יש לי אחת ממש חזק על הכוונת ונראית כמציאה.
מדובר ביד 1 עם 91000 ק"מ אחרי טיפול טיימינג ושמנים ולפי האיש הטיפול עלה לו 1700 ש"ח במורשה
המחירון לפי לוי יצחק הוא כמעט 20000 ולפי יד2 זה כמעט 23000, הוא רוצה 23000 גמיש קצת.
האם שהחליף רצועת טיימינג היה אמור להחליף מותחנים גם?
האם המחיר הוא סביר לאור מצב הרכב או שזה עדיין יקר מדי לרכב?
האם אני יכול לוותר על בדיקה מקצועית וללכת לפי מראית העין ונאמנות האיש? (זקן קצת) כי האוטו נראה חדש.