Jump to content

AMITHUX

  • הודעות

    159
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי AMITHUX

  1. לידה לפני שעתיים ומה שמעניין אותך זה האוטו שלך??? גבר טיפוסי!!! מזל טוב.
  2. קראתי את כל השרשור רק עכשיו ואני יכול להגיד לך רק דבר אחד מכל הלב: בהצלחה!
  3. שאתה עושה את זה אל תצפה לתמיכה רבה מאנשי פורום הדיטיילינג
  4. אף אחד לא יודע? אין מצב!
  5. איזה שמן דיפרנציאל מתאים לסובארו אימפרזה 2004 אוטו? האם שמן הגיר הוא השמן המתאים ואם כן אז איזה?
  6. תודה על העזרה חברה!
  7. לפי ספר הרכב (עדיין בבדיקה אצל הבעלים הקודם) האוטו ביקר במוסך ב 90000 ועכשיו הוא ב 95000. לפי הקילומטרים יש לי עוד הרבה אבל לגבי מתי השמן הוחלף אני לא סגור. כמה שנים השמן עושה את עבודתו נאמנה?
  8. ברצוני להחליף שמן ומסנן שמן באימפרזה שלי לפני הזמן המיועד. האם זה יכול להזיק למנוע או שאני יכול להחליף שמן מתי שמתחשק לי? דרך אגב אם כן, יש לי שמן של AGIP ENI 10/40 חצי סינטטי, האם אני יכול להשתמש בסינטטי מלא?
  9. אני לא מתכוון לקחת למישהו שיצבע בלכה יש לי ספריי לכה ייעודי לרכב ואני מתכוון לצבוע איתו. בגדול גוון הצבע עדיין סבבה רק שהיישום שלו חובבני מינוס ומה שמפריע לי זו הלכה שיצאה לחופש יחד עם הברק. הכל כמובן זמני עד צביעה מקצועית . מה אתה אומר ?
  10. הדלת ברכב נצבעה על ידי הבעלים הקודם ברמה חובבנית מינוס אצל "בעל מקצוע" ואיבדה את הברק והצבע מתקלף מעט בחלק מסויים וברור לי שאני אצטרך לצבוע את הדלת מתישהו אבל כרגע יש לי שתי אופציות ואני רוצה לשתף ולשאול: לעשות פוליש או פשוט לצבוע את הדלת בלכה ייעודית להחזרת הברק עד הצביעה המיוחלת? הפוליש בכלל יעזור במקרה כזה?
  11. לא הבנתי איך רופא שיניים ושיננית קשור כאן בפורום לפח וצבע אבל שיהיה.
  12. יש לי ספריי לכה שקניתי מ CARFIX , אני יכול להשתמש בו? חשבתי לרסס בתוך כוס ולדלל עם קצת טרמפנטין, או שהיא כבר מדוללת במיכל ואין צורך?
  13. רק צריך להשקיע כמה מאות בודדות בחומרים טובים ומתאימים וללמוד לאט לאט איך עושים פוליש ותיקוני צבע הרי בינינו זו לא תורה משמיים כמו שמציירים את זה חלק מהאנשים כאן וחברות השיווק באדיבותם הרבה של יצרנים רבים ובעלי מקצוע , זו תעשייה של מיליוני דולרים בשנה והרוב זו חרטה אחת גדולה כמו המון דברים בחיים. זו לא מכניקה שנדרש כישרון מיוחד ועבודה מסובכת הכל פשוט כל עוד אתה לא צריך צביעה בתנור או משהו כזה אבל יש בעיה אחת או שתיים .עצלנות וחוסר זמן.
  14. זה מחיר של צביעה קומפלט בתנור . אין שום הצדקה. הבן אדם לא מבין שאם הוא היה גובה מחירים נורמליים הוא היה מתעשר פי כמה. אנשים משלמים כי הם מאוד אוהבים את הרכב שלהם ויש כאלה שיודעים לנצל זאת.
  15. הבעיה הייתה זרוע הגה שמאלית. הגלגל ממש זז. 200 שקל כולל עבודה והרכב כמו חדש.
  16. הם מדברים על מטלית מיקרופייבר ייעודית לרכב ולא על מטלית שקונים בסופר. יש פה הרבה לדוגמא. http://www.autostore.co.il/%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%92-%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%AA.html אפילו לאוטוסטור יש גי'לדות עדיין
  17. ok ok אני קצת OldSchool אל תאכלו אותי הגי'לדה עדיין סופחת נוזלים מצויין
  18. ג'ילדה נועדה לספיגה ולייבוש של מים בלבד לאחר שטיפה ולא לנקיון חול ואבק על הרכב. למטרה זו היא מספר אחת ואין לה מחליף טוב יותר לדעתי.
  19. סליחה על הבורות אבל שאתה אומר להסיר שכבת לקה למה אתה בדיוק מתכוון? אם אני מוריד שכבה מהלכה אז אני פוגע בעמידות הצבע בעצם לא?! איש מקצוע אמר לי לא מזמן שפוליש אינו עוזר כמצופה ממנו בכל מקרה ותלוי מאוד ברכיבי הצבע ויישומו, האם יש משהו בזה או שזה שטויות?
  20. האם יש בארץ חנות שמוכרת ושולחת את המוצר? ואם אין אז חבל תודה
  21. אני מסכים עם RIGHTER שהצבע של הרכב דוהה והוא שונה מקוד היצרן וצריך ליישם באופן כזה שהנזק יהיה כמה שיותר קטן הרעיון לדלל עם טינר נשמע טוב בשביל לשנות מעט את הגוון. אני שמח שיש אנשים שהגיעו לתוצאות יפות לאחר עבודה לא קלה כי הזמנתי צבע כזה ואני כבר מחכה שיגיע לראות איך זה. ספריי מ CARFIX עולה 95 עם דיזה שטוחה או 75 עם פיה סטנדנטית והלכה 75. אפשר לקנות מעוד מקומות במחירים אולי יותר זולים אבל לא משמעותית לא לשכוח מסיר שומנים לפני היישום ואם יש צורך בשפשוף אז נייר שיוף.
×
×
  • תוכן חדש...