעלב מאילו מהדברים שנאמרו פה. evgest
-
לא רואה איך זה מעיד על ידע מוטורי נחות בארצנו אבל בהחלט השתעשעתי מהסרטון.. אם מקדימה יש סמל אחד ומאחורה רשום משהו אחר אז כנראה הרכיבו אותו מ 2 רכבים ממש קומבינה מגבעת חלפון איזה שטויות המשטרה לא הכי טובה בליצור לעצמה תדמית לא אידיוטית
-
במילה אחת. כן
-
לפני חודש הייתי בדיוק במצב שלך. חכה לביטוח ותתקדם הלאה. אין טעם לדון בזה יותר מדי.. כמו שכולם אומרים העיקר אתה בסדר. אגב גם שלי הייתה לבנה. ועד היום כבר חודש ושבוע אחרי כל פעם שאני רואה איביזה לבנה עוברת לידי בכביש אני מרגיש צביטה בלב. מעצבן אבל זה החיים ויש לא מעט חלאות שזאת הפרנסה שלהם. שיבושם להם אני אומר.
-
במידה ואין לך שימושים חריגים ברכב ואין לך צורך בתא מטען (כי פשוט כמעט ואין בה אחד כזה) לדעתי זה רכב נהדר. חבר קרוב שלי קיבל את הרכב לפני כשבועיים ויצא לנו לבלות 5 חברים פלוס ציוד בנסיעה לצפון (כן היה צפוף ולא ראו כלום דרך החלון האחרוי) אבל הרכב חזק למדי נוח מאוד ושקט. מנותק לחלוטין מכל מה שקורה על פני הכביש הן בתחושת ההגה והן בבלמים. התנהגות צפויה ובטוחה מאוד. עם נטיה חזקה לתת היגוי. (אולי בגלל הצמיגים הירוקים). סך הכל הייתי מאוד ממליץ על הרכב. מה גם שלמיטב הבנתי הוא אמור להימכר בכ 130 אלף שקלים. במידה ואכן כך הדבר לדעתי זה מחיר מאוד אטרקטיבי לעומת החבילה שאתה מקבל. מבחינת צריכת הדלק אותה נסיעה לצפון הסתכמה סך הכל ב כ 600 ק"מ עם צריכת דלק של 5.6 ליטר ל 100 ק"מ. אני מזכיר שהרכב היה עמוס ב 5 גברים לא קטנים פלוס כל הציוד שלנו. ולא ננהג בצורה חסכונית לחלוטין. בשימוש סביר של נסיעות לעבודה ונהיגה רגועה צריכת הדלק מגיעה ליותר מ 20 ק"מ לליטר. מקווה שעזרתי. בהצלחה!
-
אני לא נוהג להגיב בצורה הזו. אבל רוב התגובות בשרשור הזה ממש מצחיקות אותי
-
מודה לכולם על הדעות. מקווה לטוב, אעדכן כשיהיו התפתחויות. צום קל וגמר חתימה טובה לכולם. יבגני
-
כשאין ברכב כלום אז אין סיבה שמשהו יתקלקל. וברצינות עכשיו לכל צד של המטבע יש את היתרונות שלו. ככה שסקרים או לא בסופו של דבר אני חושב שזה עניין של העדפה אישית.
-
הייתי רוצה לחיות באשליה.. אז לא הייתי מודאג. הבעיה היא שהמציאות מכוערת מדי ואני יותר מדי קרוב אליה. ואם נעזוב את עניין האשליות בצד שניה ונחשוב שהייתי מוכר את הרכב כפרטי (או בטרייד אין) לא הייתי מקבל פחות כי קניתי במבצע אולי פחות ממחירון אבל הרי חברות הביטוח לא אמורות לעבוד לפי מחירון? ולא לפי מצב השוב ומצב הרוח שלהן?. בכל אופן ישה אני מודה על דעתך הכנה אבל אני סך הכל רוצה לדעת אם מישהו יודע מה הקריטריונים לחישוב הסכום הזה. והדבר הכי קרוב ששמעתי זה מחירון לוי יצחק ומצב הרכב. הבעיה שלי היא שהמשפט האחרון כל כך פתוח לפרשנות שזה כואב כבר.
-
משמח זה לא. הייתי רוצה לראות אותך. speedsecret על פניו באמת שאין על מה, הרכב היה נעול בקו ראיה מהחלון שלי(למרות שלא שמעתי כלום) וממוגן על פי הדרישות שלהם ועם אישורים מרדיו מילנו על ההתקנות. אבל ככל שאני קורא יותר דברים באינטרנט בכל מיני מקומות וכל מיני מאמרים התמונה שמצטיירת לי של הסצנה הזאת של "חברת ביטוח מול המבטוח" נראת לי יותר ויותר שחורה. מקווה שבאמת הכל יסתדר לטובה. alonjp למה התכוונת כשרשמת "הם יבססו את המחירון על בסיס העלות בפועל" ? אתה רוצה להגיד שהם יגידו שהמחירון הוא 97 כביכול כמו שקניתי? ומהמחיר הזה הם מחשבים ירידת ערך? מי הכתיר אותם ללוי יצחק? וכמובן שאעדכן ברגע שיהיו התפתחיות , בכל אופן זה יקח זמן בגלל החגים ופרק הזמן הארוך גם ככה שהם משריינים לעצמם. (30 ימי עסקים) מה שבחישוב גס הולך לכיוון ה 6 שבועות פלוס יש חגים באמצע...
-
לצערי לא. כשאתה אומר מה הסיכויים מסתבר שהם גדלים... אמיר, על מה הם יכולים לטעון לרשלנות לצורך דוגמא? והרי גם אם הייתי מרושל ואני לא הביטוח לא אמור לכסות אותי גם אני לוקח את הרכב ומדרדר אותו מצוק?
-
הסיפור הוא כזה, ביום שלישי שעבר קמתי בבוקר כרגיל בדרכי לעבודה וכשירדתי למטה לחניה הפלא ופלא הרכב נעלם. הרכב הוא סיאט איביזה ספורט ידני 1600 מחודש דצמבר על הכביש. אני כמו רבים אחרים קניתי את הרכב בסכום שמתקרב ל 97 אלף שקל. יש לציין שלא רכשתי בזמן אחד מהמבצעים של סיאט אבל זכיתי להנחה בכל אופן מסיבות אחרות. השבוע סיימתי עם כל הבירוקרטיה שקשורה בגניבת רכב והעלתי את השאלה לסוכנת שמטפלת בתיק הזה. איך מחושב גובה ההחזר. כמובן שתשובה לא קיבלתי. הדבר היחיד שהיא הראתה לי זה שהמחירות הוא 88 וזה מתייחס לתחילת השנה (כלומר ינואר) לפי מיטב הבנתי לפי לוי יצחק, כל חודש שהרכב לא נמצא על הכביש מגיע תוספת של 800 ש"ח וזה גם רשום באותיות הקטנות שלהמחירון. מה שמגיע לסכום של 96800. עניין נוסף, מי שמכיר מנסיונו האישי, ברגע שנגנב רכב חדש או חדש יחסית או יקר באופו כללי מתייצב אצלך חוקר פרטי מטעם חברת הביטוח . מן הסתם לא היה לי שום אינטרס להסתיר שום מידע ואחת השאלות של החוקר היתה כמה עלה לי הרכב אז כמובן שעניתי לו (האם שגיתי?) כמו כן הוא ביקר העתק של החשבונית וקיבלת אותה. הייתי שמח לשמוע מכם שחוו את החויה הלא הנעימה הזאת של רכב שנגנב ואולי לקבל איזשהו מושג על השאלה הזאת שמסתובבת לי בראש. החשש שלי פה הוא בנוסף לנזק שכבר נגרם לי (אני בן 23 וחצי) כי לא קיבלתי רכב חליפי בגלל שהחברה החיצונית שמספקת רכבים לא נותנת לנהגים צעירים רכב חליפי. אני גם הולך להפסיד פה סכום גדול מאוד של כסף. בקיצור אני על גבול התסכול.. ההתעסקות היא מול חברת ביטוח גדולה באופן ישיר ללא סוכן וזה שווה ערך ללדבר ללמפה. אף אחד לא יודע שום דבר ולא מוכן להגיד מילה לא במקום שלא יגידו חלילה שפיזר הבטחות. אשמח לכל עצה דעה ועזרה. יבגני
-
הייתי קונה
-
מצמד גבוה בסיאט איביזה 2011 או שזה רק אני?
evgest פרסם הודעה בנושא של evgest בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה רון. עכשיו אני באמת יכול להיות שקט. -
מצמד גבוה בסיאט איביזה 2011 או שזה רק אני?
evgest פרסם הודעה בנושא של evgest בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה, אבל אם כך איך אדע בעתיד שהמצמד שחוק? -
בתור בעל בלנו לשעבר. לא יודע איך לא חשבתי על זה. מוסיף המון. נראה מעולה כל הכבוד על ההשקעה!
-
אני יודע שכאשר נקודת החיבור בתנועת המצמד נמצאת גבוהה זה מעיד על מצמד שקרוב לסיום חייו. תקנו אותי אם אני טועה. העניין הוא שזה רכב ידני ראשון שלי ואין לי ממש נקודת השוואה. אולי אני רק פרנואיד אבל בכל אופן אשמח להסבר בעניין. וכמו כן האם יכולה להיות סיבה אחרת שבעקבותיה ההפרדה נמצאת באמצע פחות או יותר של כלל תנועת הדוושה? תודה מראש לעוזרים.
-
אני לא מבין. אז הנהג של הרכב לא בסדר? או האופנוען שנסע במקביל אליו
-
רעידות קלות בהגה בכביש בין עירוני - סיאט איביזה 2010
evgest פרסם הודעה בנושא של evgest בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני מסכים איתך בעניין הכיוון פרונט אבל במידה והג'אנט אכן קיבל מכה אז גם לא הגיוני שזה קורה לסירוגין. בדקתי לחץ אויר היה גבוה הורקתי ל32 מקדימה ו30 מאחורה. ככה המליצו לי בסוכנות בזמן המסירה. הוא היה על 35 קדימה ו 34 אחורה. אין שום שינוי בעקבות זה. ישר כשיצאתי אחרי שבדקתי לחץ אויר והכל אותו דבר נסעתי ב 531 שעוקף את כפר סבא וזה כביש יחסית חדש כיוון אחד רוב הדרך יש רעידות קלות וכיוון חזור אין. בכלל. בקיצור ממש ממש משונה -
רעידות קלות בהגה בכביש בין עירוני - סיאט איביזה 2010
evgest פרסם הודעה בנושא של evgest בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על העזרה הזריזה. אבדוק שוב לחץ אויר בצמיגים בהזדמנות הראשונה. בינתיים אשמח לשמוע ממומחים ומבעלי רכבים זהים דעות נוספות. -
רעידות קלות בהגה בכביש בין עירוני - סיאט איביזה 2010
evgest פרסם הודעה בנושא של evgest בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה מה שעלה לי לראש אבל יכול להיות שההגה כל כך רגיש לזה? -
רעידות קלות בהגה בכביש בין עירוני - סיאט איביזה 2010
evgest פרסם הודעה בנושא של evgest בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
איילון אין בכלל רעידות גם לא צפונה מ 100 קמש כביש 5 מסגולה עד הירידה לאיילון יש רעידות כביש 4 באמצע הדרך מרעננה צפון לכיוון מורשה יש לסירוגין -
רעידות קלות בהגה בכביש בין עירוני - סיאט איביזה 2010
evgest פרסם הודעה בנושא של evgest בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה. לא עושים איזון גלגלים במפעל. הרכב מגיע בכל זאת עם חישוקים קלים מקוריים. ועוד שאלה. אני צריך לעשות את זה על חשבוני? הרכב חדש לגמרי. המוסך לא יכול לעשות את זה? ודבר אחרון, אז איך אפשר להסביר את את זה שזה לא מופיע בכל כביש שבו אני נוסע ורק בחלק?
