Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם.

 

אני קצת מבולבל ולאחר לבטים החלטתי לשאול בפורום.

התחילו לי תקתוקים מהמנוע מתי שהמנוע קר ומיד נפסקים שהמנוע מתחמם, ידוע לי שאם אני יחליף שמן

אז הרעש יפסק והמנוע ישמע אותו דבר גם אם הוא קר או חם בוודאות.

 

הבעיה שהחלפתי שמן ומסנן לפני חודשיים במוסך והרכב עבר 2000 ק"מ +- ושוב המנוע מתקתק בתחילת נסיעה מה שלא היה לאחר הטיפול מן הסתם.

ידוע לי שהשמן ששמו ל ברכב הוא של ולווליין 10W40 כיאה להוראות היצרן ופה מתחיל הבלבול שלי.

אם השמן הוא של חברה טובה אז למה שוב פעם אני מתחיל לשמוע את המנוע מתקתק כאילו לא החלפתי המון זמן שמן וכאילו מדובר בשמן פח של חברה פח???

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי AMITHUX
פורסם

התקתוק מגיע מהשתומים ,אם החלפת שמן ברמה גבוהה ,ועדיין חוזרים התקתוקים ,אל תנסה לעקוף את הבעיה ,גש תעשה כיוון מרווח שסתומים נכון ,ותראה פלאים! מנסיון בכמה סובארו

בהצלחה

פורסם (נערך)

מניסיון לפי דעתי ונסיוני גם שמן ברמה גבוהה לא ישתיק את הטקטוקים האלה וגם לא כיוון שסתומים כך שחבל על הכסף.

אני ממליץ לך לשים תוסף שנקרא liquimoly

Mos.

50 שקל תוסף.

שים בשמן ותעשה בדיקת תיקתוקים.

תעלה רשמים.

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי subaru_loyale

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

תודה קודם כל חברה.

 

subaru_loyale, אם אני מחליף לשמן חדש התקתוקים נעלמים ואני אומר את זה בוודאות מניסיון גם.

 

focus 04, הרכב עבר 100K וקצת ואני גם חשבתי על זה אבל עדיין מתלבט אם זה הפתרון המושלם.

 

סוחר רכבים, אם אני מחליף שמן הבעיה נפתרת. עדיין לחשוב על כיוון שסתומים? וגם בגלל שהרכב עבר ק"מ אפסי אני לא כל כך סגור על זה .

 

אשמח לקבל חוות דעת נוספות. כרגע כיוון שסתומים נראה לי הכי רציני אבל בגלל הק"מ הנמוך זאת עדיין התלבטות קשה.

פורסם

אם הרכב עבר 2000 קמ עם השמן הנל למה שלא תנסה את הליקווימולי תוסף mos . בלי קשר הוא שומר על המכלולים שלא תתבלבל זה לא תוסף דבש או משהו בסגנון.

תנסה מכסימום תחליף שמן אחרי שבוע.

תאמר מה השתנה אחרי שתשים.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

subaru_loyale מה זה בדיוק התוסף הזה וכמה זמן עד שאני צריך להחליף את השמן מרגע ששמתי אותו

במידה והכל בסדר עם התקתוקים? רגיל או שיש הוראות מיוחדות? אני חייב להבהיר שהתקתוקים חלשים ולא משמעותיים כמו במנועי הבוקסר הישנים יותר או שעשו 250K ויותר אבל עדיין מפריעים לי כי אחרי טיפול המנוע נשמע חדש ולא פחות.

 

תודה.

פורסם

כל התוספים למיניהם זה לא פתרון! זה משהו זמני שאולי קצת יעזור ואולי בכלל לא ,ויחזור שוב אותו תקתוק ברגע שתרוקן את השמן. כיוון שסתומים זהו דבר שגם היצרן בעצמו מנחה לעשות מידי קילומטר מסוים

אין מה להפסיד ,זוהי עבודה יחסית פשוטה וזולה

בהצלחה

פורסם

ממש לא זמני.

זה מחזיק עד שאתה מרוקן שמן ושם חדש ואז שוב 50 שקל תוסף ויש לך שנה נוספת של שקט.

למעשה יש שמן שהוא כבר מתוסף בתוסף הזה אבל עזוב.

תנסה ותראה מה תהיה התוצאה.

תזכור אל תתפתא לכל מיני. רק התוסף הספציפי הזה

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אני מאוד מודה לכם .

אני אשאל את המוסכניק שלי שאני סומך עליו מאוד באותה מידה כמו על חברי הפורום התותחים כאן לגבי שני הרעיונות שהצעתם אחבר הכל ביחד ויגיע להחלטה הסופית בקרוב . אעדכן בהמשך.

פורסם

אני לא חושב שאתה צריך לשאול מוסכניק, פשוט גש לחנות, רכוש לך את התוסף ותעלה רשמים.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

מיכאל האם יש לך רעיון נוסף ? נראה שאתה מסכים עם subru_loyale ומתנגד לסוחר רכבים. בבקשה תשתף.

subaru_loyale אם אני ישמע עוד חוות דעת על התוסף אז אני לא אגש למוסך ויקנה את התוסף אבל כרגע זה 50\50 אחי.

פורסם

אני אישית בעד כיוון שסתומים, ונגד התוסף.

 

תמלא בטיפול הבא 5W40 סינטטי מלא, אין צורך להמשיך להשתמש בחצי סינטטי.

 

מיכאל,

 

[TABLE=class: standard, width: 100%]

[TR]

[TD=class: subgroup-head, colspan: 2][h=4]Service checks and adjustments[/h][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Valve clearance -INLET[/TD]

[TD]mm0,18-0,22 cold[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Valve clearance -EXHAUST[/TD]

[TD]mm0,23-0,27 cold[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Stay Dirty

פורסם

בהמשך לאסף,

אם לא מדובר במרימים הדראולים (במקרה הזה לא מדובר) לשמן, או לתוספים שבו, אין קשר ישיר לתיקתוקי שסתומים.

ממליץ על כיוון כמו שצריך על פי הספר

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...