Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יצא למישהו פה לבצע כיוון שסתומים בסובארו אימפרזה/לגאסי/B4 לבד? עד כמה זה מסובך? כי הגישה למכסי השסתומים לא הכי נוחה בעולם..

עריכה אחרונה על ידי shlomi_e11

שלומי

פורסם (נערך)

יגאל ואסף תודה רבה נראה לי שקיבעתם לי את המחשבה על אופן הטיפול בתקתוקים.

האם המוסך הקטן שלי (לא מורשה) ידע לעשות את זה כמו בספר או שאני צריך ללכת אליו עם הנתונים של אסף?

לגבי הסינטטי מלא אני גם ככה תיכננתי לשים במקום החצי ורק חיזקתם אותי.

תודה לכולם.

עריכה אחרונה על ידי AMITHUX
פורסם (נערך)

סינטטי מלא לאימפרזה 2004...

אחרי שתעשה כיוון שסתומים ותחליף לשמן סינטטי מלא, תעלה רשמים לגבי התיקתוקים בשביל הספורט.

שיהיה לך בהצלחה חבר.

עריכה אחרונה על ידי subaru_loyale

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם (נערך)

יותר מזה אני אגיד לך,

 

סינטטי מלא 5W40 באימפרזה 94. עובד מעולה.

 

כל עוד אין נזילות ואכילת שמן מטורפת, אין בעיה.

 

AMITHUX כן אלו הנתונים מאוטודאטה, תגיע איתם למוסך רק ליתר בטחון.

 

אין ספק שיהיה פחות כיף ונוח לבצע את זה במנוע בוקסר.

 

מאיפה אתה בארץ?

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

אסף אני מטבריה ואני מאמין שאתה מאזור המרכז :wink:

אני יודע שהבעלים הקודם שהרכב היה בבעלותו 11 שנים היה שם שמן 5W40 סינטטי מלא ללא בעיות ואני מאמין

שאם הוא היה שם אז הוא יודע מה הוא עשה כי הוא שמר על האוטו מאוד .

החלטתי לעבור לחצי כי אין לי מושג והלכתי לפי ספר הרכב אבל בדיעבד אני מצטער שעברתי זה פשוט היה מחוסר בטחון.

פורסם (נערך)

רציתי לשתף אתכם בתשובה שקיבלתי לגבי החלפת שמן מנוע מחצי סינטטי לסינטטי מלא ברכב שלי בפורום של סובארו ארה"ב http://www.ultimatesubaru.org/ .

 

amithux,

 

A few things to consider before you make up your mind.

 

Your 2004 engine wasn't designed to use fully synthetic oil. It was delivered with ordinary 10w30 dinosaur oil with oil changes expected every 5000 km. Dinosaur oil is less expensive and will do the job well for the expected life of the engine.

 

Synthetic oils are more expensive, and they say you can extend your oil changes to 7500 km.

 

Here's the issue with using it in an older engine that it was not designed for. Frequently the synthetic oil, which they claim has better lubricating properties, will leak past engine seals, causing engine oil leaks where there were none before. Some people have found it necessary to keep adding oil between oil changes, where it was never necessary before they put in the synthetic.

 

5000 km oil changes, which includes the filter change, rids the engine of the oil pollutants, where the synthetic 7500 km changes keeps those same pollutants flowing around the engine for 2500 km longer. As for the 5w40 .... last time I checked, Israel didn't get any below freezing weather, which is where the 5w40 viscosity would be a necessity.

 

Personally, I wouldn't waste my money on synthetic oil unless ......... the car manufacturer recommended and delivered the car with it in the crankcase. You are throwing your money away otherwise, in my opinion. In many cases a turbo engine would be a good candidate for synthetic oil.

 

The oil companies have done quite a sell job on the sythetic oil advantages propaganda. Just like the car dealerships with their paint protection, and nitrogen fill for the tires. All of them unnecessary upsell profits for the company.

 

But it is your decision to make. My advice is save your money for that next set of tires or a brake job.

 

כפי שאתה מבינים הוא מתנגד לשינוי מסיבות כאלה ואחרות ויש משהו במה שהוא טוען אתם חייבים להודות, אבל אני יחליף בכל זאת למלא כי אין לי דליפות שמן טפו טפו והרכב כבר גמע קילומטרים רבים עם המלא בלי בעיות :-)

עריכה אחרונה על ידי AMITHUX
×
×
  • תוכן חדש...