Jump to content

evgest

  • הודעות

    157
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי evgest

  1. אם נחזור רגע ונתייחס לעניין עליו דובר בהתחלה, ההגיון אומר שהרכב לא אמור לעלות יותר מ 60+- אלף. (דעתי האישית כן?) 2010 במחירון של יד 2 (לא יודע על כבודו לוי יצחק) בין 70-75 כאשר הגיוני שנמכרת באזור 80 כאשר הנתונים סטנדרטיים ו ב 110 כמו שאמר עמיקם אבל פה מדובר על מקרה מאוד יוצא דופן (קיט + שלל תוספות שיש רק לאותה אחת ויחידה). אילן היוחסין אגב לחלוטין לא רלוונטי למחיר הרכב אלא אם מדובר על מכר כזה או אחר. מן הסתם אם אקנה אלפא מRK לדוגמא אני אשמח לשלם יותר כי אני יודע איך הוא מטפל ברכבים שלו. אבל את אדון מוכר הפונטו אני לא מכיר אולי ממפגש כזה או אחר מקסימום ולכן גם אם הוא יועץ אוטו או יועץ של אני לא יודע מה זה לא מצדיק לנפח מחירים גם אם יש אחת כזאת במזרח התיכון.
  2. החל מ 30 וקצת אלף דולר. ועד מחיר של מאזדה 3 בישראל. פות"ש תתחדש ותהנה
  3. טיפול כזה אמור להיגמר בשעה שעה וחצי עם מכונאי סופר פדנט ואיטי. עלות החלפת מסנן אויר למזגן יקרה להחריד עבור חתיכת פילטר קרטון שיושב מאחורי תא הכפפות ככל הנראה. גם החלפת נוזל קירור יקרה להחריד. פעולה שלכל היותר לוקחת רבע שעה כולל להעלות ולהוריד רכב מליפט לא אמורה לעלות 200 ש"ח כולל מעמ לפני חומרים. ואיפה מסנן אויר למנוע? איזה מין מוסך יבואן זה?!
  4. XV 1600 שלושה חודשים. 4000 ק"מ עד כה ואחרי מתיחת הפנים. רעשי רוח לא מפריעים עד 140+ מנוע לא נשמע בכלל עד 4500 סלד + מסגרת לדלתות יש ועוד איך ואיך אפשר שלא לשים לב לזה אחרי שנתיים בעלות על רכב. אגב צריכת הדלק בכלל לא באיזור ה 12-13 ק"מ לליטר בעירת אולי 12-13 ליטר ל 100 ק"מ ב 2000 סמ"ק אצלנו 70% נסיעה בין עירונית בכביש 6 והצריכה לפי המחשב רכב היא 11-12 ק"מ לליטר. ז"א כ 9 ליטר ל 100 ק"מ. אגב שטח, היינו בטיול של מאורגן של סובארו במדבר יהודה באיזור מנזר מעלה אדומים ומנזר מרבסא והרכב אותי אישית מאוד הפפתיע ביכולות במיוחד עם 3 אנשים ברכב הפרייבט 4*4 הזה לא רואה בעיניים . עוד דבר אחרון: לגבי מנוע 1600 או 2000 קרוב ל 20 אלף שקל הבדל + אגרת רישוי יקרה יותר וצריכת דלק גבוהה יותר כמובן הכל לרעת ה 2000. לי אישית לא חסר כוח ואני מתנייד יום יום באלפא 147 2.0 .חד משמעית ממליץ על ה 1600. בעיניי הדיל האטרקטיבי ביותר בשוק החדשות היום לרכבי 4*4 רכים בהצלחה בבחירה!
  5. יש עכשיו 2 סטישן למכירה באופן מפתיע. אחת TBI ידנית אפורה ועוד אחת לבנה 2.2 סלספיד לבנה נדירה מאוד בארץ. ב 159 הייתי מעדיף גיר ידני בכל מצב אם זו אופציה מבחינתך. סלספיד או בשמו השני זבלספיד זאת מערכת בלשון המעטה לא מהמוצלחות בשוק. אבל דווקא ב 159 היא דיי אמינה (בשביל אלפא) אבל סביר שתחליף קלאץ' כל 50 אלף קילומטר - לא זול בלשון המעטה מעבר לזה רכב מדהים (במיוחד הסטיישן)
  6. אני חושב שזה ממסר ולא פיוז או שזה גם וגם אני לא זוכר בדיוק מקווה שאני לא מטעה סתם אבל כדאי לבדוק עריכה: שווה לבדוק את החיבורי חשמל של המדחס עצמו כי הם די חשופים וכמו כן יכול להיות מצב שאין גז במערכת והמדחס לא נכנס לעבודה כאמצעי הגנה עליו
  7. האמת שלא, פשוט ללכת לחנות חלפים ולבקש חיישן אורות רוורס? אני לא יודע אם צריך מק"ט או לא... יבגני
  8. טוב חברים קודם כל המון תודה על העזרה וההנחיה!! אכן החיישן הוא האשם נבדק גם החיווט ונראה שאין בעיה שם כמו שציפיתי. עכשיו רק נשאר להזמין אחד חדש ולהחליף. אז עוד 2 שאלות לי 1. מצאתי את החיישן הזה באיביי האם הוא מתאים והאם יש אחר יותר מומלץ? 2. באיזה מומנט אני סוגר את ההברגה כאשר אחליף? תודה, יבגני
  9. מודה לכם מאוד על ההסבר! אעדכן מחר יבגני
  10. איציק דוגה רבה על ההסבר! רק לסגור לי פינה אחרונה, אני בודק את המתח בלי לנתק כלום? בנקודת הכניסה של החוטים למחבר? יבגני
  11. הפיוז נבדק והוא תקין אז לא נשארו עוד אופציות. רק כדי להיות בטוח האם זה החיישן? (bמצא מתחת לתיבת האויר) *תמונה מצורפת
  12. שלום חברים, כמו שרשמתי בכותרת באורות לא נדלקים בשני הצדדים, את המנורות בדקתי ואיתן הכל בסדר. לאן אני ממשיך מכאן כדי לאתר את הבעיה? לא בדקתי פיוזים כי לא תיארתי לעצמי שיש פיוז שאחראי על שני מנורות. אם אני צודק אז אני צריך לאתר את היוניט ששולט בזה אני רק לא בטוח איך הוא אמור להיראות ואיפה בדיוק לחפש אותו. אשמח לכל הכוונה, יבגני
  13. היי חברים, עוזר לאבא של חבר טוב למכור רכב... מדובר על פוקוס 2008 יד שניה, ראשונה ליסינג 123K קילומטר נקנה עם בערך 100+ לפני שנתיים-+. ב120 עברה טיפול גדול כולל טיימינג ורביעיה של צמיגים חדשים. הרכב הוא אחד משלושה בבית ונמכר כי לא נעשה בו כמעט שימוש והחבר עוזב ללמוד בירושלים. הרכב כרגע אצלי והוא במצב באמת טוב. נמצא בכפר סבא וזמין ברוב שעות היום אם אני לא עונה אז אני בלימודים, תשיאור הודעה ואחזור. משוקלל לוי יצחק סביבות 48 ויד 2 בסביבות 42 מחיר ממוצע הוגן לחלוטין. המחיר המפורסם ביד 2 הוא 45 מוכן להתגמש במיוחד לחברי פורום. שאלות פניות טענות ומענות 0545- שמונה מאות שבעים וחמש- 350 יבגני
  14. תודה על הקישור אבל מה זה האתר הזה? ובאיזה קטע הבחורצ'יק הזה מקבל כל כך הרבה רכבי יוקרה למבחן? אני לא רואה את אוטו או וואלה רכב או מדור הרכב של ידיעות בוחנים את הרכבים האלה מה קורה פה@?
  15. Idan 192 התאוריה שלך הייתה הגיונית אם הייתי אישה היסטרית שנבהלה ממקרה בודד העניין הוא שזה קרה כבר כמה פעמים ובמקוומת שונים ככה ששיפוע אספלט (אלא אם כן סוללים בארץ בשיפוע) לא תופס. misterb תודה על הפרגון , משתדל להבין כמה שיותר.... כנראה שניאלץ לחכות לצאת הצום שמישהו יזרוק כיוון חקירה חדש.
  16. חבר'ה תודה על התגובות אבל כנראה שאתם לא קוראים את מה שאני מסביר עד הסוף. הוואי והתופעה הייתה torque steering יצא לי לנהוג בכמה רכבים חזקים בחיי וזה רחוק מהמקרה. מה שאתם מדברים עליו מכונה בארץ "לחימת הגה".. אצלי אין שום לחימת הגה ושום עניינים. יש פרפור גלגלים וגלישה של הפרונט ימינה (בעוד ההגה נשאר ישר) אגב tzvipper הרכב הוא 1.4 אם מה שנשאר מאותם 75 סוסים.. ואגב torque steering http://www.youtube.com/watch?v=pCaOQVCcysE דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. ועוד אחד בדקה 2:50... משעשע למדי http://www.youtube.com/watch?v=53pjVf_bp-4 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
  17. לחץ האויר בהם תקין (נבדק לפני שבוע) מה גם שעשיתי כיוון פרונט לפני כחודש. הצמיגים זהים של גודייר ושניהם מתחילת 2012 או סוף 2011 מאותו השבוע. אבדוק את עניין הבלימה. אשמח לשמוע עוד כיוונים לחקירה העניין הוא שאין משיכה של ההגה. פיזית כל הפרונט נע ימינה כאילו מושכים אותו לשם
  18. היי חברים, מדובר על פיג'ו 206 ידנית שנת 2004 הסיטואציה שמתרחשת היא כזו: ביציאה מרמזור בשילוב של יותר מדי גז ( ) והרמת קלאץ' מהירה מדי כל החלק הקדמי של האוטו פשוט מחליק ימינה. יש למישהו מושג למה זה קורה? אין לי אפילו כיוון של מחשבה
  19. קרה לי בזמנו עם בלנו שלי, החיבור של הידית הוא חיבור חלש למדי שנשבר אחרי תקופה כזו או אחרת. פרק את הפלסטיקה מסביב לידית הילוכים ואתה תגיע אליו בסופו של דבר. לא משהו מסובך מדי. זה מה שאני זוכר מאז. זה קרה לפני כ 5 שנים בהצלחה
  20. תודה על הסקירה המצויינת, רק הערה אחת בקשר לזה : זה בסדר שאתה נגד אבל מה עושים כשאתה צריך את זה? אני לא הייתי רוצה לנסוע לצפון ולהרתיח את הבלמים שלי ללא סיבה
  21. evgest

    משענות יד של Armster

    מתוך האתר שלהם... אחת החנויות ששולחות לארץ.. http://www.speeding.co.uk/acatalog/Armster_Centre_Arm_Rests.html#a1417 תבדוק גם אחרים ותשווה מחירים, לא בדקתי את זה. ואם אתה לא נעול על החברה הספציפית הזו אז תנסה את האתר הזה: http://www.micksgarage.ie/interior-car-accessories/arm-rests אני הזמנתי משם לאחרונה משענת יד ל 206 האיכות ממש טובה וההתאמה מושלמת כאילו ככה זה בא מהמפעל. מה גם שהמחיר טיפה יותר זול (ב 190 ש"ח ) והמשלוח בחינם. בהצלחה.
  22. סקירה מעולה! נהניתי לקרוא, במיוחד כי גם אני רכשתי לאחרונה פג'ו 206 מאותו שנתון. ובאופן משעשע גם עם את שלי רכשתי עם קילומטרז' של 89000 +... שלי בצבע תכלת אפור. אשמח להמשיך להתעדכן .
  23. evgest

    מראה קרבי :)

    אדון Carmageddon, באופן כללי אתה עלבון למין האנושי. ובפרט לפי השרשורים שלך אתה נאדם שקרוב לגיל 8 יותר מאשר 28(??), ברמה השכלית כמובן. לנהגים מהסוג שלך צריך לשלול את הידיים ולא את הרישיון . כנראה שאם אפגוש אותך בכביש אוריד את הקסדה מהראש ברמזור הראשון שניעצר בו ואחבוט בה בראשך. סע בזהירות ידיד, כי זה לא רק אתה שם אלא זה עוד אנשים שתיקח איתך ביחד לעולם הבא בבוא היום. אני לא מרבה לכתוב ולהגיב פה אבל באמת שאני לא זוכר מתי כעסתי ככה. ואני אפילו לא מכיר אותך. תודה לאל.
  24. אני כבר לא הכי קונה את עניין הביקוש לחלפים זולים... כמות האיביזות החדשות שאני שומע עליהן רק מפורום זה היא לא הגיונית בעליל(שלי ביניהן) כמה חלפים כבר צריך בזול?! כמות של 5 שפורקו תספיק ל50 לכל הפחות ממש רכב מקולל
  25. אף פעם אין פה 100 אחוז אבל מנסיוני (אותו סיפור עם איביזה) שנגנבה הם שילמו לי הכל עד השקל האחרון למרות שגם אצלי היה רשום בדיוק כמו אצלך. אם המחירון אומר תוספת אין להם ממש מה לעשות את זה. במידה והם מנסים להריץ עליך את שיטת מצליח הידועה לשמצה אתה פונה למפקח על הביטוח בישראל (ככל הנראה מסתבר שבאמת יש מישהו כזה) ולמיטב הבנתי הם מקבלים קנס רציני מאוד. או במילים אחרות זה יעלה להם יותר אז החברות הגדולות לא נוטות להתעסק עם זה. ה 75 אלף שהאוטו של שווה זה הגרעינים שלהם.
×
×
  • תוכן חדש...