Jump to content

AMITHUX

  • הודעות

    159
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי AMITHUX

  1. המוסכניק לא רק שמפחד להחליף שמן גיר הוא גם גורם לך לפחד ולחשוב 200 פעם לפני שאתה מחליף אם בכלל
  2. שלום לכל בעלי המקצוע קניתי כבר גלון שמן דקסרון 3 למען המטרה אבל יש לי קצת חששות וסרטים לגבי זה בגלל כל השמועות על גירים שנהרסים אחרי החלפת שמן הגיר. שמן גיר אמורים להחליף כל 60K בסובארו. ב60K הוחלף שמן הגיר והיום הרכב על 104K אבל ההחלפה בוצעה ב-2009 ובגלל זה אני מפחד. השמן אדום ולא חום ואין לי שום בעיות בגיר ב"ה. מה דעתכם? להחליף או לא ? החלפה חלקית בעצם "תלכלך" את השמן החדש עם הישן ואני לא יודע עד כמה זה טוב. תודה.
  3. איתמר אתה בן אדם מתנשא בצורה מחרידה שאת הנקודה שלך על ספרים וספרי יצרן חפרת כבר ואמרו לך שאין להם קשר למציאות במקרה הזה . אתה מבזה את עצמך בזמן שאתה מנסה לחפור ולהצדיק את האמירות שלך. לך תקרא ספר ואולי תלמד משהו על החיים האמיתיים. מי אתה בכלל שתתווכח עם אנשים שסובארו זה החיים שלהם וכל החיים מתעסקים עם מנועי הבוקסר ותגיד שהם טועים? כלום ושום דבר. הייתי נותן לך את פרס הבחור המתנשא ש"יודע" יותר טוב מכולם לשנת 2015. בושה.
  4. מאות אלפי מכוניות סובארו נוסעות עם טרמו מחורר ואין עם זה שום בעיה אז תפסיקו כבר לחפור. זה פתרון שעושים אותו כבר מעל לעשור ואין עם זה שום בעיה. הבעיה היא עם מי שחושב שהוא יותר חכם מבעלי ניסיון שכבר חפרו את העניין הזה לפני שנים רבות. ולא חסר כאן כאלה שעושים רעש עם אפס ניסיון בתחום. להגיד שיש הוראות יצרן שצריך ללכת בעקבותיהם זאת לא חוכמה. בעל מקצוע אמיתי יודע לתת פתרונות אמיתיים גם בלי לפתוח כל שניה ספר הוראות הפעלה. או ואבוי אם זה יהיה המצב בשטח. מיציתם.
  5. Natural Shine של CG מעולה למי שלא רוצה מראה מבריק ומלאכותי. חומר איכותי מאוד שמתייבש וממש לא שמנוני אלא פשוט מחדש ומשאיר מראה טבעי. קצת יקר אבל שווה. ממליץ בחום.
  6. האמירה הזו מסכמת את הנושא ופותרת את הבעיה. תודה רבה למקצוענים שבינכם וחבל שלקח לכם הרבה זמן להגיב, היה חוסך הרבה בושות לחברה החובבנים שבינכם. אני חייב להודות שקראתי הרבה מאמרים מארה"ב שבהם אומרים שיש לפעמים כשל באטם ראש מנוע ופה מתחיל הבלאגן עם מערכת הקרור אבל לרוב זה לא המצב ואכן אוויר במערכת זו בעיה רצינית בסובארו בשנים מסויימות. כמו שאמרתי עוד בהתחלה יש כשל הנדסי במיקום של התרמוסטט וסובארו שינו את מיקומו במשך השנים. לעניין אחר שלא קשור שגם לא נותן לי מרגוע ואולי האחראים יתעצבנו עליי עכשיו הוא עניין צבע הפירות שלנו שכמה חברה כאן טוענים שזו האבולוציה שגרמה לצבעים שונים בפירות שאנו אוכלים. אתם מאמינים לעצמכם שאתם טוענים שאבולוציה היא אחראית לכל מה שנוצר כאן בעולם המרהיב שלנו? לדעתי זו טיפשות ויהירות ביחד לחשוב ככה! בתורת האבולוציה יש 200000 סטירות ודעות שונות ואתם באמת מאמינים שהיא הוכחה חותכת לבריאתו של העולם? אני לא ארחיב בנושא כי זה לא קשור לפורום ומי שרוצה עוד הוכחות לחארטה של האבולוציה מוזמן לכתוב לי הודעה בפרטי . אפילו איינשטיין שנחשב לגדול המדענים בכל ההיסטוריה לא סירב לדעה שיש יישות על טבעית שאחראית לקיומנו ואף האמין בה'. אבולוציה היא עוד נושא שהאוניברסטאות לוקחות עליו המון כסף בשביל ללמד וזה הכל מדע ספקולטיבי וחסר עמוד שדרה . לא חייבים להסכים ואיש באמונתו ייחיה . תודה רבה לכולם.
  7. הבנו שאתם מזלזלים (מה שאני לא עשיתי) לא צריך לחפור . איתמר "מטויוטה" אם זה היה מוסך תל אביבי אז הטיעון ישמע לך יותר הגיוני ? אתה רשאי לנעול בכיף שלך ושלי כי אין טעם להתווכח ולהשמיץ ולזלזל כל עוד אף אחד מכם לא נתן שום פתרון לבעיה וכמובן שאתם לא חייבים ליישם שום דבר ממה שסיפרתי ולהמשיך לחפש בספרים. כולם חאפרים חוץ ממכם? כל המוסכניקים טועים ואתם צודקים? יהירות וטיפשות לשמה. אף אחד מכם לא מוסכניק מקצועי וכולם כאן (או לפחות 95% מהמגיבים) חובבנים שמתיימרים להיות מקצועיים על ידי קריאת ספרים. תנו לי פתרון אחר במקום לבלבל את המוח על ספרים וכו' ואני אקח אותו בזרועות פתוחות כי אמרתי שזהו לא הפתרון האולטמיטיבי אבל היחידי שקיים נכון לעכשיו. יגאל אני לא דתי אבל יש לך הסבר מדעי מהספרים שלך למה השמיים כחולים או למה התפוח אדום והתפוז כתום? בטוח שלא. תשאל את המרצה באקדמיה אולי לו תהיה תשובה מדעית מופלצת בשבילך?! מה שאני למדתי בחיים יש לך עוד הרבה מה ללמוד מר אקדמיה והזלזול שלך מראה עד כמה החכמת ולמדת משהו. אסף היחידי שהראה נקודת אור וקצת כבוד לבעל מקצוע אמיתי. מבטיח שאמשיך לחקור את הבעיה בצורה אמיתית בעזרת בעלי מקצוע אמיתיים ואם יהיה חדש אני אשמח לעדכן .
  8. יש סיכוי שמר טברייני לא פתח שום הוראות יצרן כי הוא לא צריך . הוא פשוט פירק עשרות מנועי בוקסר לחלוטין והרכיב אותם מחדש לפי ידע אישי וניסיון. אז אחרי זה מן הסתם הוא יכול להכין לך או לכל מי שחפץ , סרטוט והוראות מדוייקות שתלמד. ובלי שום קשר למוסכים ככה זה בכל מקצוע, לא משנה כמה תלמד עיוני אתה לא תהיה מוכן וטוב מספיק כמו זה שלמד מעשי והיה בשטח כל החיים. עובדה שלא ידעת על הפתרון ולא משנה כמה הוראות היית קורא ורק בן אדם שהיה בשטח ופירק וניסה יכול להגיד לך את זה. זהו לא הפתרון האולטימטיבי שהיצרן ממליץ אבל היחידי שקיים שבטח לא רשום בספרים.
  9. יגאל יש המון דברים בעולם שאין להם הסבר מדעי מדוייק מה לעשות?! אם תחפש לכל דבר הסבר מדוייק ולא תאמין יש לך בעיה אחי. חוץ מזה אני בטוח שיש הסבר מדעי לבעיה וצריך לשאול את אחד ממהנדסי סובארו לדעתי או לחבור ברשת לקבלת תשובה מפורטת. יש בעיה עם הטרמוסטט בסובארו נקודה. בן אדם שמתעסק באלפי מכוניות סובארו לו ידע להתקין את הטרמוסטט נכון?! לא הגיוני. הבחור הספציפי בסרטון אמר שזה נועד למי שיש אולי בעיה במנוע אבל באחריות מלאה אני אומר לך שזה לכל מי שמתחמם המנוע יש את אותה בעיה ללא קשר לראש מנוע וידוע שמנועי בוקסר לא נדפקים מהר מחימום יתר כמו שאר המנועים. בנוסף , גם אני הייתי סקפטי למרות שלא הייתה לי סיבה להיות והלכתי לשאול עוד בעל מקצוע מומחה לסובארו והוא אישר לי את הפתרון . אין חכם כבעל ניסיון נקודה.
  10. חברה יש פתרון להקשיב טוב ולא להטעות ולהשמיץ מוסכים סתם חס וחלילה. הרגע חזרתי ממוסך שושן בטבריה. כל מי שמכיר או יודע מדובר בפרופסור לסובארו שמטפל משנות השמונים באלפי מכוניות סובארו ומי שמערער בדבריי שיבדוק אותי עם מישהו מהעיר . הוא אמר שהמוסכניק שלי לא עשה טעות בזה שהוציא את הטרמוסטט ואכן יש מחלה בסובארו עם הטרמוסטט כי המקום שהוא נמצא בעייתי ולכן זה גורם לבעיות לאחר התחממות המנוע. אין הסבר מדוייק לבעיה זאת פשוט הנדסת אנוש קלוקלת של היפנים וגם בחלק מהמזדות יש את אותה בעיה. הפתרון פשוט למי שרוצה להחזיר את הטרמוסטט לחיים. הוא אמר לי לקנות טרמוסוטט מקורי בלבד להוציא את הצופציק שלו ולהרחיב את החור והטרמוסטט יחזור לחיים.אחרי שאני יקנה אני ילך אליו והוא יסביר לי איך לעשות את זה והמוסכניק שטיפל בי מלכתחילה יעשה את זה כי הוא לא רוצה לפגוע בו. בן אדם זהב לדעתי. לא יודע עם מה התעסקתם ועם אילו מכוניות ואני מאוד מכבד את מה שאתם אומרים ומקשיב לכם ואכן אתם תותחים לדעתי שלא יהיו אי הבנות וכנראה שלא נפלו לידיכם מספיק מכוניות סובארו. תודה לכל מי שניסה לעזור.
  11. הכל בסדר עד כאן הבנתי אותכם . השאלה הפשוטה היא למה מכונאי שעבד 3 שעות על הרכב לא יקדיש עוד כמה דקות להחליף לחדש והחליט דווקא להוציא אותו מכלל שימוש? האינטרס שלו הוא להחליף עוד חלק ולהרוויח עוד קצת כסף לא?! הוא אמר בהתחלה שהטרמוסטט תפוס אבל הוא לא תפוס והיה תקין לדברו.
  12. מאור אני לא מתכוון למאוורר אלא לרדיאטור עצמו. דווקא המאווררים נכנסו לפעולה אבל הרדיאטור לא הוציא חום ונשאר קר מה שאומר שהרדיאטור לא פעל . שהמכונאי הוציא את הטרמוסטט אז הרדיאטור התחמם והכל בסדר. תודה .
  13. אם היה אוויר לדעתי גם עם ביטול הטרמוסטט הרכב היה מתחמם
  14. מאור אני לא יודע אבל המוסכניק אמר שהוא תקין . שאלתי אותו אם יש דרך אחרת והוא אמר שלא . שוב אני אומר ושואל למשהו יש רעיון למה זה קורה ואולי בכל זאת להחזיר את הטרמוסטט לפעולה נורמאלית? אייל מסובארו הרכב לא צורך יותר דלק. בדקתי את זה.
  15. שלום לכולם. לא תיארתי את התקלה במלואה אז בבקשה. ברור לי שלא טוב להוציא או לנתק שום דבר מהמנוע וכל ילד יודע את זה. השאלה היא מה הפתרון? הרכב התחמם עקב פיצוץ בצינור רדיאטור עליון וכמובן שהוחלף לחדש. לאחר ההחלפה המנוע המשיך להתחמם כי הרדיאטור לא נכנס לפעולה. המכונאי ישר אמר טרמוסטט ואכן הוציא ובדק שהטרמוסטט תקין או לא. הוא אמר לי שהטרמוסטט תקין לחלוטין והדרך היחידה לא לגרום למנוע להתחמם היא ניתוקו ואמר שזו לא פעם ראשונה שהוא נתקל בסובארו שמתחמם ואחרי זה הטרמוסטט כאילו לא קיים ואין לו הסבר לתופעה המוזרה. יש למשהו ניסיון עם תקלה כזו או רעיון לסיבה למה הטרמוסטט לא מגיב? תודה.
  16. האם ברגע שהרכב התחמם באמת אין סיכוי להחזיר את הטרמוסטט לפעולה וחייבים לנתק אותו שהרכב לא יתחמם שוב? הבנתי שזה נכון גם למזדות. תודה.
  17. רציתי לשתף אתכם בתשובה שקיבלתי לגבי החלפת שמן מנוע מחצי סינטטי לסינטטי מלא ברכב שלי בפורום של סובארו ארה"ב http://www.ultimatesubaru.org/ . amithux, A few things to consider before you make up your mind. Your 2004 engine wasn't designed to use fully synthetic oil. It was delivered with ordinary 10w30 dinosaur oil with oil changes expected every 5000 km. Dinosaur oil is less expensive and will do the job well for the expected life of the engine. Synthetic oils are more expensive, and they say you can extend your oil changes to 7500 km. Here's the issue with using it in an older engine that it was not designed for. Frequently the synthetic oil, which they claim has better lubricating properties, will leak past engine seals, causing engine oil leaks where there were none before. Some people have found it necessary to keep adding oil between oil changes, where it was never necessary before they put in the synthetic. 5000 km oil changes, which includes the filter change, rids the engine of the oil pollutants, where the synthetic 7500 km changes keeps those same pollutants flowing around the engine for 2500 km longer. As for the 5w40 .... last time I checked, Israel didn't get any below freezing weather, which is where the 5w40 viscosity would be a necessity. Personally, I wouldn't waste my money on synthetic oil unless ......... the car manufacturer recommended and delivered the car with it in the crankcase. You are throwing your money away otherwise, in my opinion. In many cases a turbo engine would be a good candidate for synthetic oil. The oil companies have done quite a sell job on the sythetic oil advantages propaganda. Just like the car dealerships with their paint protection, and nitrogen fill for the tires. All of them unnecessary upsell profits for the company. But it is your decision to make. My advice is save your money for that next set of tires or a brake job. כפי שאתה מבינים הוא מתנגד לשינוי מסיבות כאלה ואחרות ויש משהו במה שהוא טוען אתם חייבים להודות, אבל אני יחליף בכל זאת למלא כי אין לי דליפות שמן טפו טפו והרכב כבר גמע קילומטרים רבים עם המלא בלי בעיות
  18. אסף אני מטבריה ואני מאמין שאתה מאזור המרכז אני יודע שהבעלים הקודם שהרכב היה בבעלותו 11 שנים היה שם שמן 5W40 סינטטי מלא ללא בעיות ואני מאמין שאם הוא היה שם אז הוא יודע מה הוא עשה כי הוא שמר על האוטו מאוד . החלטתי לעבור לחצי כי אין לי מושג והלכתי לפי ספר הרכב אבל בדיעבד אני מצטער שעברתי זה פשוט היה מחוסר בטחון.
  19. יגאל ואסף תודה רבה נראה לי שקיבעתם לי את המחשבה על אופן הטיפול בתקתוקים. האם המוסך הקטן שלי (לא מורשה) ידע לעשות את זה כמו בספר או שאני צריך ללכת אליו עם הנתונים של אסף? לגבי הסינטטי מלא אני גם ככה תיכננתי לשים במקום החצי ורק חיזקתם אותי. תודה לכולם.
  20. מיכאל האם יש לך רעיון נוסף ? נראה שאתה מסכים עם subru_loyale ומתנגד לסוחר רכבים. בבקשה תשתף. subaru_loyale אם אני ישמע עוד חוות דעת על התוסף אז אני לא אגש למוסך ויקנה את התוסף אבל כרגע זה 50\50 אחי.
  21. או ששמים כיסויי יפה לדשבורד ב 150 200 שקל וגומרים עניין. לשיקולך כמובן.
  22. אני מאוד מודה לכם . אני אשאל את המוסכניק שלי שאני סומך עליו מאוד באותה מידה כמו על חברי הפורום התותחים כאן לגבי שני הרעיונות שהצעתם אחבר הכל ביחד ויגיע להחלטה הסופית בקרוב . אעדכן בהמשך.
  23. subaru_loyale מה זה בדיוק התוסף הזה וכמה זמן עד שאני צריך להחליף את השמן מרגע ששמתי אותו במידה והכל בסדר עם התקתוקים? רגיל או שיש הוראות מיוחדות? אני חייב להבהיר שהתקתוקים חלשים ולא משמעותיים כמו במנועי הבוקסר הישנים יותר או שעשו 250K ויותר אבל עדיין מפריעים לי כי אחרי טיפול המנוע נשמע חדש ולא פחות. תודה.
  24. תודה קודם כל חברה. subaru_loyale, אם אני מחליף לשמן חדש התקתוקים נעלמים ואני אומר את זה בוודאות מניסיון גם. focus 04, הרכב עבר 100K וקצת ואני גם חשבתי על זה אבל עדיין מתלבט אם זה הפתרון המושלם. סוחר רכבים, אם אני מחליף שמן הבעיה נפתרת. עדיין לחשוב על כיוון שסתומים? וגם בגלל שהרכב עבר ק"מ אפסי אני לא כל כך סגור על זה . אשמח לקבל חוות דעת נוספות. כרגע כיוון שסתומים נראה לי הכי רציני אבל בגלל הק"מ הנמוך זאת עדיין התלבטות קשה.
  25. שלום לכולם. אני קצת מבולבל ולאחר לבטים החלטתי לשאול בפורום. התחילו לי תקתוקים מהמנוע מתי שהמנוע קר ומיד נפסקים שהמנוע מתחמם, ידוע לי שאם אני יחליף שמן אז הרעש יפסק והמנוע ישמע אותו דבר גם אם הוא קר או חם בוודאות. הבעיה שהחלפתי שמן ומסנן לפני חודשיים במוסך והרכב עבר 2000 ק"מ +- ושוב המנוע מתקתק בתחילת נסיעה מה שלא היה לאחר הטיפול מן הסתם. ידוע לי שהשמן ששמו ל ברכב הוא של ולווליין 10W40 כיאה להוראות היצרן ופה מתחיל הבלבול שלי. אם השמן הוא של חברה טובה אז למה שוב פעם אני מתחיל לשמוע את המנוע מתקתק כאילו לא החלפתי המון זמן שמן וכאילו מדובר בשמן פח של חברה פח??? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...