Jump to content

AMITHUX

  • הודעות

    159
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי AMITHUX

  1. אני יודע שזה לא משהו מיוחד אבל אני לא כל כך שמעתי על אנשים שעשו את זה בעצמם לדעתי אנשים מפחדים לעשות משהו בעצמם ומעדיפים ללכת לבעל מקצוע ולשלם מאות ואלפי שקלים בזמן שעם קצת סבלנות ומוטיבציה לדעתי אפשר לחסוך המון ולהגיע לתוצאות נחמדות מאוד.
  2. לאחרונה נתקלתי במוסכים שמוכרים ספריי צבע מיוחד בגוון הרכב. הבנתי שזה פתרון טוב לתיקונים קטנים/בינוניים ברכב ויכול לחסוך עבודה יקרה אצל פחח צובעים ואחרי זה צובעים עם לכה וזה נראה חדש (לפחות בסרטון) האם משהו התנסה בעבר ויכול להמליץ או לא להמליץ ?
  3. איפה היפניות מדורגות בכל השקלולים שלך? המכוניות הכי אמינות בעולם שלא נופלות מהארופאיות כמעט בכל פרמטר ועולות על הקוראניות ברמת האמינות והאיכות.
  4. לזכותך מאור שצדקת זה הקודן. גם שעושים את הקוד הוא ממשיך להיות כאילו נעול והאוטו מניע והוא הניע לי בלי קוד פעם אחת. אני צריך לפנות לחשמלאי או אני יכול לעשות משהו? תודה
  5. יש קודן כן 2004 יש אורות יש הכל המצבר נראה ניתקתי מהמצבר והחזרתי את הקוטב. לא עזר
  6. המצבר בסדר ויש סטרטר . יש דלק יש שמן ויש מים והכל בסדר גמור עם המנוע (היה) יש למשהו רעיונות? תודה
  7. כן אין שום דבר. זה נכון שיש אימפרזות שקל לפרק להן תדשבורד יחסית בגלל קליפסים במקום ברגים? ואז אולי אני יחזק את כל העסק.
  8. יש לי תקתוקים חלשים סופר מעצבנים בזמן נסיעה גם על כביש חדש וחלק מכיוון אמצע-ימין הדשבורד . זה משהו שהתחיל לפני כמה ימים ועד אז הכל היה שקט ולא נסעתי בצורה חריגה בימים אלו. איך לדעתכם אני יכול לפתור את הבעיה ואולי לזכות בקצת שקט?
  9. מה זההה???!!! הרכב נצבע מלבן לכתום מלוכלך בלבן!! כואב!
  10. שראיתי את הנושא חשבתי שאולי יש מטאטא מיקרופייבר שאני לא מכיר.
  11. תודה לכולכם על העזרה. אמרתי כבר פעמיים שאני רוכש חומר סיכוך שזה הכי בטוח והכי טוב ואני ממליץ לכולם גם להשתמש יש יותר מסיבה אחת למה זה עדיף על מים+ מה זה onr? עם כל הכבוד אתם לא בדיוק עונים לשאלות שלי וזה אחלה אבל אולי בכל זאת?
  12. לגבי חומרים אני קונה מAUTOSTORE פלסטלינה אפורה של CG וחומר סיכוך שלהם (לא רוצה לקחת סיכון עם מים וסבון) איך הספוג פלסטלינה? נראה נוח יותר לעבודה והוא רב שימושי לפי הכתוב. חשבתי אפורה כי האוטו לא עבר ניקיון דומה לזה לעולם . או שהעדינה תספיק? אם אני אשים אח"כ ווקס וזהו בלי פוליש זה תקין מבחינת השמירה על הצבע?
  13. אמרו לי שנייר לטש 3000 יכול לעשות לי עבודה יותר קלה במקום פלסטלינה ...מה אתם אומרים? העניין הוא הנקודות הגינגיות שיש שפלסטלינה אולי תתקשה להוריד ואני אצטרך לקרוע את התחת עד שאני אנקה את הכל.
  14. נבהלתי כן אני יודע שצריך חומר סיכוך זה חובה 100 גרם מספיקים לכל הרכב?
  15. אף פעם לא התעסקתי עם זה, ראיתי עשרות סרטונים וזה לא נראה מסובך בכלל ואנשי מקצוע רוצים יקר מדי לטעמי (700) השאלה עד כמה אני יצליח להוריד את הנקודות הג'ינג'יות שיש לי על כל האוטו? אם כן עם איזה חומרים אתם ממליצים לי לעבוד? פלסטלינה עדינה או בינונית? ואיזה חומר סיכוך מומלץ? קיים גם ספוג יותר קל לשימוש האם הוא טוב כמו הפלסטלינה? הרכב הוא סובארו אימפרזה צבע לבן .אני מתכוון לקחת אותו לפוליש ווקס מיד אחרי אצל מקצוען תמורת 300. תודה.
  16. הרכב בצבע לבן ויש קטע בדלת האחורית שהצבע מתקלף ומתחתיו יש שכבת צבע לבן נוספת כנראה. מה אני יכול לעשות בכדי לעצור את התקלפות השכבה הראשונה? תודה.
  17. אני יודע שאין כאן מקצוען אמיתי זה לא חדש. נראה לי אני ידרים לכיוון המרכז רק שם אני יוכל למצוא מישהו נורמאלי יש למישהו עוד המלצות לתותחים בתחום באזור המרכז?
  18. אני גר באזור טבריה ואני רוצה לעשות פוליש ווקס לרכב ורציתי לדעת מה מתאים לי והמלצות לתותחים באזור מגוריי (מניסיון) והאם אני צריך לדעת משהו מיוחד לפני הביצוע. יש לי אימפרזה 2004 לבנה. תודה רבה
  19. אני גר באזור טבריה ואני רוצה לעשות פוליש ווקס לרכב ורציתי לדעת מה מתאים לי והמלצות לתותחים באזור מגוריי (מניסיון) והאם אני צריך לדעת משהו מיוחד לפני הביצוע. יש לי אימפרזה 2004 לבנה. תודה רבה
  20. אין לי נקישות בזמן נהיגה ובזמן סיבובים יש לי בעמידה בסיבוב הגה ימינה ושמאלה במהירות בזווית מאוד קצרה. זאת לא ציריה כי אם זו הייתה ציריה גם בסיבובים הייתי צריך לשמוע נקישות ואני לא שומע כלום בדקתי את זה.
  21. שאני מסובב את ההגה ימינה ושמאלה במהירות אני שומע נקישות. חוץ מזה אין לי רעשים מההגה. יכול להיות שאני צריך שיפוץ למסרק הגה או שזה יכול להיות משהו אחר וזול יותר? סובארו אימפרזה 2004 תודה
  22. תודה חברה ידוע שהסובארו לא רכב חסכוני במיוחד אבל תזכרו שקצת תלוי בנהג ובתנאי הדרך ככה שזה כל מקרה לגופו . קראתי גם שהשלדה של הסובארו קצת יותר כבדה מהמאזדה ומהטויוטה וכך גם הנסיעה בה יותר כבדה . בקיצור אני הולך כנראה לקנות את הרכב מחר אם הוא ירד במחיר כי למרות הדלק (נקווה שהמחיר לליטר יפחת עוד ושזו לא עוד ירידה לצורך עלייה חח) זה רכב מעולה ובמציאה.
  23. השיקול שלי זה קודם כל אמינות לפני הכל. אני מודע לבעיית הדלק והסחיבה של הסובארו אבל אני לא מחפש לעשות מירוצים עם האוטו ואני חושב שזה מספיק לי. חשוב לי לא לבלות במוסכים כל שני וחמישי עם כל מיני בעיות מוזרות ושאין להם סוף. ידוע שסובארו זה אוטו סופר אמין רק טיפולים בזמן דלק וסע ובמיוחד אוטו במצב כזה נדיר. תגידו לי אם אני טועה ותודה על העזרה.
×
×
  • תוכן חדש...