Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיצד להיפטר מקונה לא מרוצה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח אם תסבירו לי את האפשרויות שעומדות כרגע בפני הקונה כי הוא יודע את מספר הטלפון שלי ואיפה אני גר, ואין לי מושג מה הוא מסוגל לעשות, והאם אני צודק בעמדה שלי?

 

טוני מונטנה האמיתי היה מטפל בזה כך:

tumblr_m1belr3KQW1r9zk5ko1_500.gif

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני בגישה שאם הבטחת אז ברר מה הבעייה ואם מדובר בסכום לא גדול מידי תספוג את מה שהבטחת לספוג.

נראה לך שהוא חיתול של פמפרס ? :-(

איזה כייף לי :)

פורסם

מסתבר שהוקלטתי, הוא דורש ללכת איתו יחד למוסך אחרת אתם יודעים מה...

כיצד יש להתנהל במקרים כאלו?

אני פוחד שיקרה מצב שכל תקלה נוספת שתצוץ לו הוא ילביש עליי :-(

פורסם

אתה עכשיו יכול להחתים אותו שאחרי שאתה משתתף בתשלום על התקלה הזאת אין ולא יהיו לו טענות עתידיות, ולהתנות את ההשתתפות בחתימה.

עזוב את העובדה שהקליטו אותך, אין לי מושג מה המשמעות של זה, אבל עדיין לא הצלחתי להבין למה נתת לו הבטחה שלא חשבת לקיים, מה עבר לך בראש?

פורסם
שמע, אתה היית בסדר עד שאמרת את מה שאמרת, עכשיו אתה תחליט אם אתה שלם עם עצמך לצאת שקרן.

הדבר הנכון הוא להגיד לו שילך למוסך, יקבל הצעת מחיר לתיקון התקלה ואתה תחליט אם בא לך לעזור לו לעגל את הסכום למטה או לא, אבל תהיה איתו שקוף בטלפון לפני ותתנצל על הדברים שאמרת וקח אותם בחזרה.

 

מסכים ב100% עם מה שאמרת

פורסם
מסתבר שהוקלטתי, הוא דורש ללכת איתו יחד למוסך אחרת אתם יודעים מה...

כיצד יש להתנהל במקרים כאלו?

אני פוחד שיקרה מצב שכל תקלה נוספת שתצוץ לו הוא ילביש עליי :-(

הוקלטת אומר מה? גם לא הבנתי מה אני אמור לדעת שיקרה אם לא תלך איתו למוסך. בקיצור אם לא תפרט, לא יגידו לך שום דבר חכם.

פורסם
מסתבר שהוקלטתי, הוא דורש ללכת איתו יחד למוסך אחרת אתם יודעים מה...

כיצד יש להתנהל במקרים כאלו?

אני פוחד שיקרה מצב שכל תקלה נוספת שתצוץ לו הוא ילביש עליי :-(

 

נשמח אם תוכל לעבור של כל השרשור ולהתייחס קצת יותר משלוש משפטים :-)

אגב זה שהוא הקליט אותך לא בהכרח שם אותו מעליך .

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

תבין מה התקלה (או שתספר לנו לפחות).

מה יש בהקלטה/מה נאמר בשיחת הטלפון? אמרת בסה"כ שתשתתף איתו בתשלום נכון? ללא ציון סכומים? אם כן אז יופי, תחליט כמה אתה מוכן להשתתף ותוריד אותו ממך.

 

סע גם למוסך שאתה מכיר/הרכב טופל בו ומכירים אותך.

 

תחתים את הבחור החמוד על מסמך שמרגע תשלום התיקון אתה לא מחוייב לו לכלום, הרכב נמסר ובאחריותו המלאה.

תבהיר לו שלא יתקשר אליך יותר ושהוא ידע מה הוא קונה.

 

פעם הבאה תחתים זכרון דברים. במיוחד ברכב ישן.

פורסם

לפני הרבה שנים נתקלתי בכלל הבא, שהיה מודפס על פוסטר במוסך בו הייתי מטפל:

 

אל תחשוב!

חשבת, אל תדבר!

דיברת, אל תכתוב!

כתבת, אל תחתום!

חתמת - אל תתפלא...

 

כל מה שנשאר לך לעשות זה ללמוד לקח לפעם הבאה. נראה שעשית את כל הטעויות האפשריות.

אל תסכים לשלם שקל בלי שהקונה יחתום על מסמך בו הוא מצהיר שאין לו תביעות נוספות ממך.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
נראה לך שהוא חיתול של פמפרס ? :-(

 

כפי שזה מריח בוא הולך להיות שוגר דדי.

 

מי שהתקשר והקליט הולך לסחוט הרבה כסף. לדעתי הוא הולך להחזיר כ 15% ממחיר הרכב לקונה.

 

עריכה: תעמוד על זה שתלכו למוסך שלך ולא שלו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני הייתי הולך הרבה יותר רחוק.

עושה רושם שהטיפוס ממציא משהו.

תתקשר, תגיד לו שחשבת על זה ואתה לא מוכן לשלם אגורה כי סגרתם את העסקה כמו שהיא. תקליט כמובן.

בסוף תציע לו שאתה מוכן לקבל את הרכב בחזרה בהורדת דמי שימוש.

אני הייתי סוגר את העניין ככה וזהו.

פורסם

אני לא יודע מה המשמעות המשפטית אבל לא מדובר כאן בהבטחה שעל פיה הקונה פעל ועכשיו המוכר חייב לשפות אותו.

בסה"כ המוכר אמר (לטענתו) שהבטיח לגשת למוסך ולהשתתף.

לא אמר איזה מוסך או עד כמה מוכן להשתתף, אלא אם כן אני טועה.


×
×
  • תוכן חדש...