AMITHUX
-
הודעות
159 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי AMITHUX
-
יש היום מאות משחקים בgame pass כמעט בחינם ורוב הגיימרים הכבדים משחקים בקונסולה לדעתי וזה הרבה יותר חוויתי מסתם מקלדת ועכבר, אפשרי גם לחבר עכבר ומקלדת באקס בוקס ולשחק בסרברים של pc בלבד אז אתה מרוויח פעמיים. לגבי האיכות אני משחק ב 120fps 4k במשחקים תומכים כמובן, לא הייתי מגיע לזה במחשב גיימינג בסיסי . המייקרוסופט סימולטור רץ חלק כמו חמאה דרך אגב.
-
אחרי שנים של בזבוז כסף על מעבדים וכרטיסים הגעתי למסקנה. אם אתם לא חולי מחשבים ויותר בקטע של משחקים אז עדיף בהרבה לקנות אקסבוקס איקס או סוני 5 בחצי מחיר ויותר ממחשב גיימינג טוב ומקבלים תמורה יותר גדולה פי כמה וכמה.
-
יש לי את אוטו רכב ועברתי לאחרונה לאחר שנים עם 10\40 קסטרול ל 5\30 סינטטי מלא והמנוע נשמע יותר שקט וחלק בעיקר שהוא קר. ממליץ.בדלק לא משנה כלום 😄
-
תעלומת נזילת מים 2005 VW passat b5.5
AMITHUX פרסם הודעה בנושא של SmallbutClean בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טעות תמכור ומהר לדעתי -
חשש מהתקנת ממיר קטליטי חליפי סובארו אימפרזה
AMITHUX פרסם הודעה בנושא של AMITHUX בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום גבר "משתתף בצערך" קשה לי להגיד לך מה לעשות זאת החלטה לא קלה הרכב לא מתנהג אותו דבר (פחות כוח) ושותה המון דלק אבל סובי זו סובי ולא מוותרים עליה מהר כל כך 😉 לשיקולך. -
חשש מהתקנת ממיר קטליטי חליפי סובארו אימפרזה
AMITHUX פרסם הודעה בנושא של AMITHUX בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אכן חיישנים מפירוק לא יודע איזה ממיר שם לי. נורה לא דלוקה. -
חשש מהתקנת ממיר קטליטי חליפי סובארו אימפרזה
AMITHUX פרסם הודעה בנושא של AMITHUX בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שמתי ממיר חליפי וחיישנים מפירוק אבל הרכב שותה דלק ברמות של 1 ל 8 7 בבינעירוני, לפני היה 1 ל 12. יש משהו שאוכל לעשות או שזה ככה אמור להיות? -
אני מתלבט כבר תקופה די ארוכה אם ללכת על רכב שהוא לא יפני במחיר אטרקטיבי יש לי ברשימה חוץ מהיפניות רק את השברולט קרוז עם 140 כ"ס שהיא נראית לי אחלה אופציה ב 38K 39K יש אחד עם ק"מ אפסי כמעט שדורש קצת יותר מהמחירון וזה מובן השאלה שלי היא איך כל נושא האמינות עם המנוע והגיר בדגם הזה? ידוע לי שהדגמים הראשונים היו זוועת עולם אבל הבנתי מחוות דעת שונות שהטורבו ממש טוב ואמין למרות זה אני עדיין מפחד לקנות אותו האם יש מישהו עם ניסיון ברכב או עם ידע על כל נושא האמינות שלו?
-
חשש מהתקנת ממיר קטליטי חליפי סובארו אימפרזה
AMITHUX פרסם הודעה בנושא של AMITHUX בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני מהצפון וזאת תופעה עולמית כבר מלפני 3 שנים וארצית כבר 5, 6 חודשים שמחיר הפלדיום זינק ונהיה יקר מזהב וממשיך לעלות מאז. עשיתי מיני תחקיר על התופעה . כל בעלי הרכב ובעיקר בעלי סובארו וטויוטה אנא שימו לב ✖️✖️ -
חשש מהתקנת ממיר קטליטי חליפי סובארו אימפרזה
AMITHUX פרסם הודעה בנושא של AMITHUX בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חדש מהיבואן עולה פחות או יותר 5...בדוק. בעיה אם לא הבנת עדיין למה אבל לא צריך להתעצבן בכל זאת אני מנסה לקבל מידע שיעזור לי לקבל החלטה סופית -
חשש מהתקנת ממיר קטליטי חליפי סובארו אימפרזה
AMITHUX פרסם הודעה בנושא של AMITHUX בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הבני דודים הרסו את הסובארו יד 2 שלי שברשותי כבר 7 שנים וגמעה רק 140K . אנשים רעים. אני ממש בהתלבטות קשה מה לעשות....מה שטוב בחליפי שהוא לא שווה הרבה בכלל למחזור לעומת המקורי והסיכוי שייגנבו שוב פוחת. הבעיה שזה לא נגמר רק בממיר אלא גם בחיישן למדה(חמצן) שעולה 400 שקל ואין לו תחליפי חייב מקורי של MGK נראה לי. מקורי משומש זאת הייתה האופציה הכי טובה לדעתי ולדעת הרוב כאן כמו שחשבתי אבל אני בהחלט מפחד משידור חוזר. דניאל לשאלתך הממיר מחובר עם ברגים אבל הם חייבים לחתוך משתי קצוות האגזוז בשביל לשחרר אותו. המשטרה לא יודעת מה לעשות וככה אכלתי אותה בגלל פלדיום. -
מדובר על אימפרזה 2004, והשאלה היא האם כדאי להתקין ממיר חליפי (ספרדי) במקום מקורי משומש? חדש עולה 5 אלף. משומש בערך 1800 אבל השאלה באיזה מצב. החליפי חדש ועולה 1500 אבל אני מפחד שהוא יעשה לי צרות בעתיד הלא רחוק. בנוסף אצטרך אם מישהו מכיר לינק לרכישת חיישן למדה באיביי או מקט מתאים שאוכל להיעזר בו לרכישה. תודה לעונים
-
איך נבדוק 12V אם המברג 220V?
-
התייעצות באבחון מצב מנוע לפי בדיקת קומפרסיה וממצאים [קיה פורטה 2010]
AMITHUX פרסם הודעה בנושא של ravidp18 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה אחד השרשורים ההזויים . -
רנו פלואנס 2012 בנזין 1600 - התראות בלוח שעונים
AMITHUX פרסם הודעה בנושא של Aryeb82 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
גם אני מטבריה וזה נכון שיש כאן הרבה מוסכים פח ומצד שני יש כאן גם מקצוענים. לך למוסך רנו מול הקניון זה מוסך מוכר וותיק של ר -
הייתה לי כזאת 2014 מהעבודה עם אותה בעיה . אכן עשו לה אוברול אין מה לעשות זה מנוע בעייתי.
-
רדיאטור קוריאני ב450 שקל לא כולל העבודה מן הסתם, עדיף על רדיאטור משופץ בטח בחום של ישראל. מבין אותך שהלכת על שיפוץ גם אני חשבתי על זה באימפרזה שלי שגם הייתה עם 118K אבל כל המוסכים אמרו לי אל תתעסק עם זה.
-
בין 400 ל 500 לא יותר..הנזילה היא מהדוד העליון. מחלה ידועה.
-
לפי התיאור שלך כנראה שיש לך אוויר במערכת שלא נוקז משהחליפו רדיאטור. כדאי לך לנסות את זה... תפתח פקק רדיאטור שהמנוע קר לגמרי (עדיף אחרי לילה שלם), תניע ותן גז ל 3000 סל'ד דקה שתיים והאוויר ישוחרר.
-
שלום לכל חברי הפורום ובכן לאחר 5 שנים ויותר שהרכב אצלי כנראה שצצה לה תקלה ראשונה. מיותר לציין שהרכב מטופל בזמן ובאהבה רבה מכל הבחינות ולא מזמן עבר טיימינג והחלפת גומיות מכסה שסתומים, חשוב לציין שהתקלה הייתה לפני הטיפול ולאחריו הרגשתי שיפור ניכר ולא היה זכר לתקלה תקופה . התקלה היא שלאחר נסיעה בת 20 30 דקות יש ירידת כוח משמעותית ברכב. לאחר שחפרתי ברשת מצאתי המון אנשים עם התקלה הזו והרבה אפשרויות לתקלה ויצאתי מבולבל. יש כאלה אומרים אחד החיישנים, יש כאלה שאומרים מצערת או משאבת דלק ויש שהולכים רחוק ואומרים משהו עם הגיר אבל אף אחד לא אומר בסוף מה נסגר עם זה או מה הפתרון הסופי אם ישנו. קודם כל שמתי תוסף דלק שאולי יחסוך לי עלויות טיפול נוספות אבל אני בספק רב. השאלה היא אם יש משהו שבאמת עבד עם הרכב הזה ופתר את התקלה שיכול לתת לי איזושהי אינדקציה לפני פנייה למורשה, או מישהו שמבין במכוניות הספציפיות האלה שיכול לעזור בקצת אור על המקרה. תודה רבה.
-
נוזלי קירור - ירוקים או אדומים? ואיזה שמן לקנות? אימפרזה 07
AMITHUX פרסם הודעה בנושא של maor23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
דבר ראשון תודה לך על התמיכה שאני לא כל כך מקבל כאן למרות שצדקתי ללא כל ספק (בדר"כ אני צודק שאני כותב משהו כאן פעם ב) והוא טעה דבר שני יש לי סובארו אימפרזה 1.6 5 שנים בבעלותי ואני חובב ואוהב סובארו מאז ומתמיד ואני לא צריך אף אתר ברשת או "מוסכניק ברשת" בשביל לדעת פרטים על הרכב שלי. בדיוק כמו שאמרת "מה היו עושים לפני ובלעדיי הפורום וכל המידע שיש ברשת היום?" למרות שזה עזר לי הרבה פעמים והקנה לי ידע אבל ממש לא התבססתי על המידע הזה ורק על פיו התנהלתי. דבר שלישי זאת לא פעם ראשונה שאני אומר משהו שהוא מניסיון אישי שלי או של מכונאים שפניתי אליהם וקיבלתי תשובה מזלזלת ופוגענית מכמעט אותם חברי פורום "בכירים" כמו שאמרת שצויינה ישירות אליי כפי שניתן לראות בבירור גם במקרה האחרון למרות שאמרתי דברים נכונים ובדוקים. ראה שרשור זה: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?576778-%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%9E%D7%9D!-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%98%D7%A8%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%98-%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95-%D7%90%D7%99%D7%9E%D7%A4%D7%A8%D7%96%D7%94&highlight=%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95+%D7%98%D7%A8%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%98 בוקי ועוד כמה חברה בודדים ייאמר לזכותם אמרו לבסוף שלא הכל תמיד תמיד לפי הוראות היצרן ויש מצבים מסויימים שבהם צריך לחשוב מחוץ לקופסא ולהפעיל עוד שיקולים ולבדוק ולשאול ואז להגיע לתוצאה המדוייקת. לא תמיד כמו תוכים להעתיק מה שכתוב. אגב גם לגבי המים האדומים יש לי דעה חלוקה עם מר זלצר. מים ירוקים בדר"כ הולכים בסובארו המדוברת בדיוק כמו שאמר הבחור מתחנת הדלק שזילזלת בו גם כן ולא מים אדומים למרות שלא ייגרם שום נזק ממים אדומים. -
נוזלי קירור - ירוקים או אדומים? ואיזה שמן לקנות? אימפרזה 07
AMITHUX פרסם הודעה בנושא של maor23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
איזה רכב בבקשה? -
נוזלי קירור - ירוקים או אדומים? ואיזה שמן לקנות? אימפרזה 07
AMITHUX פרסם הודעה בנושא של maor23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה לאייל מסובארו שאימת את דברי למרות זלזולו של פרופסור זלצר לענייני סובארו עם הספרות הרפואית על מנועים. אם אין בעיה במנוע והכל טוב מבחינת נזילות ואטמים יש אפשרות לשים 5W40 סינטטי מלא. סע לשלום. -
נוזלי קירור - ירוקים או אדומים? ואיזה שמן לקנות? אימפרזה 07
AMITHUX פרסם הודעה בנושא של maor23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לתנאי מזג האוויר יש צד משמעותי יותר בכל מה שקשור לצמיגות השמן מהריבוע שאתה ואוטודאטה נמצאים בו.
