Jump to content

evgest

  • הודעות

    157
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי evgest

  1. איזה משמעות? באחד מיסב הלחץ דוחף כדי להפריד והשני מושך כדי להפריד. כל אחר עם השיקולים ההנדסיים שלו. עובד בדיוק אותו הדבר.
  2. דבר ראשון קשה לי נורא להאמין שתוכל להוריד ראשים מבלי להוריד מנוע. שנית, איך אתה יודע בוודאות באיזה ראש הבעיה?
  3. אני לא הבנתי אז מי כן יודע לנהוג?
  4. +1 ל 1600. לא רואה הצדקה למנוע הגדול יותר מבחינת עלות הרכב העלות אגרה שקופצת והצריכת דלק שעולה. ה 1600 מספק מספיק כח להתנהלות יומיומית ללא הרגשה של מחסור.
  5. מטבע הדברים אם הגיר שונה בדרך כלל גם הדיפרנציאל שונה. העברת הכח היא אחרת וכו'... חלקים שונים מתוכננים שונה ובנויים לעמוד בעומסים שונים. הדיפרנציאל של הגיר שישה הילוכים שצמוד לבוסו הן ב 2.5 , 3.0 ו 3.2 הוא זהה למיטב ידיעתי. ומה לעשות המומנט של ה 3.2 קצת גדול עליו בנקודות קיצון. עם הזמן מתפתחים סדקים מיקרוסקופיים בחומר ובסופו של עניין הוא מתנפץ. את המעטפת של הדיפרנציאל הוא מפוצץ תמיד, לפעמים הוא גם חודר את הקייס של הגיר ואז המצב קצת פחות טוב. אבל אין חוקיות בזה.
  6. אני אומר שתקרא שוב את מה שהוא רשם. אגב, מי שרוצה לקנות עונדה יכול לקנות עונדה.. יש אפילו עם דורבו רוצחתתתת
  7. כל גיר אחרי כמה מאות אלפי קילומטרים צריך שיפוץ. אז קרא שוב את הפסקה השניה של falou. עריכה: מעט מאוד עד כדי כלום דברים מחזיקים מאות אלפי קילומטרים ללא שיפוץ ברכבים כאלה(ולאו דווקא הכוונה באלפא)
  8. זה נתון של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה? אולי רצית להגיד שחולה ההגה הממוצע תמיד יעדיף תיבה ידנית ולכן הם אלה שמשלמים את המחירים הגבוהים על הרכבים שהם רוצים. זה סיפור אחר לגמרי
  9. RK כל השרשור הזה מהותו שיגולי מוח. כל פעם מחדש אנשים מתפלאים למה דברים כאלה או אחרים המחליפים ידיים במחירים כאלה ואחרים, בכל שוק תן וקח כזה או אחר יש את הממוצע ואת החציון ועד דברים שלא באמת מעניינים לשורה התחתונה. כמו שכבר נאמר פה ולא פעם הכל מתנקז למשא ומתן בין הקונה למוכר וכל אחד עם שיקוליו שלו... המוצר עצמו (ה 166) שולי לחלוטין. גם אני לאחרונה נפרדתי מה 147 שלי ובמחיר שהוא יותר מכפול ממחירון. לא, לא עכשיו הכפיים.. עוד מעט. ממש לא יצאתי ברווח מהסיפור הזה שלא נטעה, הרכב היה מושקע באינספור שעות חלקים ואהבה ועל כן היה שווה כל שקל ושקל. והקונה - שאם יראה את השרשור וירצה לחזק אותי יבוא וישתף את הצד שלו. בעיניי הוא קיבל רכב יותר ממדהים שמתוחזק ברמה הכי גבוהה שניתן עם תוספות שלא מתאימות לכל אחד ובמחיר שהוא כחצי ממה שהוא שווה בחלקים. אז אף אחד לא חזיר ומי שלא מתאים לו יכול ללכת ולצחוק, אבל בצד. וכל זה נכון לגבי אלפא לנצ'יה S2K ועוד ועוד עוד...
  10. לא טעית אבל אם זכרוני אינו מטעה אותי ההגה בבראבו חשמלי. אז המקסימום ש"דולף" שם זה קצת גריז שברח בגלל גומיה קרועה.. לא סיפור גדול אם לא תזניח את זה ואז כל המסרק ילך לפח
  11. קח את זה בהומור.. פחות בנסיבות של אתמול אבל באופן כללי. אני עדיין מנסה להיזכר בתקרית שממנה והלאה החלטתי שאני שם ז** אחד גדול על כל שוטר ומתנדב. כל מפגש איתם מרגיש כמו עלבון לאינטליגנציה שלי..
  12. איך מתמודדים מכלולי ההנעה עם תוספת כזאת? גיר ,ציריות, דרייבשאפט? תוספת של כמעט 70 אחוז בהספק זה לא משהו שהיצרן מתכנן עליו במכלולים מסביב
  13. אם אתה רוצה באמת להנות ממנה הייתי מחפש את ה 2 ליטר הידנית (ולדעתי יש אחת ממש שמורה ביד 2) אתה מקבל מנוע חזק ואת כל האיבזור. מה שכן צריך לבדוק זה כמה שמן הוא אוכל (כי הוא אוכל) פה ליטר ל 4000 ק"מ יהיה טוב ויש גם יוצאים מן הכלל לכל קצה. האם הוחלפו משולשים (עליונים ותחתונים) ומתי נעשה לרכב קלאץ' אם בכלל. והאם כלל החלפה של גלגל תנופה או לא. וטיימינג שלא זול מעבר לכך הרכב מתגמל ויותר מכך אבל אני לא באמת אובייקטיבי. לא מזמן מכרתי אחת כזאת עם קצת חמוצים בפנים ואני בלב שלם אומר שמכל הרכבים שהיו לי מגרמניות צרפתיות ויפניות לא נהניתי ככה משום רכב עם כל ה"חסרונות" שבו.
  14. מוסך הציר. אבי איש מקצוע בחסד. פתר לי בעיה שרבים וטובים לא הצליחו למצוא. ממליץ ממליץ ושוב ממליץ
  15. אם כבר אז הראביט עם המנוע מאחור
  16. קל וחומר ממורשה אל תצפה לכלום. כל החלפה או שיפוץ של חלק מתלה קדמי או היגוי מחייבת לכל הפחות בדיקת פרונט לאו דווקא תמיד יש צורך לכוון. עם זאת אחת לכמה זמן לא מזין לבצע בדיקה וכיוון של פרונט. (כמובן תלוי באופי הנסיעות) אני נוהג אגרסיבי יחסית לא מעט. לכן מעדיף לעשות פעם בשנה-+ לכל רכב שהיה לי
  17. הוא בונה את המתח. גש לכיוון פרונט. אם לא עשו לך כיוון אחרי החלפת מסרק זה חוסר מקצועיות ברמה גבוהה מאוד.
  18. פיילוט ספורט שלוש בפחות מ800 לצמיג? עכשיו אני לוקח 8 איפה?
  19. לא בדיוק. שלי 215 שלו 225. ואת השרשור שלו קראתי היטב. מצאתי צמיגיה אחת שבה רוצים קרוב ל 1200 לצמיג אחד של פיילוט ספורט 3 שמבחינתי הוא פייבוריט אבל לא במחיר כזה
  20. הבעיה העיקרית מבחינתי היא שהרכב חופר בהילוך שני וברטוב גם בשלישי. או שהצמיג יבש (ועל כך רשמתי בשר יבש ) או שהוא פשוט לא מספיק טוב הרכב סטנדרטי לגמרי למעו הסר ספק
  21. כרגע מתגלגלת על גודייר F1 אסימטריק goodyear f1 asymmetric לא צמיג רע בפני עצמו אבל כבר לא צעיר שבוע 12 של 2013 ואמנם עם המון בשר אבל בשר יבש. מחפש צמיג יותר אוחז והתקציב הוא עד 800 לצמיג, לא רועש מדי ואחיזה אחיזה אחיזה (גם בגשם). אשמח לשמוע רשמים אמיתיים על דגמים והמלצות קונקרטיות (גם לצמיגיה בפרטי) באיזור השרון - ת"א..
  22. אפשר לבחור את סוג העור אבל אני לא בטוח לגבי מגוון של טקסטורות.. רוב העורות דווקא מחוספסים (יותר או פחות) עם הזמן פשוט סופגים לכלוך ושמנים מהידיים ונהיים מבריקים (תחשוב על נעלי צבא חדשות לעומת משומשות לדוגמא)
  23. מנוע 2000 שחכתי לציין ולא מצליח לערוך..
  24. וביתר פירוט: הרכב נקנה לפני שנה למטרות פרוייקט מתמשך. ונמכר בגלל חוסר זמן לפינישים. 122000 ק"מ אני יד 03. בשנה האחרונה : בולמים קוני צהוב + קפיצי הנמכה של mad חדשים כמובן. כל הסלון הקדמי של GT 2008 עברה הסבה מלאה לגיר ידני כלומר גיר וכל מכלוליו מפירוק קלאץ' ומשאבות וגלגל תנופה חדשים. משולשים עליונים חדשים ריפוד גג חדש ועוד מיני חלקי פלסטיק פנימיים כאלה ואחרים. מעבר לכך קיימת היסטוריית טיפולים מלאה. מיומו הראשון במוסך המרכזי ולאחר מכן לסרוגין אצלך מיכאל וגאוטואיטליה. הרכב ימכר עם טסט לשנה (כבר שולם - בפועל נגמר בסוף נובמבר) ולאחר טיפול. המחיר שאני דורש הוא 25 והוא לא למיקוח. ההשקעה בשנה הזאת קרוב לכפולה. וזאת הגברת: אם הגעתם עד כאן אז תתקשרו אפס חמש ארבע - 5875350
  25. נשמע כאילו יש לך מניות אצל לוי יצחק.. רוצה לתבוע אותי על דיבה? כל מה שניסיתי להגיד זה שלא בדקתי במחירון שלו, וההשוואה שעשיתי הייתי באופן יחסי. אם תסתכל על ההפרשים בין 2010ב ל 2011 וכו. תמיר את זה לאחוזים ואז תלך אחורה ל 2008 עם תוספת של הק"מ הנמוך הרי תגיע לאותם המספרים של 60+- עליהם דיברתי. לעניין התאונות או גניבות או כל קשקוש כזה זה, לחלוטין סוטה מהנושא. אבל אם כבר התחלת אני אוסיף: זה רכב נישה ספורטיבי. כל קשר בינו לבין מחירון רשמי כזה או אחר הוא דק עד דק מאוד. אני יכול להגיד לך שב 147 שלי השקעתי בשנה האחרונה פי 4 ממחיר הקניה שלה. לכל אדם נורמטיבי זה יראה תלוש מהמציאות. ברור לי שלא אמכור אותה (ולא שאני רוצה) בסכום שמתקרב לזה אבל מבחינתי זה שווה ערך ללקנות רכב כמו הפונטו הזאת במחיר שכביכול גבוהה ממחיר המחירון. שנינו בשום מצב של אובדן הרכב לא נקבל את גובה ההשקעה בחזרה. בעניין המכירה זה אחרת ואל תתלהם
×
×
  • תוכן חדש...