Jump to content

AMITHUX

  • הודעות

    159
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי AMITHUX

  1. למה להשאיר את אותם מחירים כמו באתר המתחרה? מה עם קצת הנחה עקב פתיחת חנות חדשה שרוצה למשוך לקוחות מכל הארץ? אני נשאר באתר המתחרה מניסיון שיש שם חברה מופלאים עם שירות מעולה וגם מפנקים במתנות לפעמים. מאחל לכם בהצלחה .
  2. סליחה על "הבורות" אבל מאיפה באו EUROL? לא שמעתי כאן אף פעם המלצות לחברה הזו עד היום.
  3. לא צריך להיות מומחה גדול בשביל לדעת שאם ממלאים פעם בחודש 4 או 5 ליטר שמן אומר שמצב המנוע בכי רע והמוסכניק שלו די צודק.
  4. אני קניתי 160 גרם פלסטלינה סינית נוחה שעושה את העבודה ולא נשברת ב 26 שקל כולל משלוח מאמזון. קניתי 3 ועכשיו אני מסודר לתקופה במינימום כסף. בארץ 160 גרם עולה לפחות 100 130 שקל. עבדתי איתה על רכב לבן שלא עבר פלסטלינה מעולם והיא עשתה את העבודה בצורה יפה מאוד. רק צריך לדאוג לסיכוך כמו שצריך.
  5. כל כמה זמן מומלץ להחליף טיימינג באימפרזה ניו אייג'? יש שאומרים חמש ויש כאלה שאומרים שבע שנים.
  6. מצטרף לאמירה שיש לאוטוסטור שירות מעולה.
  7. לאחר שלא מצאתי נייר שיוף מתאים בכל הטמבוריות החלטתי לקנות את הערכה של MEGUIARS ב 90 שקל ויש שם בעצם הכל כולל פוליש נחמד לפלסטיק ויש חומר אחר שגם נותן ברק והגנה במקום הלכה והטרמפנטין . אני בהחלט מרוצה מהתוצאה למרות שהלכה מוסיפה עוד טיפה ברק בשיטה המדוברת.
  8. אתה פנית לחברי הפורום שהם לרוב מקצוענים וקיבלת תשובות הגונות וחלקם אמרו גם שזה תקין . אתה שואל או שאתה כבר יודע את התשובה? שאני שואל אז אין לי מושג ואם יש לי אז אני לא שואל ואחר כך מזלזל בתשובות של אחרים.
  9. א. זו שאלה שצריך להפנות לפורום דיטיילינג וקוסמטיקה ב. למיטב ידיעתי המחיר נע בין 400 ל 600 ש"ח
  10. מסקרן אותי לדעת איך הגעת למצב שאתה נוסע בלי שמן? הייתה נזילת שמן מהמנוע ולא שמת לב?
  11. אני חושב וכמעט בטוח שאלו תקלות לא כל כך מוכרות בסובארו. איך הגעת לזה?
  12. היי אייל לאימפרזה ולB4 בשנתון 2004 יש גיר זהה ואפשר להשתמש באותו סוג שמן של CASTROL?
  13. זה כמעט מה שאמרתי לו אבל לא הייתי סגור על זה ורציתי להיות בטוח תודה יגאל.
  14. המוסכניק אמר לי להביא גם תוסף לשמן גיר . מה דעתכם על התוסף והאם הוא מתאים לרכב שלי?
  15. ישנו עוד סוג שתומך גם בתקן SUBARU ATF ועוד המון רכבים של חברת Valvoline באוטוסטור שזו חברה איכותית לא פחות מ-Castrol. דרך אגב בספר רכב של סובארו יש פרסומות של Castrol אז נראה לי בטוח להשתמש גם בשמן גיר שלהם.
  16. יש מצב שכל מה שתיארתי קורה בגלל שמן גיר לא תקין?
  17. עדכון תקלה הגיר לא מתפקד כמו שצריך אני חושב וכמעט בטוח, חוץ מהתיקים שאני שומע גם שהשמן חם דרך אגב, יש גם רעש מוזר (שריקה צרובה) בזמן לחיצה על הדוושה ושאני מכניס לניוטרל ונותן גז הרעש אינו ולכן אני חושב שהרעש אולי קשור גם לגיר . וישנה תופעה מוזרה שאני ב50 60 קמ"ש הרכב מכניס לרביעי והטורים נמוכים שאני נותן גז יש לי דחיפה כאילו מישיהו דוחף אותך ומשחרר לשנייה וזו תופעה שיש לי אותה מהיום שקניתי את הרכב רק בטורים נמוכים ולא ייחסתי לה חשיבות כל כך עד כה. יש מישהו שמעלה השערה מה התקלה ואולי משהו לא קשור כאן לגיר ואם כן מה דפוק חוץ משמן בגיר או מחוצה לו?
  18. בגלל זה שיתפתי, אין לי מושג. תודה.
  19. אני חייב להחליף שמן גיר בשביל לבדוק את זה. אם השמן לא יעזור אז כנראה זו התושבת. מה העלות של תיקון תושבת גיר?
  20. לפני שאגש למוסך אם בכלל רציתי לשאול אתכם. זה נורמלי ברכב מהסוג שלי שהמנוע קר וששמן הגיר קר שאני שומע תק קטן בין 2 ל 3 או שאני צריך להחליף שמן או לבדוק משהו אחר? לאחר שהמערכת מתחממת הכל עובד יותר חלק.
  21. חברה סטיתם מהנושא לגמרי המוסכניק ממש לא ניסה לחסוך לי כסף הוא ניסה לחסוך לעצמו עבודה אבל הוא יטפל בזה ויקנה שמן על חשבונו לחזור אליו אני לא יחזור זה בטוח. אנא הזהרו מחאפרים!!
  22. גם אותי המוסכניק הזה עצבן ובלבל. הוא החליף רק את מה שיש במיכל עצמו בלי לנקז הכל דרך הפיטמות. חאפר. אני אחזור אליו. כמה נוזל אני אצטרך?
  23. שכתוב בספר טיפולים להחליף נוזל בלמים הם מתכוונים שאני צריך לרוקן את כל השמן ממערכת הבלמים ללא קשר למצבם? אני מבולבל כי המוסך אמר לי שמתי שעושים ברקסים רק מחליפים את הכל על הדרך וחבל להחליף אם הבלמים טובים.
  24. על המחיר בעיקר. אם הבן אדם לא מוכן להעלות תמונות אז אני לא יודע למה הוא פתח את השרשור מלכתחילה.
×
×
  • תוכן חדש...