Jump to content

AMITHUX

  • הודעות

    159
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי AMITHUX

  1. יופי. אני מ"פשוטי העם" ומסתכל בספר רכב, הכי מדוייק .
  2. מה קשור שנות ה 90 ? בספר רכב לא כתוב שמן 5-30 אני בטוח . או 5-40 סינטטי מלא או 10-40 חצי סינטטי בדר"כ הולך לסובארו.
  3. הדגם EJ16 היה עד סוף שנת 2005 עוד משנות ה-90.
  4. ברשותי אימפרזה 2004 1.6 עם 114000 החליפו לה ב 75000 ב 2011 . קניתי אתמול סט של גטס כולל מותחן הידראולי ומשאבת מים וסט גומיות אטם לשסתומים עלה לי 1000 שקל . כואאב. eli1801 איזה אטמים צריך עוד? ויש מישהו מקצועי שמוכן לבוא לטבריה לעשות לי את העבודה?? יתוגמל בהתאם
  5. שלום לכולם שאני נמצא בתחילת נסיעה או בטורים נמוכים (פחות מ1100 סל"ד) ולוחץ על הדוושה אין תגובה מיידית אלא אחרי שנייה הרכב רק מגיב. מה זה יכול להיות? תודה רבה.
  6. כמה ק"מ הרכב עשה? צריך להחליף שמן גיר ומסנן שמן גיר כל 50K ומומלץ גם שמן דיפרנציאל (אצלך יש 2) ולהחליף מים ברדיאטור אחת לשנתיים. תחליף גם פלאגים ותבדוק מתי עשו לו טיימינג.
  7. לסובארו יש את הגיר הכי אמין בעולם יחד עם האחות הגדולה טויוטה.
  8. מה זה ANKER ? אתה סוכן או משהו?
  9. הישראלים אוהבים את הפוזה. היפניות זה למעפנים אנחנו רוצים להרגיש ולהראות כמו מלכים לא נורא שהגיר והכל דפוק ונדפק אחרי שנה שנתיים העיקר שיש פוזה, זה שווה.
  10. אני מטבריה תודה על ההצעות הנדיבות. מבטיח לא להגיד בקקס יותר מאיפה אפשר לקנות מפתח כזה ברשת?
  11. קניתי שמן דיפרנציאל אבל אני לא מצליח למצוא את המפתח המתאים לבורג ריקון. מדובר בכוכב גדול. יש למישהו מושג איזה מספר זה או איזה מפתח אני צריך??
  12. נשמע כמו מצבר גמור
  13. ככל הנראה הסרטר קיבל בומבה ונדפק או משהו הרכב מתקשה להניע מאז המכה שקיבל ועדיין לא מצאתי את הזמן ללכת למוסך לבדוק לעומק. אני כבר לא שומע רעש שאני שם "סוויטץ" אם יש למשהו עוד מושג מה זה יכול להיות אשמח לדעת.
  14. לא הבנתי איך המתלה קשור. אין לי רעש בנסיעה והכל שקט.
  15. היום בבוקר שחיפשתי חניה בדרך לעבודה דפקתי את גלגל שמאל שירדתי ממדרכה גבוהה. שחזרתי מהעבודה להניע את הרכב הוא לא הניע ואני שומע רעש מוזר מהכיוון השמאלי של המנוע שהרכב כבוי. בסופו של דבר הרכב הניע בקושי אבל אני עדיין שומע את הרעש והרכב מתקשה להניע. לאחר כיבוי מלא של הרכב הרעש נעלם ושאני שם "סוייט'ץ" הרעש חוזר והרכב מתקשה להניע. לאחר שהוא מניע ואני חוזר ל"סוויט'ץ" אין רעש ורק שאני מבצע כיבוי מוחלט של האוטו ושוב מסובב פעם אחת הרעש חוזר והרכב מתקשה בהנעה. חששתי בהתחלה שהמצבר חלש והוספתי קצת מים מזוקקים ללא הועיל. המצבר בן פחות מ-3 של שנפ. אני כמעט בטוח שדפקתי משהו בבוקר אבל לא יודע מה מדובר באימפרזה 2004.
  16. מדובר בסובארו אימפרזה 2004 ואני צריך לעשות את הטיפול הבא: טיימינג+משאבת מים כיוון שסטומים החלפת שמן גיר ודיפרנציאל (נקנה שמן)
  17. בהחלט עבר יותר מ-150000 ק"מ.
  18. חברה תסלחו לי אבל אני עברתי עשרות אלפי קילומטרים עם הרכב הזה במסגרת העבודה ולא הוספתי טיפת שמן, אני לא יודע על שום צריכת שמן מוגזמת של הרכב הזה. מדובר ברכב אמין מאוד מבחינתי.
  19. הסל"ד גבוה מדי למנוע שלך. כמה ק"מ עשה הרכב?
  20. גם לאימפרזה 2004 שלי יש את אותה בעיה והיא עם 105K . זה קורה רק בחורף שהשמן קר ואחר כך זה עובר. היו כאן כמה וכמה דיונים בנושא אין לך ממה להתרגש, הסובארו גם מושך את ההילוכים שהמנוע קר ויש כאלה שיחשבו שגם כאן יש בעיה בגיר אבל כמובן שאין . לך תעשה בדיקה במחשב במורשה איכותי ואם לא מופיע כלום אז הכל טוב.
  21. אני יודע שזה נושא חרוש כאן בפורום ויש אין ספור דיונים ותגובות בנושא אבל בכל זאת... החלפה חלקית ממה שהבנתי לפחות מומלצת למי שלא החליף הרבה זמן\ק"מ שמן גיר וכדומה בשביל לתת לשמן החדש והישן להתערבב ושהגיר כאילו יתרגל לשמן החדש ולצמיגות החדשה שנוצרה . הכל טוב ויפה רק יש משהו קטן שלא מסתדר לי. אם אני מערבב שמן ישן וחדש ביחד אז למה להחליף שמן בכלל?! ההגיון אומר שהשמן הישן "מזהם" את החדש ברגע שמערבבים אותם ואז בעצם נוצרת לי כביכול פורמולה חדשה לגמרי של שמן וצמיגות בגיר. והשאלה היא למה זה בדיוק טוב והאם נכון לעשות כך בכלל או להחליף הכל בפעם אחת ולוותר על הרעיון?
  22. חבר שלי מעוניין לרכוש את הרכב הנ"ל ושאל אותי לגביו חשבתי לשאול אתכם שתשפכו לי קצת אור על אמינות הרכב בעיקר ובאופן כללי איך התרשמתם מהרכב?
  23. AMITHUX

    הסרת דבק

    חומצה גופריתית, גם בבתי המרקחת.
×
×
  • תוכן חדש...