Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ערב טוב,

 

רמקולים:

כרגע יש לי רמקולים פשוטים של סוני ואני מעוניין להחליף אותם בסט קומפוננט גודל 5.25.

חשבתי על מורל טמפו/טמפו אולטרה, מה אתם חושבים?

 

מכיוון שאין מקום בבגאז' אני מעוניין לשים במגש האחורי רמקולים 6X9. חשבתי להשלים את הקומפוננט ולקחת גם מורל טמפו 6X9.. כדאי? האם יש רמקולים יותר טובים(במסגרת התקציב)

 

מגבר:

אין באוטו מגבר ואף פעם לא היה מותקן לכן פתוח להמלצות שלכם(מישהו פה התנסה עם massive audio bx4?) כמו כן גם ראיתי מדברים דיגליים של ניופון, האם הם שווים משהו?

 

HU:

יש לי רדיו דיסק של פיוניר dehx4750bt ומתכוון להתקין אותו.

 

תקציב:

התקציב שלי לכל המערכת(בלי HU כמובן) זה 2600 ש"ח, לא כולל התקנה.

 

תודה רבה לעוזרים/ות

פורסם

אתה בכיוון הנכון ,בדוק אם אפשר להכניס בדלתות 6.5 אינצ במקום 5.25

בהרבה רכבים אפשר ,בתקציב שלך הייתי הולך על :

סט קומפוננט מורל טמפו אולטרה 502\602 מה שניכנס

רמקולים 6X9 מורל טמפו אולטרה אינטיגרה 692

מגבר JBL GTO 804EZ

 

בנוגע לשאלות שלך :

המאסיב אודיו הוא מגבר פול ריינג קלאס D קטנטן וחזק הוא גם יכול להיות אופציה טובה.

אני אישית לא אוהב ציוד של ניפון ולכן אני לא ממליץ עליו מדובר במוצרים מאוד בסיסיים.

פורסם

היי תודה רבה על התגובה המהירה.

כמה שאלות עוקבות:

 

1)הטמפו אולרה אינטגרה קצת חורג לי מהתקציב, האם יש הבדל גדול באיכות בינו לבין טמפו קואקס?

 

2)המגבר שהבאת מספק 80W RMS לערוץ בעוד הרמקולים הקדמיים דרושים 100W והאחוריים 140W, האם זה לא יפגע באיכות בעיקר של האחוריים?

*ראיתי למכירה מגבר של SUNDOWN SAX 100.4 פה בפורום, הוא חורג לי ב100 ש"ח מהתקציב למגבר, אך האם הוא שווה זאת? אם כן אני מוכן להשקיעץ

 

3)מקדימה המידה שלי היא 5.25 לצערי ולכן אין לי אפשרות לשים 6.5.

פורסם (נערך)

1.ההצעה שלי לא חורגת מהתקציב תברר מחירים

ראה מחירים באתר הזה למשל:

http://www.automoshe.co.il/store/148718/מערכות-לרכב

 

2.לא בהכרח חייבים לתת הספק מלא למרות שאם יש אופציה למגבר ברמת איכות

זהה ועם הספק גבוהה יותר ,מה טוב.

הסאנדאון מגבר טוב וחזק אם מדובר בגירסא D האחרונה והוא שמור ותקין ,זו אופציה טובה.

 

3.זה שהמידה המקורית 5.25 לא אומר שלא ניתן להכניס שם

6.5 לעיתים בהתאמות קלות.

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם

חיים לא ציינת מה סוג הרכב המדובר, אם תציין מה סוג הרכב אני בטוח שיוכלו לכוון אותך לגודל האלמנט שניתן להכניס מקדימה עם או בלי התאמות.

פורסם

יש לי נסיון עם המגבר, נחמד מאוד ומחזיק קומפוננט של מורל דוטק אוביישן 6 - 6.5 יחד עם סאב של מאסיב מותקנים בפיאט 500.

עובד אצלי בעומסים גבוהים ולא הבחנתי בעיוותי סאונד (נסיעות של שעתיים עם מוזיקה בווליום מאוד גבוה).

מבחינה טכנית - אני לא מבין ברמה גבוהה בנושא, אבל הוא נותן תמורה טובה, הוא פצפון ויושב טוב מתחת למושב נהג / נוסע, קריר גם בעומסים וחזק מאוד יחסית לגודל שלו, ממיטב הבנתי ברשת הוא גם מאוד אמין.

מבחינת מחיר עלה לי באיזור האלפייה בשנה שעברה.

Opel Adam S 2017

פורסם

liav12 תודה רבה!!

טוב חברים קניתי את כל החלקים למערכת, עכשיו יש מצב מישהו מכיר מתקין טוב ומקצועי באזור הצפון? אני גר במשמר הירדן(ליד צפת) מוכן להגיע אם יש באמת צורך עד לחיפה והסביבה.

×
×
  • תוכן חדש...