-
הודעות
157 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי evgest
-
הדגם המדובר הוא ה SC 1.6 ונמצא כחודש על הכביש. ישנה תופעה ממש מוזרה שלא חוזרת על עצמה בכל כביש יש כבישים שיש את הרעידות ויש כבישים שאין. הרעידות מופיעות בעיקר מעל מהירות של 100 קמ"ש. הרכב הוא חדש עם 900 קילומטרים על השעון. האם יש סיבה לדאגה? או שזה טבעי אם הכביש לא חלק לחלוטין. רק חשוב לציין שהייתה בעיה עם הדיסקים הקדמיים והם הוחלפו כולל הרפידות, הבעיה הייתה אותו הדבר רק הרבה יותר חריף בכל כביש באותה מהירות שציינתי והיה מתחזק בבלימה קלה. בבלימה חזקה לא היה מורגש. אחרי ההחלפה זה עדיין מופיע בצורה ממש מינורית כמו שציינתי בכבישים מסויימים. תודה מראש לעוזרים.
-
יונדאי I20 שלוש דלתות 1.6 ידנית- יד שניה ב110,000
evgest פרסם הודעה בנושא של -רן- בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ציפור הנפש בסדר תודה על הדאגה. רק אומר שאתה יכול להביע את דעתך בצורה קצת יותר מתאימה ואולי בזה לשמש דוגמא למאבדי הפרופורציות למיניהם רק שבמקום זה אתה בוחר בגועל אז בהצלחה עם פרצוף הישראלי המכוער הזה. שיבושם לך ועוד דבר אני חובב רכב מאז שידעתי לדבר וזה לא גורם לי להיות גועלי לאנשים אז תעשה טובה לאנושות ואם אין לך משהו חכם להגיד אז תחסוך -
יונדאי I20 שלוש דלתות 1.6 ידנית- יד שניה ב110,000
evgest פרסם הודעה בנושא של -רן- בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני מתנצל מראש על הציטוט הארוך אבל באמת שלא יכלתי להתאפק. אדון אייל היקר אני בתור חבר בפורום אומנם לא חבר פעיל אבל אחד שנכנס יותר מ 5 פעמים ביום וקורא כמעט כל שירשור באמת שעיצבנה אותי התגובה הילדותית והפוגענית שלך אין לי שום צד בעניין ועדיין. טון הכתיבה שלך מגעיל ולא נעים לאף אחד. תרסן את עצמך הרי המטרה פה היאלא לרדת על אנשים אלא ההפך ככה נראה לי לפחות או ככה הרבה פעמים אנשים פה אומרים. אז אדוני תוריד את עצמך מהעץ הגדול שטיפסת עליו כי אני אם הייתי מנהל הייתי מוריד הודעה כזאת מזמן אלא אם כן עניין הפזם פה בפורום נותן לאנשים מסויימים חסינות גועל נפש. -
מתלבט בין סיאט איביזה לסקודה פאביה (או שבכלל עדיף לשקול משהו אחר?)
evgest פרסם הודעה בנושא של lambomeir בתוך ייעוץ ברכישת רכב
עמדתי בדיוק לפני כמעט אותה השאלה לפני חודש. איביזה פולו או פאביה. וגם אני רציתי פאביה. א. פאביה בנויה על שלדה של פולו קודמת כלומר פחות כוכב בטיחות ב. השירות שקיבלתי מסקודה היה חרא. אין לי מילה אחרת לתאר. אתה יכול לחפש שירשורים שלי ולקרוא על חויית השירות החיובית שלי משם. ג. איביזה יקרה לקניה יחסית לסקודה ד. ביטוח יותר זול באיביזה זה עיקר הדברים לכאן ולכאן. ד"א בסוף קניתי איביזה השירות היה למופת המחיר שקיבלתי היה טוב וכל חויית הקניה בכלל תיזכר אצלי כמשהו חיובי ביותר. בוא נגיד שהם הפתיעו אותי לטובה... ובמיוחד אחרי החוויה בסקודה. -
מה זאת אומרת מבצע סוף שנה? אני אישית בדקתי ואין רכבים כבר במלאי. והמסירות מוערכות לכיוון סוף ינואר.
-
עבדתי בשטיפת מכוניות פעם והגיע מונית בורה משנה כלשהי עם 999999 אלף קילומטר מעבר לזה זה כבר לא ספר אני מניח.
-
עלויות אחזקה פולו 1.4 אוטומט מול פולו 1.2 tsi
evgest פרסם הודעה בנושא של feeling_high בתוך ייעוץ ברכישת רכב
1. אני בררתי יוצא לנהג צעיר 4000 מקיף אין הבדל משמעותי בין הגרסות 2.לשלם אתה צריך כל שנה לעשות אותו תצטרך רק אחרי שנתיים 3.לא יכול עדיין לתת דעה בנושא הזה 4. שנה או 15 אלף אם זיכרוני אינו מטעה אותי 5.פולקסווגן רכב לא מהזולים לאחזקה מצד אחד ב TSI יש לך טורבו שזה כביכול "חלק נוסף שיכול להתקלקל" מצד שני יש לו שרשרת תזמון ככה שלטיימינג לא תצטרך לדאוג ה 1.4 הוא סוס עבודה וותיק ועל הנייר יש לו יותר מוניטין. בפועל רק הזמן יגיד. לא משנה איזה רכב אם אתה קשוב אליו ומקפיד לבצע הכל בזמן ולא חוסך עליו כסף הוא ישרת אותך הרבה זמן וגם ללא בעיות. כמובן שיש יוצאים מהכלל... -
אין בעיה שלא יזמינו. ואגב היצרן לא מכתיב שום דבר כזה. הבזיון מגיע לכיוון אחר. שבקטלוג צבעים קיים הצבע והנציג מכירות לא מסייג ואומר שלא קיים כזה וכזה. ובנוסף באתר של סקודה שבו עדיין לא עידכנו בכלל את הפאביה לדגם החדש גם כן מופיע לבן כחלק מהצבעים ללא כל הגבלות של דגם מנוע או רמת איבזור.
-
סוג בלמים אחרויים בפולו 2010 1.4 ידנית trendline
evgest פרסם הודעה בנושא של evgest בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן בדרך כלל זה הסיפור אבל הבעיה והבלבול שלי נובע מזה שהקטלוג אומר משהו אחד הרכב בתצוגה הוא 2 וראיתי בכביש 1.4 עם בלמי דיסק מאחורה אז מה קורה פה? -
סוג בלמים אחרויים בפולו 2010 1.4 ידנית trendline
evgest פרסם הודעה בנושא של evgest בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מקפיץ. אם מי שהו יודע זה ממש חשוב! תודה. -
רק לידע כללי איזה רכב הם רכשו בסוף?
-
דווקא ממש לא הייתי מבולבל והייתי בסוכנות סקודה מאוד מרכזית. אני עדיין לא מצליח להבין את מה שקרה שם.
-
תודה רבה. אז איזה אישור אני צריך להציג במכון הרישוי כדי להכניס את השינוי לרשיון? אישור מצ'מפיון? הרי יש מדבקה ליד דלת הנהג ובה רשומות מידות הצמיגים שבשימוש בדגם לא?
-
הייתי בפולקסווגן והתעניינתי ברכב הנ"ל. ברכב שעוד בסוכנות ישנם בלמי תוף. אבל בקטלוג רשום בלמי דיסק בכל ארבעת הגלגלים בעוד שהקדמיים מאווררים. ברגע שנציג המכירות נתן לי את הקטלוג רמתי לזה לב ושאלתי אותו אבל הוא ידע לתת לי תשובה ממש. עוד דבר שחשוב לציין שראיתי רכב כזה בנסיעה הביתה מהסוכנות וראיתי שבאמת יש לו בלמי דיסק מאחורה. (שמתי לב לקליפרים דרך הכיסויי גלגלים) אבל לא יודע אם זה היה ידני או או DSG מה שבטוח שזה היה טרנדליין. תודה מראש לעוזרים.
-
האמת דיי התלבטתי אם לפתוח על זה שרשור או לא אבל אני חושב שכדאי שתכירו וגם הייתי רוצה לשמוע מה אתם חושבים. אז אתמול הגעתי לסוכנות סקודה (לא חשוב איפה) למטרת נסיעת מבחן(שחיכיתי לה שבועיים וחצי) בסקודה פאביה 1.2 TSI גימור ספורט. התקשר אליי הנציג נסיעות מבחן לוודא שלא אאחר לו. ובאמת הגעתי רבע שעה לפני הזמן. אז החלטתי לא לזבז את זמני ולשוחח עם הנציג מכירות שאיתו דיברתי בפעם הקודמת כשרק באתי לראות את הרכב, הכל כמובן על מנת לסגור כמה שיותר פרטים לפני ו"להפיל" את ההחלטה אחרי הנסיעת מבחן. בכל אופן בעודי משוחח עם הנציג שאגב היה באמת אחלה שואל אותי הנציג: איזה צבע אתה מעוניין? אני אומר: לבן! לא בולט מדי וזה מה שאני רוצה! אומר לי הנציג: אחלה בוא נראה מה יש לנו.. אומר לי הנציג כעבור 2 דקות של שיטוט במלאי שאין אגב.. : תראה אי אפשר לבן. אני: מה זאת אומרת יש בקטלוג צבעים! (קטלוג של הרכב אין ואני לא רואה מתי יהיה) הנציג: כן תראה אנחנו לא מזמינים לבן בכלל בגירסת הספורט. אני: אוקיי אין בעיה אני מוכן להמתין אבל תזמינו לי. הנציג: לא אי אפשר ....... ואז הוא התחיל לשנע אותי על צבעים אחרים אבל ניחא. כל תוספת שרציתי נענתה ב"אי אפשר" או "לא כדאי לך" "ואת זה אנחנו לא עושים". לדוגמא כפתורי שליטה מההגה ועוד רבים וטובים. יצאנו לנסיעת המבחן והרכב נהדר , רק חבל שהבאגאג' קירקש כאילו יש שם איזה אוגר שאוכל את הריפוד כל הדרך. הכל כתוצאה מהתקנה נפלאה של חיישני רוורס. חזרנו לסוכנות. ובשלב הזה כבר החלו לעלות בי ספקות, אני שאול את הסוכן אז מה אתה מציע לי? וכמה זמן אם ככה אני צריך לחכות? תשובתו: (זה כמעט הפיל אותי מכיסא) תראה אין לנו כרגע רכבים בכלל ואני לא יודע מתי נקבל עוד הקצאה אז אני אעשה כל מה שאוכל כדי למצוא לך רכב! אבל אני לא יודע להגיד לך כרגע. עכשיו האמת הוא באמת בסדר והוא נראה באמת שהוא עושה מאמאצים "למצוא" לי רכב אבל רבאק! לא ידעתי שהיום בנאדם צריך להתחנן כדי לקבל את מה שהוא רוצה ומשלם על זה 100 אלף שקל. משם הלכתי לפולקסווגן האמת ממש בלי כוונות ברורות. אני אקצר ולא אחפור על החוויות משם כי לא על כך השירשור אבל אקצר ואומר שמשם יצאתי עם חיוך כל אופן אני כרגע נוטה לכיוון לחסוך לעצמי 10 אלפי שקלים ולקנות לי פולו trendline 1.4 צנועה ידוע לי שכל דמיון מבחינת האיבזור אין שם והמנוע הוא אחר לגמרי. כרגע מתוכננת לי עוד נסיעת מבחן ביום חמישי הבא בפולקסווגן ואני מקווה לצאת עם רשמים חיוביים יותר. בכל אופן מה דעתכם? (וזה לא יעוץ קניה...) לגבי החוויה שלי
-
מקבל את הרכב עוד חודש פלוס מינוס. מבחינתם זה נחשב דגם 2011. יש איזה הבדל של דיסקים מאחורה במקום טופים (1.4 לא TSI) בכל אופן לא רלוונטי. מכון טסטים ואוטודאטה לא רלוונטי? (ז"א ללכת למכון טסטים ופשוט לשאול מישהו?)
-
שלום אני מבקש לדעת איזה מידות צמיגים אפשרי להתקין על הפולו החדשה (דגם 2011) כרגע היא מגיעה עם 14 175/75 ובנוסף אם אפשר לקבל איזשהו סדר פעולות שצריך לעשות ולאן צריך לגשת כדי להסדיר הכל בצורה חוקית ונכונה. חיפשתי דיי הרבה זמן ולא מצאתי ממש. תודה מראש.
-
kobic9 אני פשוט מעדיף גיר ידני. ממש אין לי שום דבר נגד ה DSG נסעתי בפאביה עם ה DSG ובאיביזה FR וקופרה החדשות והגיר הזה הוא סנסציוני פשוט מעולה. אני פשוט אוהב להיות יותר בשליטה כשאני נוהג גם אם זה בא על חשבון קצת סבל בפקקים. מבחינתי הרגל על הברקס מתעייפת בדיוק כמו שתתעייף הרגל על הקלאץ' ToMeR לגבי ה DSG ראה מה רשמתי לקובי פה. המטרה בסופו של דבר לא לשלם 115 עד 120 אלף שקל אלא לא לעבור את ה 105 וזה גג של הגג כשהיום אני מחזיק הצעת מחיר של 100 אלף עגול לפאביה ספורט ידנית עם גג בצבע שונה הייתי דיי נעול על הפאביה אבל התחלתי להרהר בכיוון הפולו. לגבי הנסיעות מבחן אין ספק שאתה צודק. איזה שנתון הפאביה שלך?
-
האמת שבדקתי. וצרפתי גם את האיביזה להשוואה כי היא נבחנה בשיטה הישנה של ncap כמו הפאביה. הפולו נבחנה בשיטה החדשה לכן טיפה יותר קשה להשוות באמת כי בשיטה החדשה יש פקטורים נוספים שלוקחים חלק מהציון. בכל אופן אם אני יוצא מנקודת הנחה שהפולו והאיביזה זהות מבחינת שלדה. לפאביה חסר כוכב בהגנה על מבוגרים ועוד כוכב בהגנה על ילדים(לא שיש לי כאלה אבל בכל זאת) לעומת האיביזה וגם הפולו רק שבפולו זה מדורג באחוזים אבל זה יוצא פחות או יותר זהה כמו האיביזה עם הכוכבים. לגבי ירידת הערך אתה דיי מפתיע אותי במה שאתה אומר אני מסתכל יותר רחוק לשנת 2000 לצורך העניין ורואה גולפים במחירונים של 30+ אלף לעומת זאת תשווה לצורך העניין סקודה אוקטביה ותראה מה הפער במחיר המחירות הוא 17 (!!@@???) ההשוואה שעשיתי הייתה בין גולף 1.6 אוטו' גירסה פשוטה לבין אוקטביה 2.0 אלגנס גם כן אוטו' אז פה החשש שלי כי אני מתכוון להחזיק את הרכב כ 5 שנים ולא הייתי רוצה לשלם היום 100 אלף שקל ולמכור ב 40. *עריכה* בדקתי גם פולו 2004 אוטו' לעומת פאביה 2004 אוטו' ברמות גימור דומות ובעלות מנוע 1.4 75 כ"ס וההפרש גם שם הוא 43 לעומת 33 לטובת הפולו אני חושב שאני חושב יותר מדי
-
אין ספק שלפאביה יש המון יתרונות גם הבלמים וגם המיתלים. אולי לא התבטאתי נכון כשרשמתי שהמשוואה שלי תתהפך אבל ללא ספק זה משפיע בצורה ניכרת על השיקולים שלי כי אחרי הכל רכב שהוצג ב שנת 2000 (??? אני מנחש לחלוטין עכשיו אז לא לכעוס) וגם אם נעשו לו שיפורים אפילו גם אם הם ניכרים זה לא כמו רכב שתוכנן ויצא לאור בשנת 2009 (האיביזה והפולו שמבוססת עליה) ורואים את זה בדמות הציון בטיחות... אין ספק שחשוב לי הנאה כלשהי מנהיגה אבל לא פחות חשוב הבטיחות הפסיבית של הרכב, הבדל של כוכב בטיחות זה בדיוק ההבדל של הנדסה של תחילת העשור הנוכחי לסופו. בכל אופן אשמח לייעוץ נוסף. אם המנהלים יראו לנכון להעביר את זה לפורום ייעוץ רכישה אשמח. נסיעת מבחן אני עושה על הפאביה ביום שלישי (שד"א קבעתי כמעט שלוש שבועות מראש כי לא היה לפני !@#!) לגבי הפולו היא נכנסה לי לשיקולים בעיקר בגלל שמירת הערך העדיפה בהרבה שלה. אני הולך לקבוע נסיעת מבחן גם על הפולו ולראות אם בכלל אפשר לעשות הזמנה מיוחדת ואיך זה יצא לי מבחינת מחיר כי את ה DSG אני לא ממש רוצה וזה האופציה היחידה שיש עם מנוע ה TSI. תודה לכל מי שהגיב עד כה ואשמח לחוות דעת נוספות.
-
חפרתי מעט ברשת ועד עכשיו הייתי משוכנע שכן, רק שאחרי החקירות שלי נהייתי מעורער בדעתי. לפי הנתונים יש הבדל אמנם פעוט של 3 מ"מ בבסיס הגלגלים אבל יש. לגבי כל השאר קצת קשה לדעת. מה גם שלפאביה יש כוכב בטיחות אחד פחות. לגבי מנועים ותיבות אני יודע שזה זהה. מה שערער את ביטחוני הוא הסירטון בלינק המצורף. שאם תסתכלו בין שניה 12 ל 20 איפשהו הם אומרים שהיא "מבחוץ נראית חדשה אבל מתחת לעור היא מבוססת על המקורית" (כלומר פאביה דור ראשון) http://www.shiftmetal.co.uk/video/107/Skoda-Fabia-review בקיצור אני אשמח אם תוכלו לדייק בדברים כי אני בדיוק בודק את 2 הרכבים שציינתי בכותרת ועל פניו הפאביה נותנן הרבה יותר מבחינת עלות תועלת. אבל אם זה נכון מה שאומרים בסרטון אז המשוואה שלי תתהפך. תודות לעוזרים.
-
אין פה לחסוך צביעה ידידי הלכה שלך ז"ל רק צבע יתקן את המצב ויגרום לרכב להיראות חדש.
-
סוחר מכוניות או סתם ברנש תמים? סיפור המעשה:
evgest פרסם הודעה בנושא של elyasaf בתוך ייעוץ ברכישת רכב
חייב לחזק. אני כרגע מוכר רכב ומקבל יותר מחמש שיחות ביום. שזה כאב ראש רציני ביותר ד"א. בכל אופן אני אישית חוץ מלתת פרטים ופירוט על הרכב לא הייתי נותן כלום אם בן אדם רציני ומגיע לראות אז זה כבר סיפור אחר. -
לאנצ'יה דלתא 2010 במחיר הזדמנות רק 170.000 בדיחה?
evgest פרסם הודעה בנושא של DJ_BITON_BIT בתוך רכב כללי
אין על היפנים. בואו כולם נקנה פחיות שימורים יפניות ונהיה מבסוטים על עצמנו. ממש מביך העניין הזה של העדר לרכב כמו הדלתא 170 זה בהחלט מחיר "הזדמנות" התמורה שמקבלים היא ללא ספק אחת הטובות בשוק היום. -
תודה לכם. לצערי לא חידשתם לי. קיויתי אולי מישהו יודע משהו שעוד לא מצאתי =) כנראה שאצטרך לחכות בשקט.
